@mmarcin2741, post #447
Wersja Flinka aga jest nieco słabsza od wersji SegaMD, która to
konsola ma paletę 512 kolorów, z czego 64 na ekranie.
@niebuszewo, post #439
Oj, z tą doskonałą emulacją Amigi pod koniec lat '90 to chyba mocno naciągana opinia. Wtedy nie było jeszcze porządnej emulacji ośmiobitowców, a co dopiero Amigi czy innych 16 bit. Moim zdaniem emulacja Amigi została w miarę ogarnięta dopiero jakieś 10 lat temu. Czym innym jest załadowanie Workbencha, a co innego doskonała emulacja gier.
@BULI, post #458
@Motyl, post #456
@abcdef, post #460
Powtarzam to z pełnym przekonaniem, bo doskonale pamiętam - w 1998 roku amigowe gry bez problemu dawało się odpalić na PC klasy 233 MMX i były one w 100% grywalne.
@ligant, post #1
@abcdef, post #460
@Phibrizzo, post #463
@Motyl, post #464
@djpiotrs, post #468
@abcdef, post #470
@Cezarykl, post #8
DX miał koprocesor,
a standard amiga NIE
wiec nie wiem skąd takie porównania.
@Phibrizzo, post #466