[#271] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #264

Poprawiłem rysunki, ale jeszcze nie ustaliłem docelowej paletki

[#272] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #263

Oślepianie i strzelanie zajebiste! ;)
Koleś nie pada jeszcze na kolana, ale fajnie to działa i jeszcze że to AMOS :)

Ściany w tej mniej wyraźnie widzialnej wersji mi się bardziej podobały.
Gratuluję czekam na kolejną wersję.
[#273] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #245

Blask doczekał się filmiku na YT: https://www.youtube.com/watch?v=4kr32GH_t1s

Zapowiada się świetnie!
Zbylu
[#274] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #273

Miód
[#275] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Hellena, post #274

Nie wiem, czy ktoś już w tym wątku wspominał o grze "The Dark" na ZX Spectrum. "Blask" jest do niej podobny. Nie jest to zarzut o plagiat itp., ale ciekawostka, że ten specyficzny rodzaj generowania ścian labiryntu był już kiedyś wykorzystany.

Strona WWW gry.
Film.
[#276] Re: Alien Enemy: Dangerous

@PopoCop, post #275

Zgadza się, jest parę podobieństw w generowaniu ścian - filmik: https://www.youtube.com/watch?v=eW0h1zVoKw8
Zbylu
[#277] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #273

Koyotowa kusza, lampa i potwór, a szczególnie kusza- mniam prezentują się przezajefajnie OK
A motyw z rozbłyskającym światłem lampy- miodzio ok, racja
[#278] Re: Alien Enemy: Dangerous

@PopoCop, post #275

z tym, ze Mastaszek nie mial dostepu do kodu zrodlowego "The Dark", bo to ZX Spectrum a nie Amiga i mnie to wyglada na zwykle "wpadniecie" na ten sam pomysl
[#279] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #245

Panowie Mastaszek&Koyot czapki z głów:)
Człowiek wyjedzie na wakacje na tydzień, a tu tyle się pozmieniało:)
[#280] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #271

Zanim Mastaszek zdecyduje co tam jeszcze da się do gry dorzucić, podrzucę tylko obiecany bicz

[#281] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AD99, post #279

W imieniu Koyota i swoim bardzo dziękuję za słowa uznania!

'The Dark' nie widziałem wcześniej i faktycznie wyświetlanie ścian chyba działa na tej samej zasadzie. Niezła robota na spectrumie!

Robimy gierkę dalej, ale następny update za jakieś 2 tyg myślę, bo teraz urlop.

@znawcy_amosa: czy jeśli piszę grę w amosie, to powienienem to gdzieś w grze zaznaczyć, tzn oddać hołd twóry Amosa? Czy są jakieś wymagania/prawa autorskie? żeby się później nie okazało, że mnie Francois Lionet sądownie ściga szeroki uśmiech
[#282] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #281

Zrób tak jak Frey: Napis "This game was created using AMOS Proffesional" a jako podkład muzyczny refren Kobranocki: "nikomu nie wolno się z tego śmiać".
[#283] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #281

Nie bedzie Cie scigal, on sie bardzo cieszy z prac tworzonych w AMOS'ie:)
[#284] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #281

Amos zostal "uwolniony" przez autora, juz ladnych pare lat temu ale mysle, ze przynajmniej w Read Me nalezaloby zamiescic informacje, ze gra zostala w nim napisana.
[#285] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #281

Ja bym się wręcz tym chełpił, na pohybel wszystkim tym co piszą w C/asm a sami takiej gry nie ulepili, HE HE HE... Albo chociaż po to żeby zamknąć papę wszystkim hejterom AMOSa.
[#286] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #217

Mi że lekko mówiąc nie jestem fanem tego typu gier na Amidze to przyznam że Twój projekt ładnie ewoluuje. Doceniam zaangarzowanie! Gratki!
[#287] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #281

Wczoraj znalazłem coś takiego :)
[#288] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #263

Na A500/030 gra jest ewidentnie za szybka:)
[#289] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #287

@Koyot
ten motyw z latarką i podświetlaniem przeszedm mi przez głowę do mojej gierki (np w niektórych levelach). jedna z pierwszych gier jaka to miała to Hostages. tam widok był z pierwszej osoby (snajper bodajże) i podświetlało się reflektorem/latarką wroga.
łatwe do implementacji IMO a fajny efekt.
[#290] Re: Alien Enemy: Dangerous

@retronav, post #289

Ten efekt latarki świetnie sprawdził się w Tower Assault, pamiętam, że zachwycałem się tym długo jak grałem. W platformerze jest też dobrze wykorzystany np. w Marvinn Marvelous Adventure
[#291] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #287

Świetne! Gdzie to znalazłeś? ;)
[#292] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Gżegżółka, post #253

Z Blaskowych wieści: grywalne demko zostało oficjalnie zgłoszone do gamedev compo na RK/LE. Namalował Koyot a udźwiękowił Groovebox OK
[#293] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #292

Supcio! Ja swoje cudo wystawiłem też, więc szlifuj dalej bo walka będzie zacięta. ;)
[#294] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #293

Elegancko! OK Jestem ciekaw ile gier wpłynęło. Może organizatorzy zdradzą liczbę gier na amigę? :)
[#295] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #292

Swietnie! Gier w tym roku bedzie mnostwo i to na solidnym poziomie. Nasze zgloszenie tez juz poszlo A kto nie jedzie na impreze ten dupa!


Ostatnia aktualizacja: 09.10.2017 11:13:45 przez sordan
[#296] Re: Alien Enemy: Dangerous

@sordan, post #295

Ja nie dupa! ;p
[#297] Re: Alien Enemy: Dangerous

@sordan, post #295

Czy jakaś nie-dupa jedzie na imprezę z woj. Małopolskiego?
[#298] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #294

Probowalem tfardego podpytac ale milczy jak grob. Jak co roku trzyma nas w niepewnosci az do samego compotu. Osobiscie wiem o 5 pewnych pozycjach ktore mialy byc/sa zgloszone. Zakladam jednak ze cos wiecej wpadnie bo zawsze sa jakies gry "znienacka" na Atari i C64 o ktorych nie wiedzielismy predzej. Mozna tez przypuszczac ze pojawi sie cos calkowicie "znikad", czyli nadeslane zza granicy. Obstawiam przynajmniej 10 prodek z czego polowa na Amige.

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2017 11:40:29 przez Axi0maT
[#299] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #292

I bardzo fajnie :) cieszy mnie ta wiadomość. Mam nadzieję że gra będzie dalej tworzona. Co do samej imprezy ciekaw jestem czy pojawi się RetroNawigatotr :)
[#300] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Gżegżółka, post #299

@Mastaszek
@Teh_KaiN
@Sordan

Wszystkim uczestnikom GameDev Compo, którzy przesłali swoje prace gratuluję dokończenia swoich gier. Rządzicie koledzy!

Dupa ze mnie może byłaby, ale nie jest. Nie mam przygotowanej gry na konkurs, ale - jestem studentem III roku informatyki i zdrowieję super i programuje mi się super. Mam teraz dość napięty plan, programuję głównie na PC, ale znajduję czas, by działać też na ukochanej Amidze 1200.

Będę Wam mocno kibicować na RetroKomp GameDev Compo!

Obiecałem tylko, że będzie ode mnie praca na konkurs na grafikę na Amidze. Jeszcze nad nią pracuję.

Zaś co do gry, to myślę, że do Świąt grę Komandosi przygotuję.

Chętnie pojawiłbym się na imprezie, ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Wierzcie, że jest teraz jeden z najlepszych okresów w moim życiu. Na gorąco dzieją się sprawy po prostu wspaniałe. Zdrowie dopisuje jak nigdy i daję radę na studiach mimo, że codziennie mam zajęcia.

W tym wszystkim dopiero się odnajduję. Potrzebuję trochę czasu by ogarnąć sprawę gry na Amigę i mam jedną zaległą pracę. Ale tak - obiecuję nową grę ode mnie i to wkrótce.

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2017 11:46:24 przez Hexmage960
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem