@AmiClassic, post #3243
@Hexmage960, post #3245
@tukinem, post #3246
Gdzie są poziomy z wprowadzonymi niedawno oznakowanymi skrzyniami?
A co z kaflami błota (kałuży, czy bagna), o których pisałeś kiedyś?
Poza tym uruchomiłem sobie na Amidze z 030 i gra się bardzo dobrze. Czasem czaszki się zawieszają, tzn. chodzą w kółko. Dopiero gdy dojedzie się do takiej czaszki skrzynią, to czaszka zaczyna iść dalej w głąb planszy
Oczywiście jeszcze raz się przypomnę, że pasowałoby dodać numer poziomu, w którym się znajdujemy. Poza tym reszta jak najbardziej pasuje.
@Hexmage960, post #3247
@tukinem, post #3248
@Hexmage960, post #3214
Wygląda na to, że masz łatkę w systemie, która alokuje pamięć FAST zamiast CHIP. Blitter potrzebuje dostępu do CHIP. Sprawdź proszę łatki i napisz bardziej szczegółowo jaki masz system.
Wprowadziłem bardzo ważne usprawnienie do gry: powiązane pola docelowe, ściany i podłogi mają teraz grafikę symbolu. Są 4 symbole. Wiadomo zatem jakie elementy na planszy są ze sobą połączone.
@Hexmage960, post #3252
Na razie uprzejmie proszę o konwersję modułu, jeżeli chcesz podmienić muzykę w grze.Na razie to usunąłem te med'y i odpalam sobie player'a z modem przed grą, tak jak robiłem to w AstroBlox'ie. Poczekam, aż ogarniesz najpopularniejszy format muzyczny na Amidze.
@snajper, post #3253
dowodziłoby to po raz kolejny, że ficzery dodawane są na łapu-capu, a użytkownicy robią za króliki doświadczalne.
@xylaz, post #3256
Oczywiście, że tak jest. Na grę nigdy nie było pomysłu i nie ma go nadal. Był jedynie pomysł typu: ludzik ma popychać skrzynki, a cała reszta jest wymyślana na bieżąco, dodawana i ujmowana na łapu-capu i dzieje się to nawet w tej chwili.
Po zapoznaniu się z ostatnią wersją mam dylemat... gdzie tu jakieś miejsce na zagwozdki? W poprzedniej źle ustawiłem skrzynię i musiałem zacząć level od nowa, teraz wszystko jest na tacy, nie trzeba kombinować, brakuje tu jeszcze asystenta trasy i... autopilota. O ile ma to sens w edytorze, aby wiedzieć gdzie co ustawić, w grze zabija gameplay
W poprzedniej wersji zmieniłem jednego tilesa, żeby pozbyć się ścian, teraz muszę zmienić kilka
kwestią dyskusyjną pozostaje, ile w obecnym stanie gra ma wspólnego z Sokobanem, w którym celem było ułożenie skrzyń - podczas gdy w Magazynie skrzynie pełnią już tylko funkcję pomocniczą, a celem jest zebranie klucza, natomiast z wczorajszego posta #3208 wnioskować by można, że gra ma jednak być Sokobanem...
@Hexmage960, post #3257
Oczywiście, że był i jest pomysł.
@niebuszewo, post #3258
@Hexmage960, post #3257
Pomijam oczywiście inne zmiany, których faktycznie było mnóstwo - szczególnie dawniej.
Oczywiście, że był i jest pomysł. Sądzisz, że te elementy łamigłówki wymyślam sobie teraz?
To jest bardzo przemyślana sprawa.
@mastaszek, post #3261
@karolb, post #3263
@mastaszek, post #3261
Najlepiej nie reaguj już w ogóle na wpisy tutaj, nie rozpraszaj się. Rób poziomy, dokończ niedziałające elementy, skup się na robocie, bo czasu mało.
@Hexmage960, post #3266
@tukinem, post #3268