[#3241] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3240

Sprawdzałem czy zadziała, bo wcześniej Robert pisał, że gra wymaga romu 3.1 i OCS. Czyli niekoniecznie trzeba mieć amigę 1200.
[#3242] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #3241

Robert pisał chyba o romie 3.0 i ECS. Ustawiając taki dziwny konfig A1200 + OCS dodajesz mu kickstart w wersji dla A1200?
[#3243] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3239

Mam jeszcze pytanie odnośnie muzyki. Chciałbym podłożyć sobie muzyczkę w formacie mod. Co z obsługą tego formatu?
[#3244] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3242

W emulacji A1200 (rom 3.1) po prostu przełączyłem na OCS, tak z ciekawości. Robert wcześniej pisał o OCS (np. we wpisie #3175, ale też w innych wpisach) i byłem ciekaw, czy zadziała.

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2022 16:53:37 przez mastaszek
[#3245] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #3243

Muzyka musi być w formacie MED.

Skonwertujesz za pomocą OctaMEDa, który rozpoznaje i wczytuje utwory Protrackera.

Kiedyś ptplay.library mi coś nie chciał działać, dlatego związałem się z MEDem.

Wprowadziłem bardzo ważne usprawnienie do gry: powiązane pola docelowe, ściany i podłogi mają teraz grafikę symbolu. Są 4 symbole. Wiadomo zatem jakie elementy na planszy są ze sobą połączone.

Do pobrania z tego samego linku.



Ostatnia aktualizacja: 26.08.2022 18:28:30 przez Hexmage960
[#3246] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3245

A co z kaflami błota (kałuży, czy bagna), o których pisałeś kiedyś?
Gdzie są poziomy z wprowadzonymi niedawno oznakowanymi skrzyniami?

Poza tym uruchomiłem sobie na Amidze z 030 i gra się bardzo dobrze. Czasem czaszki się zawieszają, tzn. chodzą w kółko. Dopiero gdy dojedzie się do takiej czaszki skrzynią, to czaszka zaczyna iść dalej w głąb planszy. Oczywiście jeszcze raz się przypomnę, że pasowałoby dodać numer poziomu, w którym się znajdujemy. Poza tym reszta jak najbardziej pasuje.
[#3247] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3246

Gdzie są poziomy z wprowadzonymi niedawno oznakowanymi skrzyniami?

Jest trochę zmieniona logika. Nie dopasowujemy skrzyń do pól docelowych. Powiązane są pola docelowe oraz ściany i podłogi, które zmieniają stan po ulokowaniu skrzyń na wszystkich polach docelowych danego typu.

Jest to nieznaczna modyfikacja.

A co z kaflami błota (kałuży, czy bagna), o których pisałeś kiedyś?

Przyznam, że tego elementu nie dodałem w nowej wersji. Uważam też, że aktualne elementy pozwalają na dużą różnorodność.

Poza tym uruchomiłem sobie na Amidze z 030 i gra się bardzo dobrze. Czasem czaszki się zawieszają, tzn. chodzą w kółko. Dopiero gdy dojedzie się do takiej czaszki skrzynią, to czaszka zaczyna iść dalej w głąb planszy

Logika ruchu czaszek będzie skorygowana. Myślałem też, by po zetknięciu z graczem zabierała mu jedno serduszko i znikała na jakiś czas.

Oczywiście jeszcze raz się przypomnę, że pasowałoby dodać numer poziomu, w którym się znajdujemy. Poza tym reszta jak najbardziej pasuje.

To wszystko dodaję. Zrealizowałem już około 11 na 17 punktów finalizacji. Pozostały m.in.:
- Punktacja na panelu,
- Okno przed i po przejściu poziomu oraz wyświetlenie rekordu.

Może uda się jeszcze dodać oddzielne dźwięki po ulokowaniu wszystkich skrzyń na polach docelowych z danym symbolem, ale tego nie planowałem.

No i liczę na to, że będzie 30 poziomów.

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2022 20:04:33 przez Hexmage960
[#3248] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3247

Postaraj się w miarę dodać tamte poziomy z wersji 1.6 bo były bardzo dobre. Szczególnie jeden był okropnie trudny tam, gdzie się tak chodziło dookoła planszy.

Fajnie że plik wykonywalny zajmuje ok. 30kB. W Amosie taki plik zajmowałby bez pakowania ze 150kB albo więcej.
[#3249] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3248

O poziom trudności się nie martwię. Obecne elementy pozwalają na robienie zarówno prostych, jak i bardzo trudnych plansz.

Pozwalają też na robienie ciekawych zależności elementów na planszy no i wreszcie - opcjonalnych bonusów (wisienek) do zebrania.

Ostatnie usprawnienie do gry jest kluczowe, żeby gracz się nie pogubił.

Jak będę robił 5 etapów codziennie to zdążę dobić do 30.

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2022 20:18:32 przez Hexmage960
[#3250] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3245

Muzyka musi być w formacie MED.
Zepsułeś mi dzień.

[#3251] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3248

No tak ale masz dolaczony Amos.library w programie ktory zajmuje z 50 kb
a u Minniata wszystko sie laduje z katalogu libs ... a jak nie masz danej biblioteki to LIPA
[#3252] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@AmiClassic, post #3250

Troszkę mało mam czasu, by dodać obsługę innych formatów muzycznych.

Chciałbym to później dodać i szczególnie opanować technikę łączenia muzyki i dźwięków na przyszłe potrzeby.

Na razie uprzejmie proszę o konwersję modułu, jeżeli chcesz podmienić muzykę w grze.
[#3253] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3214

Wygląda na to, że masz łatkę w systemie, która alokuje pamięć FAST zamiast CHIP. Blitter potrzebuje dostępu do CHIP. Sprawdź proszę łatki i napisz bardziej szczegółowo jaki masz system.

w C: mam fblita, ale nigdzie w startupie nie widzę po nim śladu. Poza tym wuj wie, co tam jeszcze w Coffinie siedzi, a zapewne skoro już siedzi, to nie bez przyczyny, więc wolę nie kombinować.
w każdym razie po zbootowaniu bez s-s gra uruchamia się już i działa normalnie - jeśli za normalne działanie uznać brak jakiejkolwiek reakcji na kliknięcia myszy gdziekolwiek czy wciskanie klawiszy (poza ruchem oczywiście).
kwestią dyskusyjną pozostaje, ile w obecnym stanie gra ma wspólnego z Sokobanem, w którym celem było ułożenie skrzyń - podczas gdy w Magazynie skrzynie pełnią już tylko funkcję pomocniczą, a celem jest zebranie klucza, natomiast z wczorajszego posta #3208 wnioskować by można, że gra ma jednak być Sokobanem...

btw - ruch bohatera przydałoby się imo trochę spowolnić, tzn. dodać odstępy czasowe między ruchem na jedno pole a zainicjowaniem kolejnego ruchu, bo obecnie bardzo łatwo jest nieopatrznie przesunąć się o dwa pola zamiast jednego, w efekcie przestawiając skrzynię w miejsce, z którego już się jej nie cofnie (co mi się właśnie zdarzyło). Albo wystarczyłoby dodać odstępy między kolejnymi ruchami podczas przesuwania skrzyni (co byłoby nawet logiczne, bo w końcu skrzynia trochę waży).

Wprowadziłem bardzo ważne usprawnienie do gry: powiązane pola docelowe, ściany i podłogi mają teraz grafikę symbolu. Są 4 symbole. Wiadomo zatem jakie elementy na planszy są ze sobą połączone.

i już po upływie pół minuty od przeczytania dostrzegam minusy tego rozwiązania.
1. każde dodatkowe pole to +1 obrazek, co zwiększa rozmiar gry;
2. podczas edycji poziomu twórcę ogranicza z góry ustalona liczba dostępnych grup - powiedzmy, że będzie kwadrat, koło, trójkąt, odwrócony trójkąt, jeszcze inaczej odwrócony trójkąt, kreseczki poziome, kreseczki pionowe, a dalej musisz kombinować - nie wiem, jakieś zygzaki czy wuj wie co. Przy czym oczywiście założenie, że ktokolwiek będzie chciał projektować planszę z więcej niż siedmioma grupami pól, jest czysto teoretyczne, ale takich ograniczeń być nie powinno.

rozwiązaniem tego drugiego problemu może być stosowanie zamiast różnych figur np. kolejnych liczb (albo lepiej - liter, bo to daje dwadzieścia parę wariantów przy jednym znaku) na polach. Natomiast tego pierwszego - zamiast robienia wielu ikonek dla kolejnych grup - nanoszenie na nie napisów w formie tekstowej... Nie wiem czy takie coś jest wykonalne i proste do uzyskania, a nawet jeśli - pociągałoby za sobą konieczność kolejnej modyfikacji formatu zapisu plansz - ale zawsze stanowi jakieś rozwiązanie.
możliwe, że stosowanie osobnych ikonek dla każdej grupy dobrze przemyślałeś i jesteś pewien, że taka opcja będzie najlepsza - ale jeśli nie, dowodziłoby to po raz kolejny, że ficzery dodawane są na łapu-capu, a użytkownicy robią za króliki doświadczalne. W efekcie tego mamy sto wersji Magazynu 1.7, w których jedynym sposobem pozwalającym w ogóle dowiedzieć się, że to któraś z mutacji wersji 1.7, jest nazwa archiwum. Przy braku choćby krótkiego readme z changelogiem. Od chwili opublikowania wersji 1.7 dodałeś już dwie kolejne ze zmianami (no dobra - jedną, bo rozumiem, że poprzednia była tym samym co pierwsza, tylko w ADF) i każda nosi numerek 1.7, do pobrania z tego samego linku... Średnio to poważne podejście.

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2022 22:36:17 przez snajper
2
[#3254] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #3253

[#3255] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3252

Na razie uprzejmie proszę o konwersję modułu, jeżeli chcesz podmienić muzykę w grze.
Na razie to usunąłem te med'y i odpalam sobie player'a z modem przed grą, tak jak robiłem to w AstroBlox'ie. Poczekam, aż ogarniesz najpopularniejszy format muzyczny na Amidze.

Po zapoznaniu się z ostatnią wersją mam dylemat... gdzie tu jakieś miejsce na zagwozdki? W poprzedniej źle ustawiłem skrzynię i musiałem zacząć level od nowa, teraz wszystko jest na tacy, nie trzeba kombinować, brakuje tu jeszcze asystenta trasy i... autopilota. O ile ma to sens w edytorze, aby wiedzieć gdzie co ustawić, w grze zabija gameplay

W poprzedniej wersji zmieniłem jednego tilesa, żeby pozbyć się ścian, teraz muszę zmienić kilka Skoncentruj się na zintegrowaniu w pełni funkcjonalnego edytora z grą, a nie popierdułkami.
[#3256] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #3253

dowodziłoby to po raz kolejny, że ficzery dodawane są na łapu-capu, a użytkownicy robią za króliki doświadczalne.

Oczywiście, że tak jest. Na grę nigdy nie było pomysłu i nie ma go nadal. Był jedynie pomysł typu: ludzik ma popychać skrzynki, a cała reszta jest wymyślana na bieżąco, dodawana i ujmowana na łapu-capu i dzieje się to nawet w tej chwili.
Nie było pomysłu na edytor, dlatego powstało już około 30 (słownie trzydzieści) wersji edytora udokumentowanych obrazkami w tym temacie. Nadal nie ma pomysłu na edytor, co widać po ostatnich zmianach i... braku edytora.
Nie było pomysłu na panel, który co chwilę skacze z lewej na prawo, z góry na dól, jest albo go nie ma. To samo dotyczy menu gry, obrazka tytułowego, grafiki... i każdego elementu gry, o jakim się pomyśli - przecież nie ma nawet pomysłu na rozmiar planszy, który też się zmienia i powoduje, że dawne poziomy nie działają.
3
[#3257] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #3256

Oczywiście, że tak jest. Na grę nigdy nie było pomysłu i nie ma go nadal. Był jedynie pomysł typu: ludzik ma popychać skrzynki, a cała reszta jest wymyślana na bieżąco, dodawana i ujmowana na łapu-capu i dzieje się to nawet w tej chwili.

Oczywiście, że był i jest pomysł. Sądzisz, że te elementy łamigłówki wymyślam sobie teraz? To jest bardzo przemyślana sprawa. Te odwracanie stanu podłóg/ścian wymyśliłem bardzo dawno temu. Dopiero teraz to wprowadziłem w tej postaci i sprawdziły się dosyć fajnie. Dodanie symboli planowałem od dawna, o czym wspominałem.

Pomijam oczywiście inne zmiany, których faktycznie było mnóstwo - szczególnie dawniej.

Po zapoznaniu się z ostatnią wersją mam dylemat... gdzie tu jakieś miejsce na zagwozdki? W poprzedniej źle ustawiłem skrzynię i musiałem zacząć level od nowa, teraz wszystko jest na tacy, nie trzeba kombinować, brakuje tu jeszcze asystenta trasy i... autopilota. O ile ma to sens w edytorze, aby wiedzieć gdzie co ustawić, w grze zabija gameplay

Dalsze etapy będą znacznie trudniejsze z tymi samymi elementami.

W poprzedniej wersji zmieniłem jednego tilesa, żeby pozbyć się ścian, teraz muszę zmienić kilka

Bez przesady. Poczekaj na wydanie ostatniej wersji gry, to sobie grafikę podmienisz. Naturalne jest, że nie uwzględniam zmian i poprawek użytkowników. Musiałbym je integrować z główną gałęzią prac, co jest praktycznie niemożliwe.

@Snajper

Cieszę się, że wersja dyskietkowa gry Ci działa. Wrzucam do tego samego archiwum - no cóż. Obiecałem, że wersja Magazynu 1.7 jest ostatnia, więc nawet poprawki wrzucam do tego samego archiwum. Robię też to dlatego, żeby nie mnożyły się wersje tych archiwów.

kwestią dyskusyjną pozostaje, ile w obecnym stanie gra ma wspólnego z Sokobanem, w którym celem było ułożenie skrzyń - podczas gdy w Magazynie skrzynie pełnią już tylko funkcję pomocniczą, a celem jest zebranie klucza, natomiast z wczorajszego posta #3208 wnioskować by można, że gra ma jednak być Sokobanem...

Gra ma dużo wspólnego z Sokobanem. Zauważ, że żeby osiągnąć cel trzeba ułożyć skrzynie na polach docelowych. A dokładnie to jest celem samym w sobie w Sokobanie. Tutaj to urozmaiciłem.

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 00:46:57 przez Hexmage960
[#3258] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3257

Oczywiście, że był i jest pomysł.


Oczywiście. Nawet 30 pomysłów. Pomijając kwestię scenerii, interfejsu i edytora zmienianych co miesiąc, robi się z tego jakaś labiryntówka. Czachy, klucze, znikające ściany - wcześniej na jakiś czas pojawiły się już pochodnie i taśmociągi. Brakuje jeszcze grzechotników, pająków i zamiany wisienek w skarby - by sokoban zmienił się w Montezuma's Revenge.
3
[#3259] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@niebuszewo, post #3258

Urozmaiciłem Sokobana o dynamiczne, arkadowe elementy i teraz działa to naprawdę dobrze. To chyba jest zaleta.

Podstawowym celem gry jest ulokowanie skrzyń, gdzie przeszkadzają nam ściany i inne skrzynie. Obniżanie/podwyższanie ścian ma na celu rozbudowanie łamigłówki.

Mogą być poziomy 100% jak w Sokobanie, a mogą być takie, gdzie ułożenie skrzyń powoduje dostanie się do innych obszarów planszy - obniżenie ścian po to, by dało się ułożyć pozostałe skrzynie. Będzie to widoczne w dalszych etapach (już w bieżących jest to widoczne).

Dodatkowo wiśnie nabrały roli i mogę dodać łatwo punktację, z czym wcześniej były problemy.

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 08:03:39 przez Hexmage960
[#3260] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3257

W poprzedniej wersji były różne scenerie graficzne w zależności od poziomu. Czy tutaj też tak będzie?
[#3261] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3259

Najlepiej nie reaguj już w ogóle na wpisy tutaj, nie rozpraszaj się. Rób poziomy, dokończ niedziałające elementy, skup się na robocie, bo czasu mało.
1
[#3262] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3257

Pomijam oczywiście inne zmiany, których faktycznie było mnóstwo - szczególnie dawniej.

[31.05.2022] Hexmage960: W grze zamieściłem kilka nowych elementów dla uatrakcyjnienia rozgrywki: m.in. wór z piaskiem i bagno. [Magazyn v1.7]

[21.06.2022] Hexmage960: Do gry dodałem jeszcze jeden rodzaj kafelka - pękniętą podłogę. Taka podłoga ma ograniczoną wytrzymałość. Można przepchnąć skrzynię tylko 2-3 razy. Myślę, że doda to więcej urozmaicenia do poziomów Sokobana. [Magazyn v1.7]

[24.06.2022] Hexmage960: Są klucze w 3 barwach i drzwi o 3 barwach. Należy zebrać klucz by otworzyć odpowiednie drzwi. [Magazyn v1.7]

Rzeczywiście, jak to było dawno...

Oczywiście, że był i jest pomysł. Sądzisz, że te elementy łamigłówki wymyślam sobie teraz?

Ja nie mówię, że nie było pomysłu na elementy. Nie było pomysłu na grę. Elementów może nie wymyślasz teraz, ale wymyślasz które z nich mają być w grze.

To jest bardzo przemyślana sprawa.

Cytaty które wkleiłem są chyba wystarczającym dowodem na to, że nie jest.
1
[#3263] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #3261

Najlepiej nie reaguj już w ogóle na wpisy tutaj, nie rozpraszaj się. Rób poziomy, dokończ niedziałające elementy, skup się na robocie, bo czasu mało.


Dokładnie.

@Hexmage960:

Rób swoje, nie trać czasu na puste dyskusje. Zdąż na deadline.
[#3264] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #3261

Czasu było sporo. Robert napisał przez te lata naprawdę wiele wersji Magazynu. W każdej części inne reguły, inne przeszkadzajki, w każdej wersji inne poziomy, inna szata graficzna. Spytałem o zmienne grafiki bo mi się podobała różnorodna grafika. Teraz z d... wymyślony termin na ukończenie gry sprawi, że gra będzie napisana na "odwal się" na szybca po to aby tylko dotrzymać głupiego terminu. Z tamtych wersji tylko czaszki i skrzynie się utrzymały. No ale nasze dzieci za 10 lat będą na Youtube oglądać filmiki typu: "Magazyn early beta versions comparision".

Miałem o tym nie pisać bo ani nie jestem specem od grafiki ani nie chcę przeciągać terminu końca sierpnia, ale wydaje mi się że grafika klucza wygląda jakby był rozmazany.

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 12:28:14 przez tukinem
1
[#3265] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@karolb, post #3263

Jaki deadline i kogo miałby obowiązywać? Dobry żart
Przecież autor dalej będzie sobie rzeźbił co chce, wszak już kiedyś "wydał" wersję "finalną", to co się tu teraz właściwie odbywa? szeroki uśmiech
Tych finalnych ile jeszcze będzie i dlaczego ta miałaby być kończąca temat? Bawi się kodem, Wami, atencją wokół niedoszłej gry, albo pisze magisterkę z psychologii na podstawie naszych zachowań Neverending story.

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 13:17:01 przez Jacques
1
[#3266] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #3261

Najlepiej nie reaguj już w ogóle na wpisy tutaj, nie rozpraszaj się. Rób poziomy, dokończ niedziałające elementy, skup się na robocie, bo czasu mało.

Tak, dzisiaj tylko rano zerknąłem na forum.

@Xylaz

Przyznaję, sporo w tym prawdy - ale to złożony temat na osobną dyskusję.

@Tukinem

Innych scenerii do 31 sierpnia niestety raczej nie zamieszczę.

Termin to termin.

Dodałem kilka brakujących rzeczy:

- Numer poziomu,
- Zebrane wisienki wyświetlane są w boksie ciężarówki na górnym panelu,

Wisienki będą przeliczane na punkty po przejściu poziomu. W oknie pojawi się ciężarówka z wisienkami, które będą po kolei znikać i zwiększać premię.

Planuję zaznaczać na skrzyniach symbole, na których stoją - dzięki temu gracz będzie miał jeszcze większą orientację.

@AmiClassic: Proszę zwróć uwagę na poziom nr 4. Jest on całkiem trudny - normalnie on będzie przeniesiony dalej. Poniżej zrzut ekranu z tego poziomu.

https://coreprogramming.pl/Recent/Game/Magazyn1.7.lha

@Jacques

Deadline został ustalony, dlatego że wątek się przedłużył już zanadto. Gra jest do ogrania.



Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 13:37:19 przez Hexmage960
1
[#3267] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3266

A gdzie wersja Pl ?
[#3268] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3266

Wszedłem w edytor plansz, pokombinowałem trochę i nadpisało poziom teraz muszę sobie znowu zgrać poziom pierwszy. Jeśli automatycznie będzie przeskakiwać do następnego poziomu jeśli taki plik będzie istniał to można samemu naklepać sporo leveli. Obsługa edytora przez klawiaturę jest bardzo przyjemna.
[#3269] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@tukinem, post #3268

@Dorian3d

Polską wersję napisów postaram się zrobić - mało pracy.

Wrzuciłem jeszcze jedną aktualizację. Na skrzyni ulokowanej na polu docelowym wyświetla się symbol tego pola docelowego. Ponadto - po ulokowaniu skrzyń na wszystkich polach docelowych danego typu (co włącza mechanizm) - ten symbol staje się wypełniony.

Uważam, że to kluczowa sprawa przy tych łamigłówkach.

Teraz chciałem zrobić to okienko przed/po poziomie.

@Tukinem

Edytor postaram się ucywilizować, uaktywnić przyciski. Wcześniej nadawało się polom numerki. Teraz są symbole, dzięki czemu edytor może być przyjazny dla użytkownika.

Jest obsługa automatyczna, więc poziom 11, 12 itd. Ci załaduje. Formatu nie zamierzam już zmieniać, szczególnie listy elementów (ta lista jest rozszerzalna).

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 18:20:55 przez Hexmage960
[#3270] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #3269

Nie mam motywacji grać w Magazyn. Zaczekam na drugą część pod tytułem Magazyn 2 Zemsta Magazyniera.

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2022 20:49:59 przez mmarcin2741
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem