@tukinem, post #58
@pisklak, post #66
No na Ami chyba nie ma gry typu Zuma... a ja bardzo lubię tego typu gry!
@selur, post #64
no przeciez wszytko wlasnie sie rozbija o predkosc dzialnia i zasoby Amigi a nie o POMYSL na gre !
jakby Amiga miala duza predkosc dzialania, to juz z 20 osob z tego forum pisalo by Dune 3 a poniewaz predkosc klasyka jest jaka jest, to kazdy klepie sokobany i puzzle
@selur, post #64
x++;
ADDQ.s #1,Dn
a = *p++;
MOVE.s (An)+,Dn
@Hexmage960, post #69
Chodzi o pomysł na grę przede wszystkim
o właśnie pomysł jest siłą napędową kreatywności.
Bez pomysłu gry nie będzie.
Dopiero jak masz narzędzia i materiał oraz pomysł na to, co chcesz ulepić, powstanie dzieło.
Jak już tylko zejdzie ze mnie klątwa bezowocnej niespójnej pracy, na pewno uda mi się zrobić grę na podstawie przygotowanych technik.
Poza tym wiem już jak Blitterem (albo procesorem MC680x0) renderować dowolną grafikę, w tym kolumny efektywnie bez pomocy Chunky.
@selur, post #70
mozliwe, ze selur i inni juz tego nie dozyja
A tymczasem dopiero bede poznawal BlitzBasic'a a jeszcze czeka mnie ze 20 lat zglebiania tajnikow amigowego assemblera...
@selur, post #60
Gdyby AMOS byl stosunkowo szybki, to powstalo by w nim nie 100 a kilka tysiecy gier
@Umpal, post #72
W Amosie zostało napisanych kilka bardzo dobrej jakości gier, więc to nie Amos, a programista, który nie ma pojęcia, co i jak napisać, któremu kończy się zapał po krótkiej chwili, jest winien mizernemu efektowi końcowemu (lub żadnemu w niejednym przypadku).
@Umpal, post #72
@mastaszek, post #82
@Sventevith, post #84
@selur, post #83
@mastaszek, post #82