Dla śledzących dzieje Blasku...
Zupełnie od nowa. Znowu. To nie jest Blask, to tylko próby silniczka. Jeszcze bez optymalizacji, więc trzeba w winuae dać FASTEST possible i 0,5MB chip + 1MB slow. Nic tam nie działa jeszcze, bo to tylko testy ścian, ale można pochodzić na WSAD + myszka. Po wczytaniu będą niebieskie paski, wtedy trzea nacisnąć W (czyli podejść do przodu)
Co nowego z tym nowym silniczkiem:
- pikseloza, ściany wyglądają strasznie, ale są technicznie lepsze ;)
- telepie się przy chodzeniu
- nie ma obrazka w tle
- pikseloza
- broń węższa niż poprzednio (jakiś pistolet z netu wstawiłem)
+ obrót z dokładnością do jednego stopnia
+ prawie jak prawdziwe teksturowanie
+ prawie jak prawdziwy raycasting
+ prawie jak prawdziwe cieniowanie
+ 8 kolorów przeciwników (wcześniej były 3)
+ zajmuje mniej pamięci
+ wreszcie można normalnie mapę zaprojektować i sensownym wzorkiem obłożyć
+ z technikaliów to zamiast Paste Bob jest teraz 96 razy Pase Icon (ikony to paski o szerokości 2 pix stawiane obok siebie tworzące ekran 192 pix szer) i ta liczba jest stała niezależnie od wielkości/skomplikowania mapy. Ściany są rysowane od połowy w dół i odbijane lustrzanie w pionie na górną połowę ekranu, co by szybciej było.
PS. Proszę tego nie upubliczniać - materiał wyłącznie dla członków :) Upublicznimy jak będzie co pokazać
PS. Jako bonus jest wizualizacja kalkulacji hehe, nie posprzątałem, potraktujcie to jako umilacz czasu oczekiwnia na wczytanie =)
Link do adfa