@Hexmage960, post #1
@marskow, post #3122
@JacK_Swidnik, post #3123
@Hexmage960, post #3125
@Hubez, post #3134
@Hexmage960, post #3133
@mastaszek, post #3136
@Hexmage960, post #3137
@Hexmage960, post #3137
@Hexmage960, post #3133
Po prostu mam problemy niewynikłe z mojej winy, które powodują że wygląda to jak wygląda.
@niebuszewo, post #3140
A z czyjej? Czytelników tego forum?
Każdy ma w życiu jakiś problem, nie zakłada jednak wątku na forum ppa gdzie szuka atencji i opisuje swoje problemy pod pretekstem "pisania gry".
Tymczasem do końca sierpnia i do (obiecanego) zamknięcia tego wątku pozostały 22 dni
@mastaszek, post #3139
Strzelanka ze statkiem musi być przede wszystkim dynamiczna. Wiesz, milion animowanych obiektów jednocześnie, dobra detekcja kolizji, wybuchy, dobra muza i dźwięki, różne scenerie. Bardzo dużo roboty, szczególnie dla jednej osoby. Moim zdaniem to baaardzo trudne zadanie.
PS2 Myślę, że ze swoją wiedzą byś dał radę zaprogramować coś ala Goblins, ale grafiką musiałby się zająć ktoś inny, bo sam się ze wszystkim nie wyrobisz. Nie ma szans.
@Hexmage960, post #3141
"Lubię porozmawiać nt. gry ale nie jest to konieczne by zmotywować mnie do dalszej pracy."
@niebuszewo, post #3145
void Narysuj() { struct RastPort *rp = &rastport; } void Narysuj(struct RastPort *rp) { }
obiekt->pozycja->przemiesc(kierunek);
@Hexmage960, post #3147
@Hexmage960, post #3133
Wypuszczę do końca sierpnia to co udało się zrobić przy 1.7. Mam nadzieję, że będzie komplet poziomów.Odczytuję to jako: Do końca sierpnia wypuszczę grywalną ale... niekoniecznie ukończoną grę?
Po opublikowaniu tej wersji zabiorę się za następny projekt.Nie wybiegałbym w przyszłość, dopóki teraźniejszy projekt jest w fazie... hmmm... no właśnie nie wiadomo.
@AmiClassic, post #3149
Odczytuję to jako: Do końca sierpnia wypuszczę grywalną ale... niekoniecznie ukończoną grę?