@marskow, post #2190
@xylaz, post #2185
To jest jeden z problemów Magazynu. Poprzednie scenerie podobały Ci się, były dopracowane, uspójnione i ostateczne... dopóki przestały takie być i już nie są.
Poza tym, znowu mam wrażenie, że był reset kodu, który był już skończony, uporządkowany i gotowy na ewentualne zmiany. Czy każdy nowy numerek wersji oznacza restart?
Ile razy trzeba dodawać obsługę joysticka?
@Hexmage960, post #2193
@Hexmage960, post #2194
w aktualnej, finalnej wersji. (...) grafika w aktualnej, finalnej postaci
@mmarcin2741, post #2191
@xylaz, post #2196
Najważniejsze, że zmiany na lepsze, bo wygląda dobrze. Obrazek z prawej ładnie pasuje.
Skoro rozmiar planszy zmienił się z 20x15 na 16x15, to wszystkie levele kolejny raz do kosza?
@Hexmage960, post #2194
@mastaszek, post #2201
Nie zawiera on aż tylu informacji/elementów, żeby miał zajmować aż tak dużą część ekranu.
@Hexmage960, post #2202
@Hexmage960, post #2202
@mastaszek, post #2203
Co do edytora, wystarczy na dolnym panelu JEDNA ikonka, która otwiera opcje edytora.
@marskow, post #2206
Gra którą testowałem, nie jestem pewien, ale chyba to jest najnowsza wersja, którą udostepniłeś, ma 20 kolumn szerokości planszy już na 1 poziomie.
@Hexmage960, post #2205
@mastaszek, post #2209
@Norbert, post #2214
@Hexmage960, post #2215
@Hexmage960, post #2216
P.S. Dziękuję Recedentowi za dostarczenie tytułowej grafiki bohatera.
@mmarcin2741, post #2217
Chciałbym by gra dostarczyła dużo fajnej zabawy.
@xylaz, post #2218
Wszystkie pomysły, sugestie, koncepcje... nie ma już po nich śladu,
nawet tych od samego autora.
Fajnie by było dołożyć planszę
w sekwencji końcowej z podziękowaniami dla osób,
które przyczyniły się do powstania gry.
@Hexmage960, post #2219