@Norbert, post #871
Moze to tylko kwestia odpowiedniego uzycia AllocBitMap()?
@Hexmage960, post #873
@Alex, post #875
@mailman, post #877
@Hexmage960, post #878
@amikoksu, post #880
@Hexmage960, post #879
v1.1 - nowe menu,
v1.2 - obsługa joysticka oraz ładowanie i odtwarzanie dźwięków,
v1.3 - punktacja, bonusy oraz nowe plansze,
v1.4 - dodatkowe animacje i elementy gry.
v1.5 - release,
v1.6 - dodatki, poprawianie błędów.
@Hexmage960, post #885
@Aurel, post #886
@Aurel, post #886
@juen, post #887
@juen, post #887
@Hexmage960, post #888
naturą Sokobana jako gry logicznej, jest jednak to, żeby był widok na całą planszę, bo musimy wiedzieć co jest ustawione w każdym miejscu mapy, żeby rozwiązać łamigłówkę. byłoby frustrujące gdyby nie było widać końca korytarza w Sokobanie, bo mała nieuwaga i popchniemy niewłaściwie skrzynię, co wiąże się z koniecznością powtarzania poziomu.
@Aurel, post #891
@selur, post #892
Hokus Pokus, Czary Mary, piec nowych etapow, to twoj jeden etap stary !
@juen, post #887
jesli kiedykolwiek wezme sie jeszcze za taka gre to bedzie tak jak mowisz. dla mnie mistrzostwo to CHIP CHALLENGE i CRYSTAL MINES II, to pokazuje co mozna zrobic z boulder dasha
@JacK_Swidnik, post #896
no tak prawda 1.0 to demo, a nie pełna wersja gry
a Ty mówisz o rewizjach dema czy pełnej gry ? bo się już pogubiłem
@Hexmage960, post #893
Żeby przescrollować ekran w Robbo trzeba fizycznie przemieścić bohatera w dół albo w górę
w Robbo skrzynie to zawalidrogi, które po prostu przeszkadzają, albo używa się ich do zablokowania działek.
W Sokobanie pozycja skrzyń na planszy oraz wobec siebie ma zasadnicze znaczenie do ukończenia poziomu.
nie przewiduję większych plansz, bo tak jak napisałem, to gra logiczna.
Bardzo lubię Boulder Dasha i Robbo, ale w przypadku Sokobana wolę jeden ekran
@Aurel, post #899
Tak samo wolisz robić 158 wersji graficznych ludzika lub 358 raz przebudowywać edytor, zamiast wsłuchać się w opinie graczy i zrobić coś naprawdę konkretnego i ciekawego, co spowoduje że twoja gra naprawdę czymś się wyróżni i wpłynie na grywalność.