@xylaz, post #2344
@Hexmage960, post #2345
Nie. Raporty miały na celu udowodnić, że prace finalizuję.
Ja generalnie pisałem prawdę. Nie kłamałem. Tak jak pisałem, choroba wyczynia różne rzeczy.
A gra nie jest zasłoną dymną. Dowodem wiele wersji.
@snajper, post #2346
a w związku z powyższym - nawet jeśli przyjąć, że wątek z chorobą nie ma na celu jedynie wkręcenia wszystkich tutaj dla uzyskania oficjalnego przyzwolenia i
@Hexmage960, post #2345
@mmarcin2741, post #2349
@Bociek78, post #2352
@btr, post #2350
int rotate(int cur, int dest) { int dist = dest - cur, dir = 0; if (abs(dist) > 4) { dir = -sign(dist); } else { dir = sign(dist); } return(normalize(cur + dir)); }
@Hexmage960, post #2356
To wygląda dokładnie tak:
10 Hexmage znowu odstawia trolling.
20 Pojawiają się prośby o zamknięcie wątku.
30 Przychodzą klakierzy którzy tłumaczą Hexa że nic złego nie robi.
40 Moderacja nie reaguje.
50 GOTO 10
Ta pętla zakręciła się już kilkadziesiąt razy
@Aurel, post #2357
W rzeczywistości to klakierzy i Obrońcy powodują, że Hex od trzech czy nawet czterech lat robi co miesiąc nowy reset i nie może wydać gry.
@Bociek78, post #2352
@snajper, post #2363
@snajper, post #2363
@Hexmage960, post #2356
Przyznam, że bardzo ostatnio zdziwiłem się, czemu niektóre procedury, które opracuję i wiem że są w 100% poprawne i dobre paradoksalnie jakoś mnie odrzucają.
09.01.2013 Z przyjemnością publikuję pierwszą wersję nowej gry logicznej na Amigę! Gra nosi tytuł "Astro Blox"
Obecnie opracowałem 6 grywalnych poziomów, z rosnącym poziomem trudności. Do ściągnięcia Tutaj.
Gra jest kompletna. Jedynie opcje "Hiscores" oraz "Passcode" jeszcze nie zaimplementowane.
10.01.2013 opracowałem rozbudowane i atrakcyjne w wyglądzie Menu, będzie zintegrowany edytor plansz, pracuję też nad udoskonaloną grafiką do gry: już jest przygotowana pierwsza sceneria - ogród. W planie kilka scenerii. Publikacja nowej wersji dopiero jak będzie ukończona.
19.01.2013 Ten projekt będzie pierwszym naprawdę ukończonym. Będzie kilka światów do zwiedzenia i uporządkowania skrzyń.
Dla urozmaicenia będzie wprowadzona większa ilość scenerii, każda ze swoją unikalną szatą graficzną.
22.01.2013 Grafika jest w moim odczuciu całkiem atrakcyjna, jest piach, są skały do przesuwania, są otwory na te skały, jest żywopłot oraz jeziorko. Do tego dodałem aktualny kod gry w języku C (poniżej obrazka). Póki co jest zaprogramowane rozszerzalne menu.
@xylaz, post #2368
Nawet jeśli Magazyn będzie w 100% gotowy, dobry, finalny, uspójniony, uporządkowany i perfekcyjny pod każdym względem to Hexmage i tak odrzuci go np. podczas zmiany nastroju. Dlatego nie pamięta powodu ostatniego restartu, bo nie było żadnego powodu.
@amikoksu, post #2367