[#301] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #292

To demo możesz nam pokazać, albo udostępnić?Nie wiem też jakie są zasady - czy dopiero na imprezie?
[#302] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Hexmage960, post #300

daję radę na studiach mimo, że codziennie mam zajęcia.
trampolina

Ja ledwo dawałem rade jak miałem zajęcia przez dwa dni...
... ale może dlatego, że byłem nauczycielem pomysł
[#303] Re: Alien Enemy: Dangerous

@michal_zukowski, post #302

daję radę na studiach mimo, że codziennie mam zajęcia.


ja tez dawalem rade, ale teraz watroba to juz nie ta sama, co kiedys...
[#304] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AD99, post #301

Hej po imprezie dopiero, bo jeszcze siedzę nad kodem i psuję co się da
[#305] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #304

Ok, no to czekamyOK cool
[#306] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #304

Tak trzymać! Będziesz na miejscu?
[#307] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #306

Powinienem być jak się uda. Pendolino z bielska do gdańska :D
[#308] Re: Alien Enemy: Dangerous

@AD99, post #305

Jest wersja blasku przesłana na RKLE (wersja minimalnie nowsza niż na filmiku poniżej)

http://chomikuj.pl/marowu

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2017 13:07:01 przez mastaszek
[#309] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #308

Jak i film z gameplay
[#310] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #308

Nie wiem co ludzie mieli w głowie głosując tak a nie inaczej, ale jestem do tej pory zdegustowany faktem, że Twoja gra zajęła tylko 4. miejsce. Zasługiwała wg mnie na 1. lub 2. miejsce.

Optymalizacja z pomieszczeniami jest świetnym zabiegiem, który jakoś mocno nie ingeruje w gameplay. Oprawa audiowizualna jest świetna (broń jest tylko szeroka na 32px czy udało się szerzej?), brakuje tylko contentu (może jakiś edytor map?). Mam nadzieję że projektu nie zarzucisz i będziesz go dalej rozwijał. Bo warto. Jak wrócę do Szczecina to wezmę się za ogranie tego cuda na swoim hw.

Jeszcze raz szacun za technologię, bo to dla mnie re-we-la-cja. No i takiego debiutu tylko pozazdrościć.

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2017 13:10:31 przez teh_KaiN
[#311] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #310

A gdzieś jest zamieszczona informacja o wynikach głosowania z zamieszczonymi produkcjami?
Pozdrawiam,
Zbyszek
[#312] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #311

Jeszcze nie ma ale z pamięci:

1. Vilq adventure
2. Impsbru
3. Crazy Priest Extra
4. BLASK
5. OpenFire
Reszty aż do 10 nie pamiętam, sorry.

Chciałbym zaznaczyć, że Crazy Priest zniszczył system - gry z tak memicznym sfx na RK jeszcze nie było. ;)

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2017 13:18:04 przez teh_KaiN
[#313] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #311

Też bym chętnie obejrzał pozostałe produkcje! Może autorzy amigowych gierek zamieszczą linki do adf'ów?

Kain: Dzięki za docenienie! 4te miejsce jak na debiut jest okej =) Teraz już bez presji czasu będę siedział nad ścianami, żeby zaczęły wreszcie przypominać ściany i żeby Koyot mógł swoje tekstury nakładać.
[#314] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #313

Nie widziałem innych produkcji (teraz przeszukuję sieć - by coś o nich poczytać/zobaczyć) ale dla mnie Blask - to naprawdę wspaniale zapowiadająca się gra. Czekam na więcej :).
Zbyszek
[#315] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #314

Gameplay na linku do YT wyglada bardzo fajnie. Przydałby się jakiś news na głównej stronie Ppa z wynikami i linkami.
[#316] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #313

Podoba mi się, kawał dobrej roboty.
[#317] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #313

Wyglada naprawde fajnie. Grałbym. Propsy dla wszystkich zaangażowanych :)

link do watku o crazy priest:

link
[#318] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #313

Kapitalnie to wygląda i szybko działa, widzę ogromny potencjał w tym FPSie. Gratulacje!
[#319] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #312

Mocne zaskoczenie ze Blask nie zajal pierwszego miejsca. Dla mnie to byl murowany kandydat do zwyciestwa. Silnik daje rade na golej A500 co robi wrazenie. Ode mnie szacun za zaangazowanie w temat bo 3D na Amidze to nie jest bulka z maslem. Oby tylko Mastaszek sie nie zniechecil wynikiem i pociagnal temat dalej - bo warto.

Pozostale miejsca w gamedev compo (nie wiem tylko kto 6 a kto 7)
6/7. Lumberjack (GameBoy)
6/7. Fast Food (Atari Jaguar)
8. AmiBox (Amiga)
9. Key cos tam (sorry Traq ale nie pamietam nazwy do konca) (C64)
10. Gielda (C64)

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2017 15:49:45 przez Axi0maT
[#320] Re: Alien Enemy: Dangerous

@Axi0maT, post #319

9. Breathalyzer
[#321] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #313

Hej.
Gra wymiata, dla mnie również zasługuje na pierwsze miejsce:) i to wcale nie przechwałki!
Na taką grę czekałem długo!!!
Niestety czasem tak bywa, że "pewniak" jest poza podium, ale nie warto się tym przejmować. Wystarczy spojrzeć na wybory Miss, niby na pierwszym miejscu nic jej nie brakuje, ale ładniejsza ta z czwartego miejsca:).
Pozdrawiam i oby tak dalejOK. cafe
[#322] Re: Alien Enemy: Dangerous

@zzielinski, post #309

Nie no, blask wymiata.
Jakby to wszystko dopracowac to mozna by z tego zrobic "Death Mask 2" ok, racja OK

Jak to pozniej bedzie dzialac na A500 to pokłony pokłony pokłony
[#323] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #312

Dla zainteresowanych - gameplay Impsbru:
[#324] Re: Alien Enemy: Dangerous

@selur, post #322

Jakby to wszystko dopracowac to mozna by z tego zrobic "Death Mask 2"


Nie chciałbym się czepiać, ale engine Death Mask przy Blasku to straszna mizernota.

Jak patrzę na ten BLASK to aż się chce znowu mieć "tylko" A500!!
BRAWO! OK
[#325] Re: Alien Enemy: Dangerous

@BULI, post #324

Dla śledzących dzieje Blasku...

Zupełnie od nowa. Znowu. To nie jest Blask, to tylko próby silniczka. Jeszcze bez optymalizacji, więc trzeba w winuae dać FASTEST possible i 0,5MB chip + 1MB slow. Nic tam nie działa jeszcze, bo to tylko testy ścian, ale można pochodzić na WSAD + myszka. Po wczytaniu będą niebieskie paski, wtedy trzea nacisnąć W (czyli podejść do przodu)

Co nowego z tym nowym silniczkiem:

- pikseloza, ściany wyglądają strasznie, ale są technicznie lepsze ;)
- telepie się przy chodzeniu
- nie ma obrazka w tle
- pikseloza
- broń węższa niż poprzednio (jakiś pistolet z netu wstawiłem)
+ obrót z dokładnością do jednego stopnia
+ prawie jak prawdziwe teksturowanie
+ prawie jak prawdziwy raycasting
+ prawie jak prawdziwe cieniowanie
+ 8 kolorów przeciwników (wcześniej były 3)
+ zajmuje mniej pamięci
+ wreszcie można normalnie mapę zaprojektować i sensownym wzorkiem obłożyć
+ z technikaliów to zamiast Paste Bob jest teraz 96 razy Pase Icon (ikony to paski o szerokości 2 pix stawiane obok siebie tworzące ekran 192 pix szer) i ta liczba jest stała niezależnie od wielkości/skomplikowania mapy. Ściany są rysowane od połowy w dół i odbijane lustrzanie w pionie na górną połowę ekranu, co by szybciej było.

PS. Proszę tego nie upubliczniać - materiał wyłącznie dla członków :) Upublicznimy jak będzie co pokazać

PS. Jako bonus jest wizualizacja kalkulacji hehe, nie posprzątałem, potraktujcie to jako umilacz czasu oczekiwnia na wczytanie =)


Link do adfa
[#326] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #325

No od jakiegoś czasu się zastanawiałem jak Ci idzie. Teraz nie popatrzę bo w robocie jestem. Poprzedni engine natrafił na ścianę której nie dało rady przeskoczyć, czy chcesz to zrobić po prostu "lepiej"?

Ostatnia aktualizacja: 15.05.2018 12:47:25 przez teh_KaiN
[#327] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #325

Fajnie to wygląda. Obrzyn może zostać, po trafieniu w głowę potwora, powinna eksplodować:)
[#328] Re: Alien Enemy: Dangerous

@teh_KaiN, post #326

Obecny silnik jest totalnie całkowicie i zupełnie inny niż poprzedni. W poprzednim obracałem mapę i ściany się nie zgadzały, tzn zmieniały wygląd tekstury przy obrocie. Teraz engine to raycasting po statycznej mapie i teksturowanie jest jakby mniej udawane :)
[#329] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #328

Naprawdę na tym etapie bardzo fajnie to wygląda. Czekam na wersję demo :).
[#330] Re: Alien Enemy: Dangerous

@mastaszek, post #328

Sorry jeśli pytanie zdaje się głupie, ale nie wiem i teraz nie pamiętam czy pytałem się ciebie - czy, albo kiedy będzie pełna wersja Blasku? Bo to co mam ściągnięte (jakiś czas temu)to jeden poziom.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem