[#241] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #240

Proponuję jeszcze "Dim Light" (mała ilość światła), albo "Fade".
[#242] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Hexmage960, post #241

A czy Szanowny Admin zmieniłby tytuł wątku na "BLASK - work in progress"? Co by adekwatny bardziej był. Tytuł, nie admin.

Dzięki!OK

Ostatnia aktualizacja: 19.07.2017 16:59:14 przez mastaszek
[#243] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #235

Wow! Ten pomysł nawet w takiej prostej formie jest zabawny
przerobię lampę żeby pasowała wyciągana z dołu szeroki uśmiech
Duże brawo! Super robota szeroki uśmiech
[#244] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #243

Teraz zobaczyłem że rozbłysk kaszani paletę ścian, ale naprawiam to i z nową lampą będzie porządny rozbłysk
[#245] Re: Alien Enemy: Dangerous

@waldiamiga, post #236

- naprawiony błysk
- usunięty bug wywalający guru na a500
- stwór się przesuwa i można go błyskiem lampy unieruchomić na moment

Waldi dałbyś radę wrzucić tę poprawioną wersję na Zone?

Link to aktualnej wersji
[#246] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #240

TO już umarł pomysł na "Bożywoj - sprzątanie piwnicy" :)? Dzisiaj muszę nadrobić zaległości i na A500 pooglądać co tam się pozmieniało.

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2017 07:28:59 przez fazior
[#247] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #245

Tak, ta wersja działa! OK Poprzednia też się uruchamiała tyle że z dysku...
Wrzuciłem nową wersję na The Zone.
[#248] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #245

super działa i wygląda z nową grafiką. Podczas ładowania nie wiedziałem czy się zawiesiła gra czy dalej coś robi bo odczyt z dysku był bardzo rzadko. Fajnie by było zrobić jakieś pulsowanie na palecie tego zielonego napisu loading wtedy bym wiedział że gra żyje.
[#249] Re: Alien Enemy: Dangerous

@jarokuczi, post #248

Gra wczytuje się szybko, tylko długo trwa "depacking"

Teraz nie ma co sobie tym zawracać głowy.
W finalnej wersji mógłby się zmienić ekran, lub dodana byłaby animacja np. zegarka/klepsydy w tym czasie
[#250] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Norbert, post #249

Zawsze można dodać jakąś animację, problem czy technicznie dało by się podczas depackingu coś jeszcze animowanego pokazać.



Ostatnia aktualizacja: 20.07.2017 10:17:04 przez Koyot1222
[#251] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #250

Żaden problem. W następnym preview już będzie paseczek.Dzięki Koyot! OK Wszystko się też będzie finalnie dużo szybciej wczytywać, bo teraz to się przelicza a nie wczytuje i dlatego jest tak wolno.
[#252] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #251

Nie jest znowu tak wolno, odpalałem to z flopa i fakt chwilę się czeka, ale naprawdę chwilę więc nie jest to upierdliwe :)
[#253] Re: Alien Enemy: Dangerous

@QUAD, post #252

Ten projekt wygląda coraz ciekawiej z aktualizacji na aktualizację :)
[#254] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #251

Udało mi się ukończyć animację broni. Zmieniłem trochę paletkę. Elementy mieszczą się w 64x64pix

[#255] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #254

Bardzo mi się podoba. Ale dodałbym detal palca pociągającego za spust przy strzale, skoro już dłoń jest widoczna. Nie wiem też czy kurek nie powinien odskakiwać.
[#256] Re: Alien Enemy: Dangerous

@recedent, post #255

Ale dodałbym detal palca pociągającego za spust przy strzale(...)

Jak spojrzysz bliżej, to tam jest zawarte przesunięcie palca na spuście i kurek przesuwający kciuk. Ale jakoś to mało widoczne jest mimo wszystko. Może za szybko klatki migają na 0,1s

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2017 14:46:58 przez Koyot1222
[#257] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #254

OK
[#258] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #256

Co jeśli zabraknie strzał? Będzie możliwość ataku nożem?
[#259] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #245

Rewelacja. Kusza i latarka jakoś mi się z HL 1 skojarzyło. Generalnie mistrzostwo i to w AMOSie. Może za wcześnie na to pytanie, ale: przewidujesz podział "damage" na head, arm, leg itd? Fajnie by było gdyby headshot kładł od razu na glebę.

Pozdro.
[#260] Re: Alien Enemy: Dangerous

@groovebox, post #259

@Koyot no przepiękne to jest. Jutro do roboty na 15:00 więc właśnie zasiadam by zarwać nockę i pokodować trochę :)

@Groovebox to byłoby do zrobienia, ale zobaczymy bo są w sumie pilniejsze rzeczy teraz. Wysłałem Ci pm z pytaniem taktyczno-technicznym ;)

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2017 21:04:37 przez mastaszek
[#261] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #260

Fajnie że wybrałeś "Blask". Nie nadawałbym drugiej nazwy angielskiej.
Atmosfera jak przed Gwiazdką :)
Zapowiada się coś bardzo ciekawego, wytrwałości życzę bo pomysłów Wam nie brakuje OK
[#262] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #260

Hej.
W niedzielę pozwolę sobie przygotować filmik z gry. Teraz nie mogę, bo urlopuję, ale wątek obserwujeę.
Zbylu
[#263] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #256

@Koyot nie zrobiłem paska loadingu, bo te ikonki są w innej palecie niż loading screen. Dasz radę wrysować te ikonki gdzieś na ekranie łądowania? Gdziekolwiek chcesz i oddalone od siebie dowolnie, ale na jednym poziomie, a ja podczas ładowania pociągnę między nimi pasek jednopikselowy.

Aktualizacja :D

LINK DO STRZELAJĄCEJ KUSZY I OŚLEPIAJĄCEJ LAMPY

Brawo Koyot!!! OK
[#264] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #263


To w takim razie popracuję nad chodzeniem stworka, żeby miał ze 2-3 klatki i animka umierania.
Brawo, świetnie to działa :D Bawiłem się kilka minut to wyciągając lampkę to broń na zmianę. szeroki uśmiech Fajnie to zaprogramowałeś

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2017 08:18:38 przez Koyot1222
[#265] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #263

Kurde, taka giera w amosie, normalnie czad panowie
[#266] Re: BLASK - work in progress

@mastaszek, post #1

Genialny silnik, brawo pany!
[#267] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Koyot1222, post #264

i może jeszcze jakies klatki na bok i tył potworka?
[#268] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Leon, post #258

Co jeśli zabraknie strzał?

Dziś wpadł mi do głowy pomysł, żeby narywać rękę z biczem... Zobaczymy co na to Twórca gry
Siadaj! Puszek! Siad!


W odpowiedzi na #267
i może jeszcze jakies klatki na bok i tył potworka?

Myślę o lewo/prawo. Tył jak będzie potrzebny to też się zrobi. Długo grałem w Dooma na Snesie, tam stworki są tylko z przodu i w gruncie rzeczy to nie przeszkadza

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2017 11:14:18 przez Koyot1222
[#269] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #263

Wrzuciłem nową wersje demo na EAB, niech hanglicy" mają :)
[#270] Re: Alien Enemy: Dangerous

@waldiamiga, post #269

Pod WinUAE A500 KS1.3 1MB CHIP zostaje na "loading". Zastanawiam się co mogę mieć źle ustawione. Poprawione, musiałem config od nowa ustawić i zaskoczyło.

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2017 11:46:34 przez Adinfo
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem