@Hexmage960, post #2007
Hej, wyłączyłem jeszcze odgłos samego poruszania. Odgłos jest tylko przy pchaniu skrzyń (oraz oczywiście zbieraniu przedmiotów i otwieraniu drzwi).
@Hexmage960, post #2003
@Hexmage960, post #2003
@Lucus, post #2012
- dźwięki były jakie były (od czapy), więc lepiej jak ich nie ma ale jeszcze lepiej jak będą takie, które rzeczywiście oddają sens (kroki, przesuwana skrzynia, skrzypienie drzwi itp);
- z drobnostek - nie da się czaszki(skrzynki) popchnąć na wisienkę, to pewnie więcej roboty ale podrzucam pomysł żeby się dało i żeby to nie dawało dodatkowych punktów za wisienkę (bo zgnieciona :) );
- z drobnostek #2 - jak wejdziesz na kafel docelowy dla skrzyni to bohater stoi na zwykłej podłodze, zejdziesz i wraca kafel z miejscem docelowym, może spójniejsze będzie gdyby bohatera tam odrysować na kaflu miejsca docelowego?;
@Hexmage960, post #2014
Tak czy siak zgodnie z tym co pisałem, w ToolTypes ikonki będzie opcja (NOSOUND) by dźwięki wyłączyć. Chciałem tylko to zrobić troszkę później
Generalnie mogę też wprowadzić wybór zestawu dźwięków, ale chyba nie będzie to konieczne. Zresztą każdy może wrzucić własne sample według własnego gustu, podmieniając pliki załączane z grą.
@nogorg, post #2015
@Hexmage960, post #2017
@juen, post #2019
@Hexmage960, post #2021
@Lucus, post #2023
@twardy, post #2025
@teh_KaiN, post #2027
@Hexmage960, post #2026
@Jacques, post #2029
@mastaszek, post #2033
@Hexmage960, post #2034
@Hexmage960, post #2034
z tego powodu, że to jest gra logiczna"
Trochę dziwne, że w kodzie musi być pełny perfekcjonizm, a byle jaki efekt na ekranie jest akceptowalny
@Hexmage960, post #2035
@niebuszewo, post #2037