[#1291] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #1290

@Xylaz

Jaki "pusty ekran"? Plansza ma na celu zademonstrować nowe elementy silnika - obiekty oraz animacje.

@Juen, Snajper

Mi to wygląda na problem z patchami na systemowe funkcje Amiga OS.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 08:14:42 przez Hexmage960
[#1292] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#1293] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@amikoksu, post #1292

Bohater dryluje owoce przed zjedzeniem. Może by tak nie wrzucać takich nie związanych z tematem rzeczy? Jak to się ma do tematu?

Proszę o wyjaśnienie co to znaczy "pusty ekran". Nie widzisz planszy po uruchomieniu dema?

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 08:31:37 przez Hexmage960
[#1294] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1291

napisałeś:
Zdążyłem przygotować jedną nową planszę. (...) Możecie przekonać się sami pobierając i uruchamiając demo z tą planszą:

Pobrałem demo, a tam wstawionych parę obiektów do przetestowania animacji wisienki. Wszystko w tym wątku jest tak mylące, że już nie wiadomo co się dzieje. To tak jak kiedyś, gdy miała być prezentacja gry, a zamiast tego była prezentacja animacji okienka. I gdzie teraz jest to animowane okienko? Gdzie wszystkie inne elementy, które już były? To demo nie pokazuje postępu nad grą, tylko jeden nowy element, niby przez kogoś wyczekiwany.
[#1295] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1284

Zdążyłem przygotować jedną nową planszę. Jest wreszcie długo wyczekiwana animacja zbierania owoców i skarbów (bohater je owoce). Możecie przekonać się sami pobierając i uruchamiając demo z tą planszą:


Robert.

Sprawdziłem twoje poprzednie demo 1.0. Brakowało mu kilku podstawowych dla gry sokoban elementów ale przy odrobinie wysiłku dało by sie je dodać. Brakowało odrobine konsekwencji, bo gra wymagała używania klawiatury i myszy, czasami naprzemiennie (klawisz ESC otwiera menu ale dalej trzeba je obsługiwać mysza). Brakowało sensownej punktacji (zbieranie wisienek i monet to nie jest cel sokobana), brakowało odrobine animacji i jakiegoś celu - choćby tak jak to w sokobanie było zawsze - liczenia ilości ruchów i porównania go z ilością zadana przez autora planszy. Brakowało informacji w programie o tym, ze brakuje tny.font, choćby tego ze ma być assign FONTS: do twojego katalogu. Jeżeli ktoś nie przegląda ppa albo nie wpadnie na to żeby dodać assigna, to gry nie uruchomi.

Oczywiście brakowało tez paru elementów graficznych ale, jak juz pisałem, to była rzecz na sam koniec.

Zamiast rozwijać wersje 1.0, która miała szanse stać sie gra, zdecydowałeś sie na wersje 2.0 zapowiadając tutaj niewiadomo co i ustalając sobie samemu niewykonalne dla ciebie terminy. Wypusciles wersje demo. I co my tam mamy? Jedna plansza, brak punktacji, brak jakiejkolwiek innej informacji. Bohater sie porusza, kursor myszy caly czas jest widoczny na ekranie (mógłby znikać jeżeli używasz tylko klawiatury, mniej by przeszkadzał). Bohater skierowany jest w jedna strone, za to jest animacja. Po raz kolejny poprawiałeś grafike (worek z pieniędzmi) chciaz nie było to konieczne.

Przykro mi to mówić ale twoja wersja 2.0 to skrajny regres w stosunku do tego co było. To nie jest tylko krok w tyl. To prawie sprint do punktu startowego.

Ostatnia "wisienka" na tym gorzkim torcie to rozszerzenie EXE pliku, które ma sie absolutnie nijak do amigowych realiów.

Proponowałbym następujący eksperyment. Wez kartkę papieru, napisz na niej podstawowe założenia twojego sokobana. Jak juz je napiszesz, przypnij kartkę do ściany. Za każdym razem jak będziesz siadał do komputera popatrz na ta kartkę i przeczytaj to co tam zapisałeś. Pisz "Magazyn" tak, żeby trzymac sie tylko i wyłącznie tych zapisanych juz zalozen. Nie dodawaj nic ekstra, swoje pomysły, jakkolwiek genialne by nie były, spisuj co najwyżej w zeszycie. Jak juz twoja gra osiągnie wszystko to co było przypięte do ściany i będzie naprawdę grywalna, wydaj ja. Dopiero w tym momencie sprawdź swoje ekstra pomysły, napisz nowa kartkę, przypnij do ściany i pisz wersje 2.0.

Moje sugestie do bardziej grywalnej wersji:
1. Niech autor planszy przewidzi maksymalna ilość ruchów dla danej planszy. Gracz dostaje "kontyngent" ruchów i zużywa go poruszając sie. Im więcej ruchów zostanie mu po ułożeniu wszystkiego na miejsce tym lepsza punktacja.
2. Niech będa dwie opcje - gra bez ograniczenia czasowego i z ograniczeniem - poza zdobywaniem punktów za ruchy gracz będzie mial z gory zadana ilość czasu na każda plansze. Można tutaj dodać poziomy trudności odpowiednio zwiększając czas albo zmniejszając.
3. Niech gracz sie meczy targaniem skrzyń. Punkty energii beda ubywaly przy każdym ruchu, przy każdym pchaniu skrzyni będzie sie meczyc podwójnie. Wisienki beda jego pożywieniem za pomocą którego odzyskuje punkty energii. Czaszki beda odbierały mu energie na przykład raz na sekundę o ile gracz znajduje sie w bezpośrednim sąsiedztwie. W ten sposób gracz będzie musiał odpowiednio zaplanować kolejność przesuwania skrzyń i jedzenia wisienek.

Pomyslow na zwiększenie grywalności sokobana moze byc wiecej, nie sugeruj sie nimi. Propozycje spisania planu gry na kartce i trzymania sie go sugeruje potraktować bardzo poważnie.

PS. Uważasz sie za programiste, studiujesz informatyke. Podajesz publicznie ze posiadasz firme programistyczna. Moze zacznij zachowywać sie jak programista, co?


Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 08:51:40 przez mschulz
[#1296] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #1294

To demo nie pokazuje postępu nad grą, tylko jeden nowy element, niby przez kogoś wyczekiwany.

Tak, to demo pokazuje nowy element - animacje, który jest częścią aktualnej wersji silnika. Przypominam, że zapowiadałem dodanie animacji i dopiero teraz udało mi się je dodać do silnika. Reszta elementów jest aktualnie adaptowana. Nie było moim celem 30 czerwca pokazywać gry z 30 poziomami i o tym pisałem.

Chodzi o to, że aktualne demo napędza zupełnie nowa wersja silnika - i podstawowe rzeczy już działają. Resztę muszę zaadaptować.

Nie ma powrotu do początku. Dodane są skarby - sakiewki ze złotymi monetami oprócz dodanych wcześniej wisienek. Czaszek i taśmociągów jeszcze nie dodałem, jak też drzwi i kluczy ale poza tym to gra oferuje tyle samo elementów co poprzednio.

Dodanie funkcji edytora do nowej wersji jest teraz trywialne, bo one są gotowe. W najbliższym czasie, już bez presji czasowej, będę dokańczać elementy w nowym silniku.

Jest to zadanie prostsze, ponieważ nowy silnik jest uporządkowany i elastyczny.

@MSchulz

Dziękuję za porady. Plan na grę mam od pewnego czasu, od kiedy wprowadziłem takie elementy, jak czaszki czy wisienki. Przygotowałem sobie dokument - konspekt, który wydrukowałem. Gra ulega rozwojowi, poprawiałem grafikę i szczęśliwie teraz te poprawki dobiegły już końcowi. Aktualnie gra ewoluuje co niektórzy mogą błędnie uważać za zmianę założeń projektu. Tak jak napisałem, część elementów nie jest jeszcze oprogramowana w nowej wersji silnika, ale większość rzeczy już działa.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 09:02:22 przez Hexmage960
[#1297] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1296

Prosze czytaj ze zrozumieniem. Michal napisal jak zrobic by bylo dobrze. Tak by gracze byli zadowoleni, Ty. To nawet moze pomoc w leczeniu.
[#1298] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@stefkos, post #1297

@Stefkos

Moja poprzednia wypowiedź (przed edycją) to była odpowiedź na post Xylaza.
[#1299] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1296

Przepraszam za gorzki ton, ale mimo szacunku do tego ze probujesz cos robic mimo choroby koncza mi sie pomysly jak ja albo inni na tym forum mogliby ci pomoc. Wydaje mi sie, ze jedyne czego oczekujesz to oklaski i przytakiwanie kazdej twojej decyzji.

Chcialbym moc patrzec jak twoja gra sie rozwija ale juz zaczyna brakowac mi na to sily. Coraz mocniej rozwazam dodanie Cie do osob ignorowanych tylko po to, zeby mnie nie kusilo sprawdzanie progresu.

Gra ulega rozwojowi, poprawiałem grafikę i szczęśliwie teraz te poprawki dobiegły już końcowi.


Szesliwy koniec poprawiania grafiki zapowiadasz chyba raz na miesiac...

Aktualnie gra ewoluuje co niektórzy mogą błędnie uważać za zmianę założeń projektu.


Mi to nie wyglada na ewolucje tylko rewolucje. Totalny restart, zaczynasz w zasadzie od poczatku - bo to co masz to w zasadzie tylko grafika i kilkaset linijek kodu.

Tak jak napisałem, część elementów nie jest jeszcze oprogramowana w nowej wersji silnika, ale większość rzeczy już działa.


Wersji 1.0 malo brakowalo do tego, zeby z tego wyszla gra. Mogles to dokonczyc, wydac wersje gry w ktorej byc moze wisienki albo czaszki nie byly potrzebne, ale przynajmniej moglbys powiedziec - "wydalem gre". Wyrzuciles wszystko i zaczales od nowa. Po co? Prosze, nie tlumacz sie choroba. Wiem ze to co cie meczy jest paskudne, ale musisz z tym walczyc. Tytulujesz sie mianem programisty - pokaz nam ze nim naprawde jestes, a nie tylko ze wydaje ci sie, ze nim jestes albo chcialbys byc.

PS. Co bedzie jezeli ktos nieopatrznie zaufa twojej firmie i dostaniesz zlecenie? Bedziesz konczyl projekt 10 razy za kazdym razem na chwile przed finiszem naczynajac od zera?

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 09:22:25 przez mschulz
[#1300] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mschulz, post #1299

To były gruntowne porządki w kodzie i silniku, a nie restart.

Wersji 1.0 jednak sporo brakowało. Teraz te brakujące elementy dodam zdecydowanie sprawniej dzięki uporządkowanemu silnikowi. A pozostałe elementy z wersji 1.0 zaadaptuję dość szybko, bo tak jak pisałem, silnik na to pozwala.

Co do grafiki, to już jest w porządku. Zauważ, że i tutaj były różne skrajne opinie. Pisano, że grafika po poprawkach jest gorsza. A teraz najnowsza grafika się podoba i nie ma zastrzeżeń. Ja też uważam ją za bardzo udaną.

Przepraszam za gorzki ton, ale mimo szacunku do tego ze probujesz cos robic mimo choroby koncza mi sie pomysly jak ja albo inni na tym forum mogliby ci pomoc. Wydaje mi sie, ze jedyne czego oczekujesz to oklaski i przytakiwanie kazdej twojej decyzji.

Chcialbym moc patrzec jak twoja gra sie rozwija ale juz zaczyna brakowac mi na to sily. Coraz mocniej rozwazam dodanie Cie do osob ignorowanych tylko po to, zeby mnie nie kusilo sprawdzanie progresu.

Bardzo mi przykro, że tak na to patrzysz. Gdzie ja oczekuję przyklasków?? Przecież dyskutuję na temat gry - zarówno z opiniami pozytywnymi jak i negatywnymi.

Proponuję ochłonąć. Wszak ta najnowsza wersja została wrzucona na gorąco.
[#1301] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mschulz, post #1299

Przeciez w tym wątku edytor gry i finalna gra to dwie rozne rzeczy. Czego nie rozumiecie?
[#1302] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1300

To były gruntowne porządki w kodzie i silniku, a nie restart.


Trzeba bylo nie wrzucac fragmentow kodu na GitHub-a w takim razie. Patrzac tam upieram sie przy moim stwierdzeniu ze to jednak restart. Zwykle patrzac w historie projektow na git widac jak sie rozwijaja, nawet jezeli przechodza gruntowne zmiany gdzies u podstaw. A u ciebie? Chyba nie pozostala ani jedna linijka z tego co tam wysylales wczesniej. Nawet README.md zniknelo ;) Tak nie wyglada rozwoj, tak wyglada wyrzucenie wszystkiego i start od nowa.

Wersji 1.0 jednak sporo brakowało. Teraz te brakujące elementy dodam zdecydowanie sprawniej dzięki uporządkowanemu silnikowi.


Tak, wersji 1.0 sporo brakowalo. Ale wersji 2.0 brakuje jeszcze wiecej.

Proponuję ochłonąć


Moje komentarze pisze "ochloniety" i w miare mozliwosci w neutralnym tonie.

Wszak ta najnowsza wersja została wrzucona na gorąco.


Trzeba bylo jednak sie wstrzymac. Swoja droga, kod na GitHubie tez miales chyba niedawno uzupelnic.
[#1303] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1300

Dobra. To ja mam takie pytanie. Chyba zresztą już o to kiedyś pytałem. Skoro nie idzie ci robienie gry, ewidentnie nie potrafisz jej skończyć, przekraczasz terminy które sam sobie narzucasz, to czemu tego nie zostawisz? A zamiast tego nie zajmiesz się np. rysowaniem graficzek, czyli tym do czego ciągle wracasz? Jest to zajęcie prostsze i może bardziej dopasowane do Twojej dyspozycji. Też jest wymagające, ale nie trzeba trzymać i wiązać ze sobą jednocześnie tylu sznurków. Też możesz prowadzić sobie wątek jak ten z postępami w rysowaniu i z nowymi pracami.
A jeśli uparłeś się na kodowanie to może łatwiej byłoby ci ogarnąć łatwiejsze formy programistyczne w stylu interek demoscenowych z nieskomplikowanymi efektami. Mogą nawet działać pod systemem, bo nie ma takiego zakazu, żeby tak nie działały i prezentować na ekranie skrzaty, wisienki, czaszki, skrzynki oraz inne swoje pikselowe malunki. Odpada wtedy kombinowanie z mechaniką gry co upraszcza temat. Kiedyś sporo było produkcji, które obywały się bez grafiki 3D.
[#1304] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mschulz, post #1302

Już to kiedyś pisałem, jedyny sposób na to żeby cokolwiek kończył to nie komentowanie (w jakikolwiek sposób) tego co robi. Po prostu ignorowanie jego postów, nie odpisywanie itp. Tylko przy braku zainteresowania robi postępy, bo potrzebuje atencji.
[#1305] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1284

To ma być jakiś żart czy kpina? Była gra z jakimiś poziomami, wystarczyło dokończyć. A tutaj co? Robiąc w ten sposób pokazujesz ludziom, którzy poświęcili Swój czas aby potestować Twoja grę i coś Ci podpowiedzieć że masz ich w głębokim poważaniu. Zaczynam dochodzić do wniosku że tutaj nie chodzi o grę tylko o wszystko co jest wokół tego, pisanie miliona postów, stwarzanie pozorów że niby coś się dzieje tylko po to aby skupić uwagę na Sobie i rzekomo powstającej grze. Zobacz ile postów napisałeś, nie ważne czy na temat czy nie, zamiast tego mogłeś pisać kod. Tyle razy ludzie chcieli Ci pomoc i naprowadzali Cię na właściwe tory a Ty ciągle brniesz nie wiadomo nawet dokąd.
[#1306] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@nostrum666, post #1305

ja tylko przypomnę, że wczoraj temu wątkowi stuknął roczek! Sto lat! torcik W tym czasie magazynier pokonał trasę z plaży do katakumb. Następny przystanek przewiduję gdzieś w kosmosie.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 13:01:57 przez snajper
[#1307] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@nostrum666, post #1305

[#1308] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1306

Warto przypomnieć, że roczek stuknął w tym wątku, ale gra była wcześniej opisywana przez Hexa w innym wątku jeszcze w 2018, więc za chwilę stukną dwa lata!
[#1309] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aurel, post #1308

Panie, toż to na Retrokomp 2018 było prawie gotowe, tylko porządki w kodzie zostały.
Czyli jeśli w pazdzierniku 2018 było pierwsze preview, to jak nic dwa lata te kilkaset linijek kodu jest klepane http://www.indieretronews.com/2018/10/magazyn-block-moving-puzzle-teaser-for.html .

Aha, komentarz autora bloga, sprzed 2 lat :
Sadly there doesn't look like there's much on offer here as although there's a small amount of gameplay to be had, there's no music, no further challenges and from the look of the video above the game quits to a success window once all the blocks are filled. Still if you like your puzzle games, you might want to hope it's developed into a full product.


Nic się nie zmieniło w temacie gry. Grafika na pewno teraz lepsza.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 13:53:08 przez twardy
[#1310] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mschulz, post #1302

Nie wiadomo jeszcze, gdzie


Szkoda, że nie udało się zrealizować czyjejś wcześniejszej propozycji, by autora namówić do okresowego przekazywania całości kodu źródłowego zaufanej osobie z forum. Wygląda na to, że ciągle mamy do czynienia z powtarzaniem się "schematu" kasowania całości pracy i zaczynania jej od nowa.
[#1311] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@niebuszewo, post #1310

Szkoda, że nie udało się zrealizować czyjejś wcześniejszej propozycji, by autora namówić do okresowego przekazywania całości kodu źródłowego zaufanej osobie z forum. Wygląda na to, że ciągle mamy do czynienia z powtarzaniem się "schematu" kasowania całości pracy i zaczynania jej od nowa.


Dlatego poprosilem o wrzucanie zrodel na GitHub-a. Dzieki temu dopoki Robert wrzuca tam zrodla doputy zostana zachowane "dla potomnosci". Poniewaz jego "Magazyn" ma przynajmniej jednego Forka (nie wiem tylko czy TehKain robil aktualizacje), to nawet w przypadku skasowania przez Roberta swojego konta zrodla zostana zachowane.

Zrodla gry 21. Stycznia 2020: link
Zrodla gry 15. Kwietnia 2020: link
Zrodla gry 28. Czerwca 2020: link

Rozumiem ze Robert nie umieszcza tam wszystkiego co ma, ale przynajmniej tyle jest w ramach kopii bezpieczenstwa.
[#1312] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mschulz, post #1311

Kopia bezpieczeństwa znajduje zastosowanie w przypadku błędu, awarii itp.
a jak ktoś sam kasuje, bo lubi dłubać od nowa, to o czym tu mówić...
[#1313] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@nostrum666, post #1305

Nie stwarzam pozorów, że coś się dzieje.

Projekt (silnik) rozwijam w zasadzie od miejsca, w którym ostatnio skończyłem, tzn. przed animacjami. Teraz jest już silnik oraz animacje.

Przyznaję, że brakuje kilku rzeczy z poprzedniej wersji, ale już mówiłem, że wymagana jest adaptacja do nowej wersji silnika.

Aktywnie rozwijam grę. Dzisiaj jeszcze w południe udało mi się dorobić wyświetlanie zebranych skarbów i owoców oraz ułożonych skrzyń w postaci obrazków na panelu.

Aktualnie obrazek zapala się na panelu po zebraniu przedmiotu.

To nadal jest tak na roboczo, bo niestety nowa wersja nie ma jeszcze wygodnej edycji i etap demonstracyjny jest wpisany w kod programu.

Ale widzicie, że silnik to nie jest jakaś namiastka, czy atrapa i wszystko działa i można rozwijać o brakujące dotąd elementy.

Mimo próśb nadal widzę, że krytykuje się mnie jako osoby. Uważam za kpinę szydzenie i krytykowanie w ten sposób, podczas gdy ja staram się kulturalnie i rzeczowo odpowiadać.

Z reguły znani mi twórcy internetowi obrażają dyskutantów, będąc uczuleni na namiastkę krytyki.

Nowa wersja z dziś jest do pobrania. Jeśli ktoś będzie chętny, zamieszczę link.

Aktualnie zabieram się za dodanie funkcji edytora do programu głównego (same funkcje edytora są już gotowe) - tak bym mógł bezstresowo przygotować 30 poziomów. Panel będzie jeszcze poprawiany. Brakujące elementy (kafle i obiekty) też dodam.

Pozdrawiam.



Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 15:28:26 przez Hexmage960
[#1314] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1313

Nikt tutaj z Ciebie nie szydzi a jeżeli nie jesteś otwarty na krytykę, to po co cały ten wątek. Kpina jest to, w mojej ocenie, że robisz któraś tam wersję demo, zamieszczasz, prosisz aby testowac i zgłaszać błędy i uwagi a kiedy dostajesz odpowiedź że jest ok i może tak zostać to wywalasz wszystko i zaczynasz od nowa. To ja się pytam po co te całe testy gry skoro i tak wszystko ładuje później w koszu? Sam testowałem chyba wszystkie wersje, które zamieszczałes, wersja z kilkoma poziomami była już na tyle dobra że trzeba było ją ukończyć i byłoby po sprawie. Ale Ty olales wszystko co zrobiłeś, wszystkie testy forumowiczów i ich uwagi i postanowiłeś zacząć od nowa. Twoja sprawa, bo w końcu to Twój projekt, ale miej na uwadze to że zniechecasz w ten sposób ludzi, którzy testując chcą Ci pomóc. Mnie osobiście już się znudziło testowanie. Jezeli kiedyś gra powstanie, to może się skusze i wypróbuję ale póki co już mnie to zaczęło nudzić. Wątek przypomina jojo, w kółko jedno i to samo.
I żeby była jasność, to nie atak na Twoją osobę tylko właśnie moja krytyka tego co się tutaj dzieje od dłuższego czasu.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 15:54:26 przez nostrum666
[#1315] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1313

Mimo próśb nadal widzę, że krytykuje się mnie jako osoby.

Któryś już raz czytam to sformułowanie i za każdym razem zastanawiam się, o co w nim chodzi.
Rozumiem, że nie chcesz by krytykowano Ciebie "jako osobę". W takim razie oczekujesz krytyki siebie jako kogo? Gdy ktoś skrytykuje Cię jako programistę, również odbierasz to jako atak "na osobę".
Jeśli nie Ciebie czytelnicy tego wątku mają krytykować to kogo? Co?

Projekt sam składa względem siebie, w kółko, puste obietnice?
Projekt sam się okresowo resetuje od dwóch lat?
Projekt sam zmusza Cię do zajmowania się pobocznymi bzdetami zamiast ukończenia go?

Jak śledzę wątek od początku, tak teraz się poddaję i tyle. Wysiadam z tego pociągu z ponad 1300 wagonami, dziękuję za... interesującą podróż.
[#1316] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@okejokej, post #1315

Mam taką myśl - do przemyślenia dla wszystkich użytkowników PPA. A co gdybyśmy zamknęli ten wątek (oraz wycinali jego przyszłe proliferacje, które pewnie będą się pojawiać) dopóki gra nie będzie ukończona? pomysł
[#1317] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #1316

Mam taką myśl - do przemyślenia dla wszystkich użytkowników PPA. A co gdybyśmy zamknęli ten wątek (oraz wycinali jego przyszłe proliferacje, które pewnie będą się pojawiać) dopóki gra nie będzie ukończona?


Jezeli to pomoze Robertowi to jestem za. Obawiam sie tylko ze wtedy bedzie spalal kolejne godziny nad postowaniem nowej, "tym razem ostatecznej" wersji grafiki na facebooku...

[#1318] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #1316

.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 16:13:07 przez RokiS
[#1319] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@nostrum666, post #1314

@Nostrum666

Drogi kolego, to nie jest przecież tak, że olewam Wasze opinie co do gry. Inaczej nie byłoby usprawniania elementów grafiki, czy silnika.

Zauważ, że wcześniejsze wersje silnika nawet nie wyewoluowały do tego stopnia, by dodać postulowane rzeczy jak np. zwyczajną punktację, a co dopiero rzeczy postulowane np. przez Mailmana! Tamten silnik nie był gotowy na rozbudowę o potrzebne w pełnej grze komponenty.

Aktualnie dodaję brakujące funkcjonalności z poprzedniej wersji, tak by współpracowały z nowym silnikiem.

Ale dobrze, ja już milknę, jeśli ma to powodować niepotrzebne scysje. Ale moderację proszę o nie zamykanie wątku. Spowodowałoby to niejasności. Dążę do zakończenia projektu i dam znać dopiero jak będzie gotowe dużo więcej, co mam nadzieję uda mi się dorobić w krótkim czasie - dzięki uprawnionemu silnikowi.

Tymczasem proszę o wymienienie uwag, które były postulowane, a które uwzględniłem wcześniej, ale nie zostały dodane w nowej wersji silnika.

Bo jedyne co sobie przypominam to taśmociągi, które pojawiły się w jednej z wersji, a później zniknęły.

I przepraszam za dezorganizację, która jest głównym powodem takiej postaci wątku. Chciałem uznać wcześniejsze wersje grafik za gotowe, ale nadal ta grafika pozostawiała wiele do życzenia.

Aktualnie mamy gotową grafikę, silnik (elastyczny w rozbudowie), animacje i sympatyczną mechanikę. Zostały poziomy i jeszcze kilka istotnych rzeczy, które dodam. Odezwę się jak wszystkie kluczowe rzeczy będą gotowe. I, tak jak wczoraj opublikowałem demo zgodnie z obietnicą, tak teraz też postaram się obietnicy dotrzymać.

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2020 16:41:09 przez Hexmage960
[#1320] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #1316

Ciężko wyczuć, na pewno jest tu trochę osób które śledzi wątek dla jakiejś-tam przyjemności i będzie protestować. Bloga też skasował dwa tygodnie temu (któryś raz), a jak widać klik bez komentowania proces twórczy wygląda bardziej konkretnie. No ale na blogu nie ma komentatorów, a tu przecież chodzi o nieustające potwierdzanie zainteresowania tym co robi.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem