Trwające od kilkunastu miesięcy prace nad portem gry Green Beret zostały ukończone. Oryginał miał swoją premierę w 1985 roku i został wydany przez firmę Konami na systemy Arcade i później przenoszony głównie na komputery 8-bitowe. Amigowa wersja jest nieoficjalnym portem, którego bazą była wersja Arcade, choć autor wprowadził wiele usprawnień znanych z wersji dla NES, takich jak ułatwienie zabawy przez większą ilość zrzutów oraz "ożywienie" głównej postaci dodając jej nowe możliwości. Ponadto gra została wzbogacona o poprawioną, bardziej kolorową grafikę oraz przaranżowaną muzykę występującą w wersji dla NES korzystającą z możliwości amigowego chipsetu. Gra oferuje zabawę na czterech etapach (baza wojskowa, port, most oraz obóz więzienny) rzucając na nas całą armię różnego rodzaju żołnierzy, z którymi możemy rozprawić się przy użyciu broni podstawowej, czyli noża oraz trzech dodatkowych broni palnych. Tytuł obsługuje kontrolery jedno i dwuprzyciskowe, jak również gamepada od CD32. Port powstał przy wykorzystaniu Scorpion Engine. Do działania wymagana jest Amiga z 512 kB pamięci Chip oraz 512 kB innej, dodatkowej pamięci i jest darmowy.
Trwające od kilkunastu miesięcy prace nad portem gry Green Beret zostały ukończone. Oryginał miał swoją premierę w 1985 roku i został wydany przez firmę Konami na systemy Arcade i później przenoszony głównie na komputery 8-bitowe. Amigowa wersja jest nieoficjalnym portem, którego bazą była wersja Arcade, choć autor wprowadził wiele usprawnień znanych z wersji dla NES, takich jak ułatwienie zabawy przez większą ilość zrzutów oraz "ożywienie" głównej postaci dodając jej nowe możliwości. Ponadto gra została wzbogacona o poprawioną, bardziej kolorową grafikę oraz przaranżowaną muzykę występującą w wersji dla NES korzystającą z możliwości amigowego chipsetu. Gra oferuje zabawę na czterech etapach (baza wojskowa, port, most oraz obóz więzienny) rzucając na nas całą armię różnego rodzaju żołnierzy, z którymi możemy rozprawić się przy użyciu broni podstawowej, czyli noża oraz trzech dodatkowych broni palnych. Tytuł obsługuje kontrolery jedno i dwuprzyciskowe, jak również gamepada od CD32. Port powstał przy wykorzystaniu Scorpion Engine. Do działania wymagana jest Amiga z 512 kB pamięci Chip oraz 512 kB innej, dodatkowej pamięci i jest darmowy.


Firma
Bert "D4XX REMIX" Brüggemann, w ślad za albumem z remiksami utworów z serii gier "Turrican", przygotował podobną
Nie ustajacy w portowaniu gier na Amigę Szilárd Biró znany jako BSzili wydał swoją wersję gry "Duke Nukem 3D" w wersji 68k. Podobnie jak w przypadku poprzednich swoich portów takich gier jak "Shadow Warrior", "Blood" czy "Exhumed Power Slave" możliwe jest granie na pełnym ekranie lub w okienku na ekranie Workbencha. Port oparty jest na kodach źródłowych JFDuke3D i do działania wymaga plików z pełnej wersji gry lub z wersji shareware. Zalecane wymagania to procesor 68060 i chipset AGA. Port potrafi skorzystać zarówno z układu Paula podczas odtwarzania dźwięku oraz z AHI. Uwzględnione zostały również urządzenia korzystające z MHI oraz biblioteki CAMD. Archiwum można pobrać jak zwykle z
W serwisie YouTube dostępna jest do
Hoffman przygotował port gry 

