[#2071] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2070

Mam pewien pomysł na tę ilustrację w wersji finalnej.


[#2072] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2070

Skrzynki będzie posuwał Dinozaur w różowej sukience, który będzie zrzucał kawałki garderoby po wygranym poziomie?



Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 12:28:01 przez KM_Ender
[#2073] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #2071

Pisząc tamten post nie patrzyłem na kolegi Recedenta rysunek.

Czy chodzi o ten rysunek?

Mogę go podmienić, ale naprawdę ja po prostu nie chciałem się teraz zajmować tym placeholderem.

Mi estetycznie on zupełnie nie przeszkadza (jako placeholder).

Co do mojego pomysłu, już o tym pisałem: ilustracja z kopułą, bohaterem i szkieletem. Do wersji końcowej.

Jeżeli kolega Recedent będzie uprzejmy to mogę zamienić bo obrazek jest estetyczny i już nie zajmować się tą ilustracją.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 12:26:47 przez Hexmage960
[#2074] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2073

Z mojej strony nie ma problemu - bierz, używaj. Ale tło tam jest Twoje (z tymi listkami zielonymi) i chyba nie pasuje do takiego "gratulacje, wszystko ułożyłeś". Ludzik siedzący na pudełku to co innego.
[#2075] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #2074

Myślę, że dałoby radę przekleić samą postać bohatera siedzącego na skrzyni.

OK, dziś mam w planie dorobić ten kafelek specjalny i poziomy oraz obsługę joysticka.
[#2076] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #2074

PNG w 32 kolorach, elegancko.

No więc na szybko wkleiłem Twoją postać do gry. Niech koledzy sami ocenią.

Według mnie bardzo ładnie to wygląda.

[#2077] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2076

Bardzo dobrze! I tak bym już zostawił.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 13:20:32 przez mastaszek
[wyróżniony] [#2078] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2077

OK, wprowadziłem już kafelek z bagnem. Jest to kafelek z obrysem w kształcie czaszki i ciemnym wnętrzem.

Po umieszczeniu skrzyni w tym miejscu zostanie ono wypełnione i bohater może przejść.

Działa to bardzo fajnie!

Poza tym pozbyłem się tych pozostałości tła pod postacią w okienku z komunikatami, tak że wygląda jeszcze lepiej.

Dobrze - gra już wydaje mi się bardzo grywalna. Postaram się dziś dodać planszę z bagnem i urozmaicić te gotowe i wypuścić kolejną wersję.







Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 15:20:23 przez Hexmage960
[#2079] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2078

Poza tym pozbyłem się tych pozostałości tła pod postacią w okienku z komunikatami, tak że wygląda jeszcze lepiej.


Ja tam jeszcze widzę sporo tła. Ale bez obaw, jak wrócę do domu to Ci ludka wydłubię.
[#2080] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #2079

Troszkę na szybko wyciąłem to tło, bo koncentruję się na gameplayu.

Jeżeli będziesz chciał to poprawić - dobrze. Daj znać czy potrzebujesz tego aktualnego podkładu pod komunikaty, bo jeszcze nie wrzucałem nowej wersji archiwum z Twoją postacią.

Wrzucę ją na pewno przy następnej wersji.
[#2081] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2080

Proszę. Dodałem lekki antialias. I uporządkowałem paletę - znowu.


[#2082] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@recedent, post #2081

Dziękuję. OK

Jeszcze zaznaczę, choć nie ma to znaczenia, że te przyciski i napisy nie są umieszczone na stałe w tym podkładzie. Przyciski i napisy są dodawane - na stałych pozycjach.

Nie ma to na nic wpływu, bo przycisk "OK" (lewy przycisk w requesterze) jest zawsze na tej samej pozycji co na tym obrazku.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 18:18:47 przez Hexmage960
[#2083] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2078

nie wiem czy ktoś wspominał.
Po wyjściu z gry i ponownym uruchomieniu jestem w tym samym miejscu.
Gra się nie resetuje po prostu.

takie może na kiedyś... skoro już tam gdzieś się plącze wskaźnik myszy to może obsługę planszy dodać też myszą? wskazywanie kafelka na który chcesz się poruszyć po prostu.
[#2084] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@softiron, post #2083

nie wiem czy ktoś wspominał.
Po wyjściu z gry i ponownym uruchomieniu jestem w tym samym miejscu.
Gra się nie resetuje po prostu.

To jest zamierzone. Stan gry jest zapisywany. Jeżeli chcesz restartować poziom naciśnij po prostu "Restart".

Jeżeli takie rozwiązanie sprawia problemy to proszę napisać.

takie może na kiedyś... skoro już tam gdzieś się plącze wskaźnik myszy to może obsługę planszy dodać też myszą? wskazywanie kafelka na który chcesz się poruszyć po prostu.

Jeżeli ten wskaźnik przeszkadza, dodam zanikanie wskaźnika po naciśnięciu klawisza.

Dodałem już tę ostateczną grafikę kolegi Recedenta do gry. Teraz jestem w zasadzie przygotowany na wrzucenie nowego archiwum z tym kafelkiem - bagnem, ale tak sobie myślę, że najpierw przygotuję skrypt instalacyjny dla gry, bo nie chcę nadpisywać stanów gry.

Do tej pory wrzucałem całe archiwa i tak zostanie, ale taki skrypt (standardowy skrypt dla programu Installer) usprawniłby zdecydowanie proces update'u gry do nowych wersji.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 18:54:31 przez Hexmage960
[#2085] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2084

To jest zamierzone. Stan gry jest zapisywany.

aha. to jeśli to jest save to dodaj może info że to właśnie save :) Bo mnie to wyglądało na buga.
jakies okienko typu "gra zapisana" nie wiem, coś w ten deseń.
Zrób pliz chociaż żeby sie magazynier odwracał twarzą do kierunku pchania. Nie musi sie animować, ale niech chociaż patrzy gdzie idzie :)
[#2086] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@softiron, post #2085

Zrób pliz chociaż żeby sie magazynier odwracał twarzą do kierunku pchania. Nie musi sie animować, ale niech chociaż patrzy gdzie idzie :)

Hmm, przecież teraz tak jest. Pobierzesz ostatnią publikowaną wersję stąd: https://coreprogramming.pl/robertszacki/magazyn/Magazyn1.2.lha

aha. to jeśli to jest save to dodaj może info że to właśnie save :) Bo mnie to wyglądało na buga.
jakies okienko typu "gra zapisana" nie wiem, coś w ten deseń.

To jest dobry pomysł, ale nie wiem czy starczy czasu.

Dziękuję za przetestowanie gry.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 19:06:14 przez Hexmage960
[#2087] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2078

Sprytne, bagno to obrys czaszki ?
[#2088] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2059

Rzeczywiście, od którejś wersji "oczy" czaszki nie robią się czerwone po postawieniu na miejscu docelowym.
[#2089] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2086

oto pierwszy pokaz nowego hakowanego rimejku z wbudowaną muzą! Zatytułowałem go MARCIN ZABUJCA Szok



lista nowych zleceń:
- naprawić to, co się pieprzy w grze po edytowaniu lewelu, jak widać (na końcu).

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 19:26:08 przez snajper
[#2090] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2089

@Mikecios

Tak.

@Snajper

Tak, nie ma weryfikacji poprawności planszy, więc plansze zrobione przez graczy mogą sprawiać problemy.

Dziękuję za przejście gry i raport o błędach!

Korektom poświęcę więcej czasu i postaram się wrzucić kolejną wersję bez błędów.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 19:36:31 przez Hexmage960
[#2091] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2089

OK
[#2092] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2089

Teraz jest okres poprawek krytycznych błędów w programie i usprawnianie weryfikacji poprawności plansz oraz plików nagrywanych przez program.

Format plansz/stanu gry był rozszerzany z wersji na wersję by zawierać dodatkowe dane, jednak obsługa tych wersji była nie do końca poprawna.

Teraz program zwróci błąd i nie załaduje stanu gry czy planszy z niekompatybilnej wersji.

Ponadto poprawiam i usprawniam edytor. Dodałem kursor. Zrobię weryfikację poprawności planszy.

Wrzucę nową wersję, jak dokończę poprawki.

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2021 10:08:22 przez Hexmage960
[#2093] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2092

Prace idą do przodu. Udało mi się wyeliminować błędy w edytorze plansz. Dodatkowo aktualny kafelek jest wyświetlany w palecie wyboru kafelka oraz pod kursorem na planszy, gdy okno jest aktywne.

Usprawniłem cały proces ładowania stanu gry oraz sprawdzania wersji.

Planuję więcej okienek z informacjami, np. że "wczytano stan gry".

Kolejna wersja 1.3 powinna mieć wyeliminowane wszystkie zasadnicze błędy.



Ostatnia aktualizacja: 28.02.2021 13:55:15 przez Hexmage960
[#2094] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2093

Czyli to jest kafelek z bagnem. Z początku nie zajarzyłem i myślałem że magazynier rozłożył nogi i zaczął się czołgać.


Tak przeglądam starsze wpisy i koncepcja z plażą i mostem była bardzo niezła. Na myśl przyszła mi plansza z gry north n south.
[#2095] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@amikoksu, post #2094

magazynier rozłożył nogi i zaczął się czołgać.

Jeśli w celu, to by jeszcze pół biedy było...
[#2096] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Daclaw, post #2095

nie tyle rozlozyl nogi co na szczudlach nagina, bo to wieksza wydajnosc pracownika w pokonywaniu dystansu.
[#2097] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2093

a gdzie sie podzialy skrzynki? tutuowy magazynier przesuwa czaszki zamiast skrzynek
Czaszki mialy byc przeszkadzajkami w grze.
[#2098] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@JacK_Swidnik, post #2097

To jest magazyn muzeum archeologicznego.
[#2099] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Daclaw, post #2095

mi to wyglądało jakby położył się na podłodze, wystawił d*pę i na coś czekał Ale nie chciałem nic pisać, bo jeszcze ktoś by sobie pomyślał coś. hide2

@JacK_Swidnik czaszki są specjalnie, bo to tak naprawdę robione jest do gry "Marcin zabujca". Mogę zdradzić fragment fabuły: Marcin zabujca zabił adminów i moderatorów PPA i ukrył się. Zadaniem gracza jest dotarcie do Marcina i za*ebanie gnoja. bije, boksuje Marcin zabujca ukrył się w swojej piwnicy, ale żeby dojść na kolejny poziom, trzeba poukładać czaszki, które porozrzucał. Dziś rano zacząłem już wymyślać intro.

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2021 16:23:25 przez snajper
[#2100] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2099

To wyczerpuje definicję "proste jak niemieckie porno".
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem