@tukinem, post #150
@Don_Adan, post #151
@tukinem, post #152
@selur, post #124
dla mnie to nie jest dobrze, bo masz na sztywno ustawiony dostep do dyskietki w stylu "LVL3/music.pack"
no a w HDD z reguly masz jeszcze przed katalogiem z gra cala plejade katalogow np. w stylu
"HD0:amiga_gry/LVL3/music.pack"
@tukinem, post #152
@mailman, post #155
@tukinem, post #139
@mastaszek, post #158
@tukinem, post #159
@tukinem, post #159
Ale szczerze mówiąc to Amos by jeszcze więcej zjadł.
to nie do końca kwestia assemblera vs blitz basica. tylko organizacji danych.
podczas pisania gier często to ta cała "inżynieria" jest trudniejsza do zrobienia niż sam silnik gry.
@selur, post #162
@Umpal, post #161
@tukinem, post #164
@tukinem, post #164
@tukinem, post #164
W Amosie nie stworzysz tablicy w typie bajta lub worda. Nie masz struktur chyba.
@tukinem, post #164
@Don_Adan, post #170
@koczis, post #166
Dlatego cała gra powinna być w pamięci fast łącznie z dyskietkami. Gra ma chodzić jak zegarek, bez czekania na jakieś dogrywanie. Gra ma w dwie sekundy załadować się do pamięci i zanim mrugnę ma chodzić. Jak ktoś chce zgrzytania dyskietki to mogę taki program napisać i gdy pójdzie się spać to przez całą noc będzie się słyszeć ten terkot.
@tukinem, post #171
@tukinem, post #171
@tukinem, post #173
@Don_Adan, post #174
@tukinem, post #176
@Don_Adan, post #178
@RDudek, post #179