[#163]
Re: Alien Enemy: Dangerous
@mastaszek,
post #156
Przy tych detalach technicznych proponował bym steampunk w stylu Van Helsing albo animowana Castlevania.
Na przykład 2 odcienie szarości i czerwona posoka jednokolorowa na postacie. Ciemno brązowe katakumby (2 odcienie) i 1 odcień jaśniejszy na pozostałości kości.
Postać mogła by dysponować jakąś ulepszaną kuszą na różne naboje.
Co do małej widoczności, wystarczyło by dać bohaterowi lampę w tych katakumbach i było by logiczne wytłumaczenie małej widoczności.
Ściany, czarne małe poblaski na krawędziach, to skutecznie maskowało by niedogodności przy staniu blisko ściany.
Ciemna katakumba, można zrezygnować wtedy z sufitu i podłogi, albo zostawić ledwie widoczne zarysy.
Technicznie, gdyby nie dało się zrobić widocznej broni i lampy jednocześnie to można by zrobić aby w czasie chodzenia po 1-2sekunach broń chowała się a wyjeżdżała lampa, po naciśnięciu fire lampa by szybko wyjeżdżała a pojawiała by się spowrotem kusza. Ale to luźna sugestia.
Przepraszam za jakość, szybko robione.

Stwory...
Przerośnięte nietoperze, pająki, zombiaki. Każdego po 2 rodzaje, słabszy i mocniejszy. I było by już 6szt.
Ot taka sugestia co do fabuły. Do czegoś takiego przydał by się jeszcze ładny klimatyczny podkład i kilka jeżących skórę dźwięków: jakiś szum, oddalona daleko maszyneria, ciężko zamykające/otwierające się drzwi, pohukiwania z daleka w tunelu, jakiś szczęk łańcuchów od czasu do czasu

Ech... rozmarzyłem się
Ostatnia aktualizacja: 11.07.2017 08:58:36 przez Koyot1222