@AmiClassic, post #720
P.S. Edytor z Magazynu jest kompatybilny z Astro Blox'em?
@Hexmage960, post #721
@AmiClassic, post #726
Czyli nie ma co czekać na edytor Magazynu.
Domyślam się, że grafikę w Magazynie można podmienić, ale rozgrywka, będzie zapewne inna. Zobaczymy.
@Hexmage960, post #728
Mam nadzieję, że edytor Magazynu spełni oczekiwania i z przyjemnością będziesz robił poziomy również do niego.
@nogorg, post #733
@juen, post #736
@Hexmage960, post #737
@Hexmage960, post #739
@Hexmage960, post #742
#####............. # #............. # ############## #* & #### % #### # ...# a A..# ### ...######..# #.. ...........# b ### #######....# # #++ #....# ##### # - #....# #.... #######....#B#.... kolumn: 18, wierzszy 12 "#" - sciana " " - podłoga "." - pustka "&" - miejsce gdzie gracz konczy gre po ustawieniu bloczkow "*" - miejsce gdzie gracz startuje "a" - pierwszy rodzaj bloczkow "b" - drugi rodzaj bloczkow "A" - miejsce docelowe dla "a" "B" - miejsce docelowe dla "b" "%" - blok, ktory mozna przesuwac - przeszkadzajka "-" - ujemny bloczek "+" - dodatni bloczek plansze widac golym okiem - edytor zbedny, kazdy sobie poradzi
@juen, post #743
@WojT_GL, post #744
@WojT_GL, post #744
@Hexmage960, post #746
to, ze ja robie kod w dzien to nie ma wplywu na prace hexmaga, zawsze bylem szybkim klepaczem, brakuje mi takiej wytrwalosci jak u Hexmaga wiec robie wszystko szybko zanim mi sie odechce. nie lubie tak dopieszczac, mam plan z gory i go realizuje i finisz...