[#2041] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2040



od razu lepiej.
[#2042] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2041

Od razu widać, że jest z Piątnicy! No, bo skąd? OK A gdyby zamiast karabinu trzymała na ramieniu wielką paczkę. Laska jak z plakatów kobiety na traktory. szeroki uśmiech
[#2043] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2035

Jest dobrze. Działaj dalej, widać postępy.
[#2044] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2041

OK i Kontynuuj, przesun w prawo. Tak zeby bylo cala noge widac. Wtedy bedzie lepiej jak u Hexa, choc on w sumie tez moze chyba to przesunac w prawo. Raczej to potrafi zrobic.
[#2045] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Don_Adan, post #2044

ptoszę. Takie gry to ja hakuję małym palcem u nogi.

[#2046] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#2047] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2046

Hej,

No więc funkcje menu "Poziom" i zapisywanie maksymalnego poziomu w pliku ze stanem gry zostały zaimplementowane.

Na koniec zrobię skrypt instalacyjny, tak żebym Wam nie nadpisywał co rusz stanów gry.

Dorobiłem poziom nr 7, ale nie jest dopracowany (dziś już nie dałem rady robić poziomów).

Zgodnie z życzeniem przesunąłem przyciski w prawo.

Do pobrania z tego samego linku:

https://coreprogramming.pl/robertszacki/magazyn/Magazyn1.2.lha

Dobrze, jeszcze to bagno (a w zasadzie to będzie raczej po prostu kafelek z obrysem czaszki) i reszta poziomów.

Z brakujących rzeczy, to zostało jeszcze dopracowanie punktacji oraz obsługa joysticka.

Odsłuchałem sampli kolegi Nogorga i muszę przyznać, że nie przypadły mi dostatecznie do gustu, by zamienić istniejące sample. Mam nadzieję, że zainteresowany kolega to zrozumie.

Miłych testów!

P.S. Funkcje edytora działają - poziomy można robić. Po przejściu ostatniego poziomu (lub wybraniu poprzez menu "Poziom" gdy się już doszło) powinna się pojawić czysta plansza do edycji - w ten sposób dodaje się nowe poziomy.

Kilka rzeczy wymaga drobnych korekt.



Ostatnia aktualizacja: 26.02.2021 20:38:03 przez Hexmage960
[#2048] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[#2049] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2047

ten ludek to tragedia na max!
jak by miała siadać na WC


Ostatnia aktualizacja: 26.02.2021 21:58:11 przez Dorian3d
[#2050] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Dorian3d, post #2049

W stosunkowo prosty sposób możesz zmienić jak się nie podoba.
[#2051] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
[wyróżniony] [#2052] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2051

Wrzucam film w którym prezentuję fragment gameplayu gry.

Pozdrawiam.

[#2053] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2052

Moim zdaniem powinieneś zrobić jeszcze jeden kafelek (niedostępny w edytorze, ale widoczny w grze) - kafelek magazyniera stojącego na miejscu gdzie układa się czaski. Teraz to miejsce znika gdy chłopek tam stanie. Wiem, że to dużo roboty, bo musisz zrobić klika obrazków podkładając ten kafelek pod kilka klatek chłopka, ale moim zdaniem warto. A może magazyniera wstawić jako sprajta? Wtedy nie byłoby problemu z tym co jest 'pod' nim, bo kolor przezroczysty by wszystko ładnie pokazywał.
[#2054] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2053

Tak, mogę to zrobić - to jest dosyć prosta sprawa. Najlepiej kafelek dwuwarstwowy.
[#2055] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2054

A czy nie dało by się coś zrobić z tym obrazkiem magazyniera? Ja rozumiem, ze choroba okropna, ale to jest jak jej cześć z którą walczymy tu.
[#2056] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #2055

Recedent w tym wątku we wpisie #1741 zaproponował fajną grafikę magazyniera. Szkoda, że Hex uparł się przy tym swoim potworku zamiast wykorzystać pracę Recedenta. Estetyczna strona gry sporo na tym traci, bo grafika samej rozgrywki jest ładna, tylko ten jeden obrazek psuje całość.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 00:58:49 przez mastaszek
[#2057] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2056

Ten rysunek dopracuję w "wolnym czasie". Może to być jakieś odniesienie tematyczne do scenerii, czyli jakaś kopuła, bohater (mniejszy), szkielet itp.

"Plan tygodniowy", który realizuję tego nie zakładał.

OK, więc dorobiłem już system punktacji. Punkty maleją z każdym wykonanym ruchem bohatera. Wisienki zwiększają pulę punktów. Na początku gry jest pewna pula punktów na start. Póki co nie ma kary jak punkty zmaleją do zera.

Punkty przechodzą na dalsze poziomy - zapisywane są w stanie gry.

Oprócz bagienka wymyśliłem jeszcze kafelek niszczejący (pękająca podłoga) - skrzynia może być przez taki kafelek przepchnięta ograniczoną liczbę razy. Po zniszczeniu robi się bagno i skrzynia wpada.

Dobrze, to już jakaś sensowna liczba elementów do zrobienia dalszych poziomów. Postaram się też urozmaicić te gotowe już plansze.

Jak na dzień dzisiejszy gra już jest w dużym stopniu gotowa. Jeżeli będzie jakieś wydanie pudełkowe, to będę nad nią jeszcze pracować, głównie by skorygować błędy.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 06:49:08 przez Hexmage960
[#2058] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2057

brakuje wazniej rzeczy... czaszka po 'wejsciu' na pole docelowe, powinna zmienic KOLOR ok, racja
[#2059] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2058

Selur: oczodoły czaszki robią się czerwone po "wejściu"

Hex: Gorąco Cię namawiam do wykorzystania rysunku Recedenta. Jest bardzo dobry i lepszego nie narysujesz. Rozumiem, że chcesz wszystko (oprócz dźwięków) zrobić sam, ale nie warto wyważać otwartych drzwi. Jestem pewien, że Recedent nie będzie żądał tantiemów od tego obrazka po wydaniu pudełkowej wersji ;)
[#2060] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2059

robia sie czerowne ale chyba ne w tej najnowszej wersji gry
[#2061] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2059

chyba dupa się robi czerwona, a nie oczodoły.



mam nadzieję, że mój nick zostanie wyryty co najmniej złotymi literami w creditsach. Praktycznie to my robimy tą grę. Hexmage to tylko siła robocza przyjmująca zlecenia.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 09:06:15 przez snajper
[#2062] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #2061

"...chyba dupa się robi czerwona"
jesli dupa magazyniera jest na glowie to tak a na dodatek przykrywa ja listek figowy



"Praktycznie to my robimy tą grę"

To sie nazywa wlasnie praca Zespolowa
[#2063] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2062

listek figowy przykrywa co innego, co Magazynier też ma na głowie.
[#2064] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2052

Graficznie super !
ale ludek to jak ten z




Snajper miała fajny pomysł, żeby była kobitka.
Inna co plansze wtedy gra zostanie zapamiętana.


Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 09:20:30 przez Dorian3d
[#2065] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Dorian3d, post #2064

bo ten magazynier to skrzyzowanie Robin Hooda z polskim robolem z marketu budowlanego typu Obi, Praktiker czy Liroj Melrę.

"Inna co plansze wtedy gra zostanie zapamiętana."

Stary , genialny pomysl !!!
co plansze laska bedzie zdejmowac z siebie jakis fatalaszek OK

ale zamiast rysowanej powinna byc digitalizowana.
Moze jakas uzytkowniczka z PPA zgodzi sie na rozbierana sesje do "Magazynu" dla panow ? pomysł

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 09:25:01 przez selur
[#2066] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2047

Odsłuchałem sampli kolegi Nogorga i muszę przyznać, że nie przypadły mi dostatecznie do gustu, by zamienić istniejące sample. Mam nadzieję, że zainteresowany kolega to zrozumie.


Nie ma problemu. Najważniejsze, żeby Tobie pasowały i żebyś zmieścił się w określonym przez siebie samego terminie. Powodzenia!
[#2067] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@selur, post #2065

nie Liroj, tylko Lerła, nieobyty człowieku.
[#2068] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2059

Ja bym zostawił bohatera namalowanego przez Hexmage960. Jest klimatyczny i idealnie pasuje do całości. Recedenta jest zbyt mało koślawy.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 11:09:43 przez amikoksu
[#2069] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Dorian3d, post #2064

ja bym na miejscu Hexmaga nawiązał kooperację z Project R3D i wykorzystał ładną panią z Bridge Strike do posuwania pudełek oczywiście!

możnaby je posuwać w hangarze albo innym magazynie lotniskowym. Dać do tego chwytliwy tytuł i dobrą muże, i od razu robi się ciekawiej! A nie jakiś random-nekrofil z ujem w czapce.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2021 11:51:09 przez snajper
[#2070] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2059

Potraktujcie ten dekoracyjny obrazek jak placeholder. Spełnia swoje zadanie. Nie ma sensu teraz to poprawiać.

Mam pewien pomysł na tę ilustrację w wersji finalnej.

Dzięki za raport o zauważonych błędach.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem