@Hexmage960, post #2130
@marskow, post #2132
@mastaszek, post #2134
@xylaz, post #2136
@Hexmage960, post #2130
@mastaszek, post #2138
@mastaszek, post #2141
Sceneria Katakumby jest spoko OK
@xylaz, post #2136
Po chwili entuzjazmu wszystko wróciło do normy.
@Hexmage960, post #2144
@Hexmage960, post #2137
Mógłbym projekt w tym momencie zakończyć, ale nie chcę, bo chcę by gra wciągnęła na dłużej.Trzy tygodnie później:
Dlatego też chcę:
- Dorobić od 4 do 9 poziomów,
- Dorobić punktację i pasek z wyświetloną liczbą punktów i kluczy (oraz czasem rozgrywki i liczby ruchów),
Ponadto, żeby gra była troszkę atrakcyjniejsza chcę:
- Dorobić dodatkowe klatki animacji bohatera (kierunki + pchanie),
Do tego chcę wprowadzić sugerowane poprawki co do prędkości ruchu (zmiana jednej stałej), oraz możliwość konfiguracji gry przez ToolTypes w ikonce (wyłączanie dźwięków).
Na koniec chcę zrobić skrypt instalacyjny, który zainstaluje grę na twardym dysku poprzez systemowy program Installer, tak żeby użytkownik nie musiał ręcznie kopiować czcionki.
Gwoli prawdy przy obecnym tempie realizacja wszystkich punktów robota na tydzień. Chciałbym by to zamknęło ten projekt.
Tymczasem przygotowuję drugą oficjalną scenerię do gry (po katakumbach i prochach przodków). W tej scenerii porządkujemy magazyn beczek z rumem. Miałem tę scenerię w planach.
@xylaz, post #2149
@amikoksu, post #2152
@amikoksu, post #2154
@Aurel, post #2159