@mastaszek, post #3180
Edytor powinien być prosty, w Lores (odwzorowanie gry 1:1), bez skrola, bez kombinowania.
@Hexmage960, post #3179
Wiem tylko, że to się powoli poprawia. Mówię prawdę.
@Hexmage960, post #3175
@Hexmage960, post #3179
Zastanawiałem się, czy jest to wygodne.Szkoda, że nie poprzestałeś na zastanawianiu się.
Dzięki temu mogę używać gadtools w Hires i OCS.W jakim celu? Kompletnie nie widzę sensu zastosowania tego miksu.
Mogę zrezygnować z ekranu Hires i rozszerzyć ekran Lores na cały monitor...Tak, wróć do normalnego edytora z 10 sierpnia.
@Hexmage960, post #3175
@AmiClassic, post #3184
@Aurel, post #3186
Kiedyś udzielałem się tutaj i domagałem się zamknięcia wątku i bana dla autora, to było dobre dwa lata temu, ale nikt mnie nie słuchał, wręcz przeciwnie, to ja zbierałem baty od klakierów.Miałem podobne doświadczenie, ale jak widać nie spotkało się to z aprobatą, wręcz przeciwnie.
@mmarcin2741, post #3187
@JacK_Swidnik, post #3190
Myślałem ze Hex wrzucił liste nicków do tej swojej gry na stałe w ramach podziekowania
@JacK_Swidnik, post #3190
dopuki Hex nie łamie regulaminu to może sobie pisać to co uważa od tego jest admin
@marskow, post #3183
@Hexmage960, post #3195
Udało się dość zgrabnie załączyć własną grafikę do gadżetów zamiast systemowej.
Może uda się wrzucić grę do działu "Rodzynki", żeby link był dostępny.
Mam nadzieję, że gra w tej wersji nada się do tego, by być później zrecenzowana na łamach PPA, jako ukończona gra. Przyznam, że jest to moje marzenie, które ma szanse się ziścić. Byłoby to fantastyczne zwieńczenie projektu i da mi mnóstwo radości i nadzieję na przyszłość.
Dzisiaj skończyłem już układ ostatecznego GUI.
@snajper, post #3199
@mastaszek, post #3204
Grafika całkiem przyjemna. Fajnie, że wróciłeś do poprzedniej koncepcji edytora. Czy w menu po lewej nie byłoby bardziej intuicyjnie gdyby PLAY było na samej górze, a QUIT na samym dole?
@mmarcin2741, post #3207
@Hexmage960, post #3208