[#2971] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2970

No dobra... ale co to te hexoidalne kolka ?
Ogolnie to slabo to wyglada...
1
[#2972] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2970

a to co znowu za łotefaki? Widzę w tym tęczu co najmniej 6 elementów niewiadomego zastosowania. Plus jedno wypukłe pole na plaster. I zaczyna to przypominać Space Invaders. Co Ty tam znów kombinujesz?
1
[#2973] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2972

Skrzynie i pola docelowe mają trzy symbole (kółko, kwadrat i krzyżyk). Należy dopasować skrzynie do pól docelowych. Wtedy ściany/bramy z tym samym symbolem się otwierają.

W wersji 1.6 było tak, że były identyfikatory podpięte pod te pola i ściany - tu jest analogicznie - z tą różnicą, że symbole są jawne.

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2022 19:40:45 przez Hexmage960
[#2974] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2973

No to pierwsza rzecz do poprawy to te skrzynie z symbolami i miejsca przeznaczenia... bo raz, ze wygladaja badziewnie a dwa, ze sa nieczytelne.
1
[#2975] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2974

Pękła stówa.
[#2976] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2974

Raczej powinno paść pytanie: Gdzie się podziały skrzynie?
1
[#2977] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #2976

W drugim magazynie na razie będą składowane.
[#2978] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2970

Skrzynie i "dziury" na nie wyglądają słabo. Moim zdaniem te elementy nie powinny być w odcieniach brązu. Powinny być innego koloru i mocno kontrastować ze ścianami/podłogami.
[#2979] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2972

I zaczyna to przypominać Space Invaders.


Ewentualnie Manic Miner / Jet Set Willy Ja tam dostrzegłem durszlaki czy też deski klozetowe, tyle że w przeciwieństwie do tamtych gier tutaj pokazane w rzucie "od góry"

Pamiętam deklarację, że nie będzie już więcej prezentacji nowej grafiki, że grafika jest już tematem zamkniętym. Jedyne co miało dzielić projekt od szczęśliwego zakończenia to szlifowanie kodu.

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2022 22:10:47 przez niebuszewo
2
[#2980] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@niebuszewo, post #2979

propo, zarombisty miksik:


OK OK
aż to sobie ściągnąłem i przyciąłem do puszczania w loopie, bez tego całego atarowskiego wstępu.

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2022 22:19:20 przez snajper
1
[#2981] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mmarcin2741, post #2975

No to pierwsza rzecz do poprawy to te skrzynie z symbolami i miejsca przeznaczenia... bo raz, ze wygladaja badziewnie a dwa, ze sa nieczytelne.

Hmm... według mnie te skrzynie są czytelne.

Proszę oto 3 rodzaje skrzyń wycięte z tamtego obrazka:

Może koledzy oceniają zbyt pochopnie.

Nie dodałem do tej grafiki żadnych nowych elementów innych niż te, o których pisałem wcześniej w poście #2941, czyli:

- 3 symbole na skrzyniach, miejscach docelowych i bramach,
- 3 rodzaje kluczy i drzwi,
- pęknięta podłoga.

Może koledzy zrewidują opinię po przyjrzeniu się dokładniej.



Ostatnia aktualizacja: 21.07.2022 23:43:53 przez Hexmage960
[#2982] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2981

Ja nie widzę skrzyń i z niczym nie mogę skojarzyć tego 'czegoś' co Ty uważasz za skrzynie. Chociaż po dłuższym namyśle pierwszy kojarzy mi się z deską sedesową, drugi z niczym, a trzeci z Grunwaldem, szeroki uśmiech
1
[#2983] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2981

Hmm... według mnie te skrzynie są czytelne.


Przyjrzalem sie ze 20 razy i nadal twierdze, ze NIE BARDZO.
Pojedynczo od biedy sa czytelne ale na planszy zlewaja sie jak czekoladowe kostki w nutelli, no dodatek miejsca na skrzynie sa jeszcze bardziej badziewiaste niz same skrzynie.
Ogolnie cala grafika jest bez "jaj" (taka bezplciowa) i mgliscie mglista...
takie jak maslo w masle maselkowym
1
[#2984] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #2982

drugi to są slajdy. Na pierwszym magazynier siada po zjedzeniu wiśni i ogląda slajdy. Nie wiadomo jeszcze, bo czego mogą służyć dwa nagie miecze.
PS. Oczywiście na slajdach są ładne panie.

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2022 23:58:05 przez snajper
1
[#2985] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2984

Nie wiadomo jeszcze, bo czego mogą służyć dwa nagie miecze.
Może do połykania?

@Hex, najlepiej ta gra wyglądała w tym momencie dziejów: link, a jeśli już dorobiłeś trzy rodzaje skrzyń to mogłyby się różnić kolorami

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 00:07:29 przez AmiClassic
1
[#2986] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #2982

OK, mają koledzy prawo do swojej opinii i błędnych skojarzeń.

Grafika jest cały czas w tej tonacji od bardzo dawna. Te pozostałe 2 symbole powstały na podstawie skrzyni z krzyżykiem.

Sorki, ale jeżeli ktoś ma takie skojarzenia, to dlaczego wydaje mu się jakby wszystkim to się tak kojarzyło.

Ja robię dalej grę stosując tą grafikę.

Szkoda, że wątek w kilka minut musi zamienić się w chlew.

Prosiłbym o bardziej merytoryczne odpowiedzi. Proszę o to zresztą od dawna, bez skutku. Moderacja milczy w tej sprawie.

I tak szczęście, że tak długi wątek dało się w miarę kontrolować pod względem merytorycznym.

Musicie przeboleć własne błędne skojarzenia co do tej grafiki.

@Hex, najlepiej ta gra wyglądała w tym momencie dziejów: link, a jeśli już dorobiłeś trzy rodzaje skrzyń to mogłyby się różnić kolorami

W wersji 1.6 były 3 scenerie z różnymi skrzyniami, polami docelowym i bramami. Ale wydaje mi się, że zabrakło by kolorów w palecie.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 00:12:22 przez Hexmage960
[#2987] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2986

Szkoda, że wątek w kilka minut musi zamienić się w chlew.


Niestety to nie wątek a grafika trąci zdechłą myszką i serem podlaskim.

Az sie boje pomyslec, jak grafika bedzie wygladac za pol roku... pewnie jak zdechły kot w sosie czekoladowym pomysł
1
[#2988] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2986

Chlew? Ehhhh...
Merytorycznie? Ehhhhh...

Musicie przeboleć własne błędne skojarzenia co do tej grafiki.
Dlaczego zakładasz, że moje skojarzenia są błędne? Nie dopuszczasz możliwości, że to Ty masz błędne skojarzenia?

W wersji 1.6 były 3 scenerie z różnymi skrzyniami
Nieistotne ile było scenerii. Na tych screenshot'ach ta gra wyglądała najlepiej, teraz wygląda tak jak napisał Selur.

Prosiłbym o bardziej merytoryczne odpowiedzi. Proszę o to zresztą od dawna, bez skutku...
Może dlatego, że nie kompletnie docierają do adresata?

Moderacja milczy w tej sprawie.
Rzuciłem Kiedyś pomysł, aby moderacja zablokowała ten wątek do czasu nadesłania przez Ciebie finalnej wersji gry. Wtedy niektórzy się bardzo wzburzyli, a ja nadal żałuję że tak się nie stało.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 00:22:01 przez AmiClassic
1
[#2989] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #2988

Chlew? Ehhhh...
Merytorycznie? Ehhhhh...

Proszę tego nie odbierać personalnie. Opinia, że grafika jest "badziewna" nie jest ani konstruktywna ani merytoryczna.

Dlaczego zakładasz, że moje skojarzenia są błędne? Nie dopuszczasz możliwości, że to Ty masz błędne skojarzenia?

Ja nie mam żadnych skojarzeń co do tych skrzyń - tu jest różnica. Tak jak pisałem, opinie mogą być różne. Należy według mnie dopisywać słowa: "w mojej opinii" do swoich wypowiedzi. Ja nie mam wyjścia, a grafika jest jaka jest.
[#2990] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2986

Wszyscy komentujący te skrzynie napisali, że są badziewne, lub że w ogóle nie wyglądają jak skrzynie.

"Ja robię dalej grę stosując tą grafikę." < nikt Ci nie zabroni.

"Musicie przeboleć własne błędne skojarzenia co do tej grafiki." < chyba tylko Tobie się to ze skrzyniami kojarzy.

"Opinia, że grafika jest "badziewna" nie jest ani konstruktywna ani merytoryczna." < są badziewne, bo nie wyglądają jak skrzynie. Są też badziewne, bo nie kontrastują z otoczeniem. Zlewają się.

Mi się te skrzynie a la dwa miecze już dawno nie podobały, ale pomyślałem, że to jakaś wizja artystyczna. Jak dodałeś dwa pozostałe rodzaje skrzyń, to muszę to napisać: te niby-skrzynki psują cały pozytywny efekt, na który tak ciężko pracowałeś.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 00:28:42 przez mastaszek
1
[#2991] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2990

Jedynym wyjściem byłoby nie stosowanie tych dwóch typów skrzyń, które dorysowałem. Grafiki nie mogłem popsuć, bo nic nie zmieniałem.

Moim zdaniem poczekajcie na zagranie w grę z tą grafiką tych dwóch pozostałych typów skrzyń. Ona naprawdę w mojej opinii jest czytelna i ładna. Jak się wtedy nie spodoba - pomyślę o korekcie.
[#2992] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2991

Grafiki nie mogłem popsuć, bo nic nie zmieniałem.
Zmieniałeś ze 30 razy.

Moim zdaniem poczekajcie na zagranie w grę z tą grafiką tych dwóch pozostałych typów skrzyń.
I co to miałoby niby zmienić w postrzeganiu tej grafiki?

Jak się wtedy nie spodoba - pomyślę o korekcie.
1
[#2993] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2991

Jak się wtedy nie spodoba - pomyślę o korekcie


Grafika nie podoba sie tu i teraz, to jest dnia 22.07.2022 !
i nie bedzie zadnego wtedy Wściekły
1
[#2994] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #2992

Zmieniałeś ze 30 razy.

Tak, ale domyślam się, że Mastaszkowi chodziło o tą aktualną grafikę, bo pisał o "efekcie wypracowanym po długim czasie".

I co to miałoby niby zmienić w postrzeganiu tej grafiki?

Chciałbym, by koledzy zrewidowali opinię na podstawie grafiki w akcji, bo wydaje mi się, że są w błędzie.

I fakt, nie wiedziałbym jak tą grafikę skorygować bez zmiany koncepcji. Kółko się kojarzy z sedesem? Hmm...

@Selur

Ja tylko chciałbym zauważyć, że intensywnie pracowałem i pracuję nad tą grą. Pochłania mnóstwo zasobów, żeby osiągnąć miarodajny efekt. Potem nie mam już sił by dyskutować i preferowałbym bardziej konstruktywne komentarze.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 01:05:46 przez Hexmage960
[#2995] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2994

"Chciałbym, by koledzy zrewidowali opinię na podstawie grafiki w akcji, bo wydaje mi się, że są w błędzie."

Wszyscy piszą, że te obiekty nie kojarzą się ze skrzyniami. Jeśli to nie jest konstruktywna krytyka, to nie wiem jak inaczej napisać, że TE SKRZYNIE NIE WYGLĄDAJĄ JAK SKRZYNIE (!)
2
[#2996] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2995

ja tylko tak wtrącę offtopem, że pomału zbliżamy się do posta 3000. Impreza będzie

@Hexmage to może zdefiniuj, co według Ciebie znaczy "konstruktywny komentarz". Bo chyba się nie rozumiemy.
1
[#2997] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2995

OK. Rozumiem, że ta oryginalna skrzynka z krzyżykiem wygląda dobrze? Jeżeli koledzy rzeczywiście nie chcą zaczekać, mogę usunąć te skrzynie z symbolem kółka i kwadratu z gry. Chciałem po prostu urozmaicić nimi poziomy.

Tak jak pisałem, w wersji 1.6 mamy 3 scenerie, gdzie w każdej jest inna skrzynia, ale raczej nie uda mi się wprowadzić ich do jednej scenerii.

Może niech kolega po prostu wskaże, która skrzynia mu się podoba.

@Snajper

Mam po prostu ograniczone moce przerobowe na prace i rozmowę.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 01:26:23 przez Hexmage960
[#2998] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2997

Podobna gra do Magazynu była kiedyś na C64. Tytuł gdzieś mi uciekł.

Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 01:27:15 przez mmarcin2741
[#2999] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2991

Najprosciej jest zrobic wersje gry z wyborem grafiki, niektore gry maja taki wybor. Jak Tobie sie podoba nowa wersja a im starsza wersja grafiki. Kazdy sobie wybierze taka jaka mu pasuje. Widac nie lubia kibli bo im sie pewnie z Rosja kojarzy.
[#3000] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1




Ostatnia aktualizacja: 22.07.2022 01:51:04 przez AmiClassic
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem