Forum: 373 postów zawiera frazę "reshoot"
Wow - znienawidzony, lansowany, reshoot R, na II miejscu!! Do końca trwania ankiety jeszcze 3 tygodnie. Jeszcze pewnie dużo się zmieni, kto wie, może i wyląduje na pierwszym. :thumbsup:
Wow - znienawidzony, lansowany, reshoot R, na II miejscu!! Grałem na V4 Standalone pod AROSem Caffeine (w demo). Zrobiło na mnie spore wrażenie, w kontekście grywalności, muzyki (no i co tam - grafiki), przypomniało mi granie w Project X. Grywalność: jest istotnie łatwiejsza (a więc i przyjemniejsza - powiedzmy) niż Project X. Dlatego taki był mój głos.
Kolejna gra - miałem nawet przyjemność: reshoot-R, the AROS demo version:
(...) reshoot, Rygar AGA (...) reshoot R, jakby co. I dlaczego przy Rygar jest AGA (jakby była także inna wersja...) a przy reshoot R nie? Co do gier, na EAB będzie na pewno głosowanie więc będzie lista gier, które wyszły w 2019 roku.
Chłopaki, jakie są waszym zdaniem najlepsze gry na Amigę, które wyszły w 2019 roku? Bridge Strike, reshoot, Rygar AGA? Jakie jeszcze godne uwagi pełne wersje wyszły?
Dostępne jest najnowsze nagranie z toku prac nad reshoot Proxima III
czy ja mam jakies zwidy czy to kolejne wcielenie reshoot'a? I to i to :mrgreen:
czy ja mam jakies zwidy czy to kolejne wcielenie reshoot'a? przesz ci przeciwnicy sa zywcem wyjeci z reshoota... :-?
Jeszcze jedno nagranie z reshoot Proxima III
Rzeczywiście, pewnie mniej zacząłem gierczyć, kiedy chałupniczo zaczęliśmy własne gnioty robić :lol: Nie rozumiem jeno, gdzie jest nieporozumienie z porównaniem z Project-X'em ;-) - wszak to ten sam gatunek z podobnymi elementami... Mam SUBIEKTYWNIE lepsze wspomnienia z Project-X niż np. z amigową wersją R-Type (no i dzieli je w końcu 5 lat) i w sumie dobrze, że Factor 5 poszedł później w Turrican'y :-) tworząc kultową serię. Dla mnie Project-X jest jednym z "niedoścignionych" wzrorów amigowych "bocznych strzelawek" ;-) i grafika ludzi z Team17 broni się i dzisiaj, jak i bardziej mi się podoba niż reshoot (cóż, jakby to naiwnie ująć - jest bardziej "figuratywna" ;-) poza tym, że dopieszczona na maxa), ale to bez przytyku do autorów R'a - programy do grafy 3d wówczas raczkowały, ale za to któż może sobie dziś pozwolić na ręczne pieszczenie ton pixlowanej grafiki na Amigę... - i tak wielki szacun, za wyprodukowanie reshoot'a, jak i również masy grafy tamże, o plazmowanych efekciorach nie wspominając :-)
a mnie sie wydaje, ze kiedys malo grales w gry a duzo gadasz. porownanie Project-X do reshoot-R to NIEPOROZUMIENIE.
Na tjubie giera prezentuje się zaiste godnie :!: PS. taka socjologiczna obserwacja jeno - wychodzi godny od dekad potencjalny następca "Project-X", powiedzmy, komercyjna giera na zaiste ciekawym poziomie, jest na czym oko zawiesić... i 6 (słownie: sześć) komentów... Tymczasem 2 wątki wcześniej njus o grze/porcie PD/freeware giery z lat '80-tych (w którą oczywiście każdy z tutaj wchodzących się zagrywał na pewno w tył i w przód :lol:) - i ponad 10x więcej komentarzy! -gratulacje/g... burze/"konstruktywne krytyki"/domysły/interpretacje/translatory:lol: /tyrady/... :shock: noż kurka wodna - czy to tylko mi się wydaje, że to dziwne, czy jak? :shock::evil::lol: :?:
Kurcze, miałem dylemat między Pong4K, reshoot R a Bridge Strike. Ostatecznie głos poszedł na Bridge Strike.
Dobra, zamówiłem w wersji elektronicznej, zobaczymy.
Tak, Bo, jak inaczej. Nie taką jak na cd. Ostatnia aktualizacja: 21.10.2019 20:30:04 przez Dorian3d
Na dyskietkach? To ta gra ma muzykę z CD, czy nie?
A czy wersja na AROS i Vampire V4 jest w czymś lepsza od pozostałych wersji ? Ale to nie są rendery na układzie graficznym 3D czy procesorze głównym tylko odtwarzane animacje, czy tak ?
Miło się czyta info, że jakaś nowa gra obsługiwana jest przez Vampire V4 :-D
Jakiś czas temu powstała instalka WHDLoad dla tej gry. Ciekawe czy ta "nowa wersja" została poprawiona i WHDLoad nie jest potrzebny...
Kupiłem na tej stronie: https://www.amigashop.org/advanced_search_result.php?keywords=reshoot
Pany, kupował ktoś gierę reshoot R? Jeśli tak, to skąd najlepiej?
Hyperborea - nowy pionowy shmup. Na filmiku test silnika, grafika zapożyczona z Battle Squadron. Lepsze niż reshoot? http://www.indieretronews.com/2019/10/hyperborea-upcoming-bullet-hell-shooter.html Ostatnia aktualizacja: 15.10.2019 21:09:50 przez forge
To wszystko to na razie wersje prac w toku, cytując autora grafiki: Please note that these are early tech videos, the final version will change over time. Między reshoot a reshoot R da się zauważyć postęp, mam nadzieję że poprzeczka jest podnoszona i reshoot Proxima III będzie jeszcze lepsza. Na razie wygląda to według mnie lepiej niż reshoot R, oby tak dalej.
Autor ma taki styl i już. Gram w reshoot R i dla mnie grafika na +, problemów z czytelnością nie mam. Tutaj też mi się podoba.
Dziwna i nieczytelna ta grafika. Czemu autor wreszcie nie przygotuje normalnej grafiki do swojej strzelanki z serii reshoot?
Prawdopodobnie ProXima 3 zmieniło nazwę na reshoot Proxima III. Wydanie gry planowane jest na rok 2020.
11 EURO to dużo?! Bida ns tym zachodzie, dobrze, że reshoot R jest tańszy :twisted: Ostatnia aktualizacja: 05.08.2019 10:09:34 przez BULI
Bardzo dobrze, ostatni akapit w sumie duzo wyjasnia (recenzja na dwie strony): natomiast o BS sa dwie recenzje, jedna pelnoprawna na cala strone i bardzo bardzo pozytywna. A druga w ramach newsow od osoby, ktora takze recenzowala wlasnie reshoot R:
BTW. Autor reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie. Z drugiej strony. Gdyby Riczard chciałby ze mną współpracować to ma moje namiary bo się kontaktowaliśmy. Możliwe, że chodzi o jakiś specyficzny styl, technikę i jakość której ja niestety, nie jestem w stanie zaprezentować. Dlatego też nie jest zainteresowany kontaktem. Riczard to dosyć konkretny gość. Grzeczny i konkretny.
Da sie to zrobic, ale i tak zdaje sie ze na 4 levelu gra sie wiesza, tak wynikaloby z opisu Hipooniosa na YT. Wiec i to trzeba byloby poprawic. BTW. Autor reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie. http://eab.abime.net/showthread.php?t=97864 I´d surely love to code and design a platform game, and basing it on the reshoot R engine, it might look kind of nice too. If anyone is interested to collaborate in terms of ideas, visuals and sound, please feel free to PN me!
No, nas na taki sponsoring nie stać. Zainwestowałem datki ze składki w obecność na Digital Dragons. To spore sumy. Miło, że jednak wspominają o nas na stronach Amiga Future ;-) Mam nadzieję, że też jakoś pozytywnie. Co do reshoot R, jak sami W Amiga Future napisali, wspierali ten projekt promując go kilkakrotnie, przynajmniej 2 numery wcześniej. Trudno żeby ostatecznie podeszli negatywnie do tej gry ;-) Ostatnia aktualizacja: 10.07.2019 15:13:56 przez Koyot1222
Koyot ja cenię Twoją poprawność polityczną, ale nie bójmy się powiedzieć tego otwarcie - grafika w reshoot R jest OKROPNA! Rzetelny recenzent powinien to wychwycić i tym bardziej czekam na to, co napisano w Amiga Future. Nie zdziwię się, jeżeli będzie to "artykuł sponsorowany"...
Znaczy się z reshoot R? No, fakt, jakimś super grafikiem nie jestem, ale wiele z elementów występujących w grze wygląda słabo. Szczególnie te losowe piksele, poszarpane krawędzie pozostałe po automatycznym wycięciu obiektów. Okropne statyczne obrazki ilustrujące dialogi. Okropne nie ze stylu i kreski ale z okropnej kompresji. Można było by dodać im jakieś "scratche" co sugerowało by zakłócenia i myślę że by się obroniło. Ale z drugiej strony, zrobił to ktoś zza granicy i z tego co HOL ma w informacjach to zrobił to sam, jeden samotnie. W porównaniu z reshoot, reshoot R wygląda dużo lepiej i ciekawiej. Jest progres. Rynek decyduje jakie gry mają być produkowane dla klasyka. Co by tu nie mówić, BS i PONG nawet łącznie, ilościowo sprzedanych sztuk przegrał z reshoot. Ludzie bardziej wolą produkcje reshoot.
Sami napisali, że promowali grę już przez dwa numery wcześniej ;-) Widać, że są zafascynowani "reshoot R". Dobrze, niech promują, może chociaż jeden zarobi tyle aby sfinansować powstawanie kolejnej gry na klasyka. :thumbsup:
ciekawe jak ocenili reshoot R. Jak znam uklady i ukladziki, to pewnie najlepsza gra na swiecie od 1996r :mrgreen:
najlepsza ocena gry bedzie ilosc sprzedanych kopii ale daje sobie leb uciac, ze w Top 100 ta gra nigdy sie nie znajdzie.
@Solo Kazuki Masz racje, nie ten filmik obejrzalem :(
Gra jest jaka jest, ale bez przesady... 1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain". Oczywiście że jest, widać to na filmikach. Pojawia się nawet napis i ilość punktów. Widać to choćby na nagraniu Sabermana, około 1:30 masz bonus "wave" a około 1:40 "chain". 2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii. Jak w wielu grach, nie wymagaj jednego rozwiązana we wszystkich. Przynajmniej "migają" jak dostają bo i to nie jest wszędzie. 3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328 Przecież to "reshoot" a nie "reshoot R". Czy ty aby dobrą grę oglądałeś? https://www.youtube.com/watch?v=VY8986r4hGk 4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas). Są dodatki strzelające pod kątem w górę i w dół, więc nie jest tak do końca jak piszesz... 5) Jedno zycie w grze. Też się tak zdarza. Za to masz system jedno ulepszenie - jedno trafienie. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest kilka żyć ale jedno trafienie i redukcja ulepszeń do zera, co ma miejsce w wielu grach. Edit: Może odniosłem mylne wrażenie, ale mam takie że się nadmiernie przyczepiłeś. Albo w ogóle oglądałeś nie tą grę... Ostatnia aktualizacja: 13.06.2019 08:31:24 przez Solo Kazuki
Autor obiecywal ze ta gra to ma byc z gornej polki, ale tak nie jest: 1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain". 2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii. 3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328 4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas). 5) Jedno zycie w grze. Zastrzezen mialem wiecej, ale teraz nie moge przypomniec. OK, nie bede wiecej narzekal. Podsumowujac, to autor szumnie zapowiadal swoje dzielo, jako gre od experta od gier shump, ale ja nie widze w niej zadnych dobrych rozwiazan. Ostatnia aktualizacja: 12.06.2019 23:09:04 przez powerzx
fizyki gry to jest straszne drewno. Fizyki? Co dokładnie masz na myśli?
Nie podoba mi sie ta gra. Moze od strony technicznej to jest majstersztyk, ale od strony wizualnej i fizyki gry to jest straszne drewno. Juz bym wolal pograc w cos na ZX Spectrum niz w to cudo. Mam wrazenie ze autor gry nie gral w shumps i nie ma o nich zadnego pojecia.
Kurcze. Nie wiem czy to nawet nie lepiej. Gra wcześniej graficznie była bardziej obojętna. Teraz ma charakter, budzi emocje negatywne i pozytywne w równym stopniu. Może to być też dobrze. Zobacz reshoot R, sama grafika budzi niesamowite emocje, do tego stopnia, że ludzie dzielą się na zdecydowanych zwolenników i zadeklarowanych przeciwników. Sama gra? Już tak nie bardzo, jest poprawna i grywalna. PONG 4K jest bardzo grywalny i powinien się obronić. ;-) Zbierzemy opinie i pomyślimy. Ostatnia aktualizacja: 06.06.2019 10:23:31 przez Koyot1222
Wygląda to troche jakby autor w pośpiechu kończył grę i zostawił to wszystko niedopracowane. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze :/
Niezłe. Oceniam po YT co prawda ale wygląda to naprawdę dobrze, widać i słychać wpływy renesansowych artystów z końca XVI wieku... takich jak np. Team17 i dzieł takich jak Project-X, które są również rozpoznawane jako wczesne zwiastuny końca tej epoki i następującego zaraz po niej amigowego baroku... Niemniej jednak... gdybym był bardziej grającym osobnikiem, to chętnie odpaliłbym te 50 eurasów za wersję "pro". Ach ten piękny scanline... inspiruje niczym DaVinci... szkoda ewidentnej odtwórczości, choć niewielka, bo napędzana wyposzczeniem ... 8-) Jeszcze większa, dużo prawdziwsza szkoda, że nie ma do ściągnięcia grywalnego dema (lub nie mogę znaleźć, co też oznacza, że autorzy dali ciałka, bo jeszcze jestem całkiem trzeźwy), bo to mogłoby pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. Drogo? Hehehe... :lol: W/g mnie tanio, po tyle chodzą gierki na PS3/PS4, takie nad którymi trochę więcej osób spędza zdecydowanie więcej roboczo-godzin. Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 00:26:46 przez mccnex
BTW na apollo-forum podwiesili link Vampire V4
wyślij mcgeezerowi.... From Poland... with love.... Z dopiskiem - tak się robi gry na AGA. Do Ryśka od reshoot też można. Fajnie wygląda i z zapowiedzi ciekawie może być. Mechanika tuneli Stardusta i gier na tym opartych nie jest często brana na warsztat a szkoda. Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 06:26:32 przez mailman
teraz fani CD32 mogą po mnie jechać Nie mam zamiaru. Akurat w przypadku CD32 chodzi również o napęd, który (wraz z pojawiajacymi się możliwościami) jest updatem nieinkrementalnym.
"Takie gry to powinny na gołej 500-tce chodzić. Takie gry to powinny łamać możliwości sprzętu." Żeby sarkazmu było wystarczająco dużo ;-)
"pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów" Dokładnie taki slogan reklamowy powinien towarzyszyć grom, przeniesionym z A500 na CD32 :lol: (przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, teraz fani CD32 mogą po mnie jechać ;))
Ryszard kiedyś się chwalił pisząc, że on wie jak powinna wyglądać dobra strzelanina i taką postanowił stworzyć... Cytując z innego wątku na forum "pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów" :-) (to nic do Ciebie - tylko taki sarkazm sytuacyjny pasujący do otoczki ostatnich wydarzeń podczas reklamowania gier "for AGA").
Gdzie te 400 kolorów? Może podczas wyświetlania tabeli wyników ;-) Portrety przy dialogach wyglądają bardzo ładnie na stronie patronite. Co się z nimi stało? Jeśli dobrze zrozumiałem, autor dopasował je do wyglądu i stylu gry ;-) Śmiesznie byłoby napalić się na te 400 kolorów i kupić grę w ciemno, uruchomić ją po raz pierwszy... i zostać przywitanym przez taki ekran tytułowy. Jako ciekawostkę znalazłem kilka gier ocenionych przez autora reshoota: Agony 81%; Apidya 91%; Banshee 83%; Disposable Hero 82%; Project X 78%; Super Stardust 79%; XP8 79%
Cytat ze strony producenta gry Features Developed exclusively for Amiga CD32, 1200 and 4000 Handcrafted to your Amigas AGA-hardware Autofire option, highscore-save to NV-RAM (lowlevel.library needed on Amiga 1200/4000) Multiple layers of organic fogeffects and smooth parallax scrolling More than 400 colors onscreen at once Steady 50 Hertz framerate for smooth gameplay experience High quality soundtrack and FX simultaneously Autofire, highscore-save on CD32 NVRAM (also on Amiga 1200/4000 with nonvolatile.library from OS 3.1) Runs on basic A1200, A4000 and CD32 hardware, no expansions needed <------ :thumbsup::thumbsup: Tested on 68020, 68030, 68040 and 68060-cpu
Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji. Ano jest
Czyli nadal nie wiemy, jak ta gra działa na gołej A1200? Bo patrząc na filmiki, gdyby to była goła A1200, technicznie byłby szacun :)
Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo? Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji.
Technicznie prima, te skalowane w tle layery + ilosc przeciwników, nieźle!
Rysiek coś tam pisał na EAB, że chyba będzie, ale nie wiadomo kiedy.
Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska. Za cyfrę true, ale do wersji fizycznej dolicz wysyłkę. Podobnie jak do deluxe.
Chciałem zadać pytanie, ale znalazłem już odpowiedź pod Twoim filmikiem :) Saberman 1 dzień temu Yes, on the emulator. Tomorrow I will try to upload a movie from reshoot R launched on Amiga 1200. Jestem ciekaw :) edit----- Kurde jest, nie widziałem: https://www.youtube.com/watch?v=rrQuV19hVqg edit2----- Amiga 1200 ACA 1233/40MHz & FPU 68882 50MHz 128MB FAST RAM 2MB CHIP RAM IndiVision AGA MK2c Kurcze, ale jak ta gra chodzi na gołej A1200? ;) Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 16:32:33 przez morph123
W porównaniu do poprzedniej części gry jest postęp. Są power-upy, różne poziomy z inną grafiką. Jak się "podładuje" statek to nie giniemy od jednego trafienia. Ale wciąż jest tylko jedno życie. Nie ma regulacji poziomu trudności. Nie ma haseł do kolejnych etapów. Nie ma menu z opcjami. Ścieżka dźwiękowa nie jest w postaci CD-Audio (dziwne dla gry wydanej na CD). Animacja bardzo płynna - duży plus. Kolorystyka chwilami koszmarna - gdzie te 400 kolorów na ekranie (spójrzcie na "portrety" przy dialogach, wyglądają jak niechlujny skan)? Wybuchy bardzo nieudane. Samozwańczy industry veteran musi się jeszcze sporo nauczyć w kwestii grywalności swoich dzieł. Może mniej szokowania technikaliami, a więcej pomysłów na treść gry. Jak osiągnie status industry god to może stworzy grę, w której dopracowane będzie wszystko.
Technicznie moje :poklony: Wygląda całkiem dobrze. Cena... Jestem w stanie zrozumieć cenę, bo kupi z 100-200 osób, więc kokosów z tego i tak nie będzie, ale lepiej niż za 1/3 (50pl)n o 10 osób więcej kupi. Dema pewnie nie ma, bo bez dema niektórzy z ciekawości może kupią :twisted:
Oba tytuły dzieli technologiczna i jakościowa przepaść, to fakt, jednak warto zwrócić uwagę na ich wymagania systemowe. Golusieńka jak ją fabryka stworzyła A1200 vs min 030/8MB (myślę więc że taki 040 pozwoli dopiero bez chrupnięć zaliczyć największe "zadymy") po prostych obliczeniach matematycznych :-D wychodzi 2-2,5 krotna różnica w cenie sprzętu gotowego do odpalenia w/w gier. Edyta: czekam na zapowiedzianą (soon) wersję dyskietkową :thumbsup: Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 15:01:54 przez szczupi26
To chyba raczej "nowszego" zamiast "nowoczesnego". Bo nowoczesny oznacza: - charakterystyczny dla nowych czasów, współczesny - postępowy, niezacofany Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo?
Myślałem, że "nowoczesny" w znaczeniu designerskim a nie że w ostatnim dwudziestoleciu :)
Dlatego żeby sprecyzować napisałem "nowoczesny". Mam świadomość, że na klasyka powstała lepsza graficznie gra z tego gatunku. Niestety było to bardzo dawno temu :-?
Kwestia gustu. Mnie się podoba, choć wkurzają crashe gry przy starcie. choć podejżewam że to kwestja mojego setupu.
T-Zero trzeba przynać świetnie wygląda i to inna liga. Co do reshoot R uważam że wygląda bardzo dobrze.
Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska. Oczywiście nie da się ukryć, że mam bardziej pozytywne nastawienie do tej gry, wyrobione na podstawie ostatniego grywalnego dema (o autorze się nie wypowiadam). Zgadzam się, brak aktualnej wersji demo to niewątpliwa wada. Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 10:19:56 przez BULI
Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną. Hmm, porównajmy:
Oglądałem relację Amiga Billa. Co mogę napisać. Autorowi gry gratulacje się należą. Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną. Niestety szybko się nie zanosi na to aby został zdetronizowany. Wygląd gry, no to jest właśnie kwestia sporna. Gra nie wygląda klasycznie. Jest bardzo oryginalnie, ale to nie każdemu przypada do gustu.
Cena niczym gra AAA na konsolę lub PC, brak wersji demonstracyjnej - to nie zachęca, zwłaszcza po wtopie jaką zaliczył prequel. Ciężko będzie znaleźć w sieci rzetelną recenzję tej gry, aby mieć chociaż w miarę obiektywne wyobrażenie czy warto wydać prawie 150 zł na cyfrę lub 220 zł na wersję deluxe.
Nie mów tego na EAB, bo Cię zjedzą ;-) Na pewno wygląda lepiej niż część pierwsza, ale nadal graficzne ujęcie jest fatalne. Wybuchy są tragiczne.
Trochę drogo, ale wygląda nieźle: Main Features : * developed and programmed by industry veteran Richard Löwenstein * plays to the performance capabilities of the Amiga CD32, 1200 and 4000 * five themed arenas in elaborately designed retro design * Exciting attack waves and boss fights * Extra weapons and power-ups * multi-level scrolling, up to 100 objects on screen * 50 Hertz refresh rate ensures constant high-speed * more than 400 colours on screen * thrilling soundtrack and SFX play simultaneously * locally stored highscore list and additional Internet ranking option * runs on standard hardware of the A1200, A4000 and CD32, no add-ons required * tested on Amiga systems with 68020, 68030, 68040 and 68060 CPUs System Requirements - Amiga 1200, Amiga 4000 or CD32 - Joystick or CD32 compatible pad - 2 MB chip memory, more memory supported - runs on compatible Amiga emulators on Windows, Mac and Linux Price List - Digital Download 29,95 EUR - Signature Edition 47,95 EUR [incl. 19% Tax excl. Shipping - Pure Edition 34,95 EUR [incl. 19% Tax excl. Shipping
To wprost genialnie, że te wszystkie nowe gry, wychodza na CD (vide: CD32)!
Wyszedł reshoot R. Do kupienia jest w trzech wersjach: Wydanie cyfrowe Wydanie czyste Wydanie sygnowane.
Jest abstrakcyjny reshoot, więc co chcecie... to też "wizja artysty".
No i stworzył reshoot. J Jak to śpiewał Kazik Staszewski "Do trzech razy sztuka. A co gdy za czwartym wyjdzie ta nauka?" ;-)
Rysiek (Peja?) w sumie pisal prawde ... "napatrzyl sie" na strzelaniny. Oczywiscie napatrzyc sie nie znaczy nagrac sie i tu jest pies pogrzebany. Za duzo patrzyl a za malo gral (w szczegolnosci w swoja produkcje), stad wyszlo jak wyszlo. W pierwszej wersji Re-gniota wszystko bylo slabe: muzyka, dzwiek, grafika i gameplay nudny jak flaki z olejem. Demo zamiast zachecac raczej zniechecalo do grania. Teraz sie okaze czy potrafil wyciagnac wnioski z poprzedniej produkcji czy nadal uwaza, ze latajace skrzynki/diamenty sa lepsze od statkow kosmicznych rodem z R-Type'a :tak:
Rysiek kiedyś napisał (nie mogę tylko tego znaleźć), że gdy był redaktorem Amiga Joker, to napatrzył się na strzelaniny i ułożył sobie w głowie jak powinna wyglądać idealna. No i stworzył reshoot. Jest takie powiedzenie... W d.... był, gó... widział. Nie wiem dla kogo on stworzył tego reshoot. Chciałbym się jednak mylić, gdy zobaczę reshoot-R...
Ten facet jest aroganckim narcyzem, ktory nie przyjmuje krytyki i dobrych rad. Jak napisałem wcześniej. Miałem z nim kontakt. Zapytałem grzecznie i dostałem także odpowiedź w grzecznej formie. Tu wszystko było ok. Byli tacy całkiem niedawno co po podobnym zapytaniu wysłali mnie na księżyc lub chcieli utopić w wiadrze gnojówki :lol: Problem w tym, że gdyby postawić się w jego sytuacji mogło by się okazać że chciał coś zrobić a dostał w odzewie całą listę "dobrych rad" jak to jego gra powinna wyglądać. Gdybym był świadomy swoich umiejętności jak on, to pewnie podobnie skoczył by mi "gul". W najlepszym wypadku odpowiadał bym powściągliwie na różne "dobre rady". Riczard ma swoich patronów, którzy go lubią i w porozumieniu z nimi tworzy swój projekt. W sumie chyba głównie dla nich. Cała reszta patrzy z boku i albo kupi jego grę albo i nie, pewnie nie ma to dla niego znaczenia skoro idzie nadal ta drogą. Ostatnia aktualizacja: 07.03.2019 10:25:09 przez Koyot1222
Ten facet jest aroganckim narcyzem ktory nie przyjmuje krytyki i dobrych rad A może to geniusz, którego twórczości nie rozumiemy? :twisted:
Koyot, poczytaj co pisaliśmy o reshoot . Ta gra nie miała designu. Nie wierzę, po tym co widzę, że w drugiej części coś się zmieni. Ten facet jest aroganckim narcyzem ktory nie przyjmuje krytyki i dobrych rad.
"...Grzecznie odrzucił tę ofertę" no i masz odpowiedz. Skoro ktos kto nie ma pojecia o designie bierze sie za design, to efekt koncowy jest jaki jest. Sam se strzelil w kolano. Niektorzy w naszym srodowisku, to po prostu uparte czlowieki i brna w bagno choc sami tego nie widza. Szkoda czasu wysilku i umiejetnosci na tworzenie slabizny.
...tylko BLAGAM bez zadnych "nowoczesnych" udziwnien w stylu reshoot czy SkillGrid :-?
(...)ale gameplay ocenia gracz i niestety ale względnej jakości grafa i kiepskie pomysły rozrywkowe tego nie nadrobią.(...) Nie chcę bronić jakoś przesadnie gry, ale... Gra prezentuje bardzo nowoczesne podejście do tematu, relatywny stosunek jakości do ceny. Brak sentymentów przy tworzeniu. Zimna kalkulacja, osiągnąć jak najwięcej dysponując określonymi środkami. Twórca otrzymał moją pomoc w postaci chęci przygotowania grafiki. Grzecznie odrzucił tę ofertę. Ma własny pomysł na tę grę. Szanuję! Jego wybór, jego gra właśnie taka ma być. :thumbsup: Ostatnia aktualizacja: 06.03.2019 13:37:50 przez Koyot1222
Grafa i muza - rzecz względna. Kod - jak piszesz - wyższa półka, ale gameplay ocenia gracz i niestety ale względnej jakości grafa i kiepskie pomysły rozrywkowe tego nie nadrobią. reshoot 1 to była growo nędza.
trzeba tam wysłać Kmiecia, to zrobi porządek z ufem. :munching out:
Rendery - owszem, niezłe. Ale ten remapping do stałej palety już mi się nie podoba. Myślę, że jeśli już musiała być taka ilość kolorów jak jest to dither by nie zaszkodził. Najlepiej ręczny.
Co by tu nie mówić, technicznie reshoot R to wysoka półka. Graficznie też spoko, mega oryginalny wygląd. Trudno go z czymś innym pomylić. Minusem jest to, że nie każdemu musi się to podobać. Trzeba to też uszanować. Nie jest to moja bajka, ale mimo wszystko prezentuje wysoki poziom wykonania. ;-) Ostatnia aktualizacja: 06.03.2019 11:10:50 przez Koyot1222
Nigdy UFO nie widziales? To jest typowe UFO, czyli Niezidentyfikowany Obiekt Latajacy.
w dzisiejszych czasach reklama glosi "wlacz emocje" kupuj w ciemno. ale najbardziej mnie przeraza to... ktos mi powie co to jest (wtf is this) ?? :shock: grafika zapowiada sie swietnie... :-?
to ciekawe jest... są przecież serwisy gdzie możesz sobie onlajn odsłuchać coś czy Ci się podoba a jak się podoba to zakupić... a tu możesz zakupić a dopiero potem posłuchać czy dobrze wydałeś swoje ojro... ;)
jeszcze mi powiedzcie, ze bedzie to rzympolenie z czesci pierwszej. Po 5 minutach tamtej 'muzyczki' wiedly mi uszy :mrgreen: