[#391] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #389

Generalnie chłopie Ci nie zazdroszczę, bo teraz jak powstaje Dread to poprzeczka dla nowych gier FPP jest mocno wysoka i każdy będzie oceniał Twoją grę przez pryzmat technikaliów KKa. Będą kwękać że okno gry za małe, rozdzielczość słaba, FPSy nie takie, itd. Ale mam nadzieję że masz dość grubą skórę na takie komentarze i doprowadzisz swój projekt do końca.

Ja bym już zostawił kwestię gfxów na takim poziomie jakim jest - pomyśl co Ci jest potrzebne do zrobienia gameplayu, dopisz to i wydaj bez przedłużania sprawy - bo im dalej w las tym entuzjazm publiki będzie słabszy. Niezmiennie trzymam kciuki, bo zrobić coś takiego w Amosie to jest nie lada wyczyn! ;)
[#392] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #391

aktualizacja:

link do ADFa

@teh: Dzięki za wsparcie. No wiadomo, Dread pozamiatał raz na zawsze i do niego nic nie można porównywać, a KK to półbóg. Blask się będzie powolutku kulał, a jeśli będą jakieś postępy, to będę w tym wątku wrzucał. W końcu to niekończący się work in progress. Okno jest większe. Generalnie z grafiką i ścianami już koniec. Sama rozgrywka to będzie zbieranie złota i eliminacja monsterów. Taki pacman z kuszą i lampą. Następny update to dopiero jak już będzie grywalny etap, z kuszą, dźwiękami, muzyką, zbieraniem złota i zabijaniem.

@selur: no pacz pan, kolejne kurła niegrywalne tech demo...

@ZZielins: dzięki za wytrwałość :)

@QUAD: jest mroczniej

@BULI: większe okno - rekomendowana a1200 :)
[#393] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #391

...Ale mam nadzieję że masz dość grubą skórę na takie komentarze i doprowadzisz swój projekt do końca.
Da radę - jak inni chodzą w czapce i kurtce to on chodzi w koszulce - odporność "gruboskórność" na na bank!

@mastaszek
zapomniałem Ci powiedzieć w sobotę - w związku z Blaskiem - żebyś mi "markierem" autograf zostawił w A1200 na spodzie obudowy (za parę lat ten autograf będzie sporo warty xd)
[#394] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #386

Mi się to najnowsze nagranie BLASKu bardzo podoba. Ściany mają ładną teksturę.

Warto zauważyć, że nawet gra "Za żelazną bramą" na Amigę 500 nie miała tekstur. Ale w tej grze bardzo lubiłem kolorystykę oraz .. muzykę Scorpika.

Napisanie Wolfensteina 3D w AMOSie to ogromne wyzwanie. Życzę Ci drogi kolego powodzenia.
[#395] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Hexmage960, post #394

W Za Żelazną bramą były nieraz obrazki na ścianach.
[#396] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #392

W takim razie czas pokazać zaktualizowaną wersję Blasku :)
[#397] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #392

Hej. Mogło by być intro - gość idzie przez las na nocne polowanie(bo po coś ma przy sobie kuszę i lampę)i wpada do zapadliska. Tam okazuje się, że jest w podziemiach i musi się stamtąd wydostaćszeroki uśmiech.
Co do zbierania, to lepiej zbierać strzały do kuszy i baterie do lampy. Chyba, że zamierzasz dodać "sklep"gdzie można wymienić złoto na sprzęt-np. spotykając tajemniczą postaćOK
[#398] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #396

Mógłbyś dodać w opisie na jakiej konfiguracji to nagrywane.
[#399] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AD99, post #397

ale to zloto januszowe !!
gra bedzie miec polaczenie z internetem i na koncu bedzie mozna wymienic zdobyte zloto na prawdziwe BITCOINy
[#400] Re: Alien Enemy: Dangerous

@selur, post #399

Koparkę też może się znajdzie
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem