@wali7, post #209
@grg, post #207
@RadoslawF, post #206
@grg, post #207
@adam_mierzwa, post #214
Wymaga Pan wiele, bo chcąc Panu konkretnie odpowiedzieć musiałbym taką hipotetyczną "moją" A1200 zaprojektować i złożyć z cennikami podzespołów z tamtego okresu w ręku.
...a w ostatnim poście żywienia się chlorofilem i energią z kosmosu) stwierdzam, że nie warto.
Modelu który wyszedłby zamiast A1200 i nie byłby on "kaprawy".
@XoR, post #215
Commodore nie zarabiało na grach.
Dla nich hardware = kasa
Brak hardware = brak kasy
@wali7, post #219
@Wojox, post #144
"Compared to the substandard port of Pinball Dreams, the Pinball Fantasies port was outstanding in quality. The PC version is notable for offering extremely high-quality, but quiet, music and sound for the simple PC speaker, which was previously unheard of without a separate sound card. The port ran well even on a 12-MHz 286 and only required a VGA card. It was fast because it used Mode X and split-screen scrolling to avoid having to redraw the screen every frame"
@wali7, post #209
Na początek wystarczyłoby dodać obsługę chunky 8 bit, nawet bez blittera (bo w 3d jest nieprzydatny). Do gierek 3d pokroju Doom1/2, czy Nuke jak znalazł.
@wali7, post #219
@Arkadyy, post #210
@wali7, post #223
@miro_78, post #228
W połowie lat 90 był boom na zupełnie nowy gatunek gier czyli właśnie 3D...Przyczyną problemów Amigi był brak odpowiedniej reklamy oraz softu w 100% wykorzystującego możliwości nowego modelu czyli CD-32 zaprezentowanego w lipcu 93. Rok 93 i wzwyż to już początki Dooma nieco pozniej 94-95 bijatyk 3D (tutaj również pokazało się Atari)ale Sega i PSX zmiotły konkurencję w tej branży więc przestarzałe CD-32 nie miało szans z nimi konkurować
@ppascal, post #230
@HOŁDYS, post #1
@Dark_luke, post #232
@Dark_luke, post #232
@Dark_luke, post #232
@Arkadyy, post #236
@grg, post #176
@Dark_luke, post #237