AirSoft Softwair przygotowało zapowiadaną nową wersję Hollywood Designer 2.0. Jest to pakiet pozwalający w prosty sposób tworzyć różnego rodzaju aplikacje działające pod kontrolą Hollywood. Hollywood Designer został przygotowany w czterech osobnych wersjach: dla AmigaOS 3.x, AmigaOS 4.0, MorphOS-a oraz po raz pierwszy dla WarpOS-a. Przygotowane pod dowolną wersją aplikacje mogą zostać skompilowane jako plik wykonywalny uruchamiany pod AmigaOS 3.x, AmigaOS 4.0, MorphOS-em, WarpOS-em i AROS-em. Podobnie jak Hollywood, rozprowadzany jest na płycie lub w postaci obrazu ISO do pobrania. Zamówić go można osobno (do działania Designera wymagany jest Hollywood) lub w połączeniu z Hollywood. Możliwa jest także aktualizacja do wersji poprzedniej za niższą cenę.
Zmiany poczynione w najnowszej wersji obejmują m.in.:
Zmiany poczynione w najnowszej wersji obejmują m.in.:
- całkowicie przepisany interfejs w pełni obsługiwany myszą,
- antialiasing obsługiwany jest dla wszystkich obiektów w tym także dla tekstu,
- prosta możliwość tworzenia wykresów kołowych,
- możliwość tworzenia własnych kształtów,
- dowolna możliwość obracania i skalowania obiektów przy pomocy myszy,
- możliwość dołączenia do prezentacji plików dźwiękowych MP3,
- obsługa różnego rodzaju stylów: wypełnienie, obramowanie, gradient, tekstura,
- możliwość nadawania obiektom przezroczystych cieni,
- obsługa kanału alpha,
- możliwość skalowania animacji,
- dodano prostą metodę powielania slajdów,
- funkcje undo/redo dostępne dla wszystkich operacji,
- bardziej elastyczny interfejs wyboru czcionek z możliwością ich formatowania w locie,
- możliwość zapisywania prezentacji w wersji dla AROS-a,
- nowy wygląd GUI wykorzystujący 32-bitowe obrazki PNG,
- GUI stworzone z wykorzystaniem MUI jest w pełni konfigurowalne,
- obsługa MUI 4.0,
- mnóstwo optymalizacji kodu i poprawek błędów.

Dla systemu AmigaOS 4.0 pojawiła się nowa wersja strategicznej gry turowej
Od dzisiaj Astral, dobrze znana wszystkim platformówka wydana przez L.K. Avalon, doczekała się konwersji na telefony komórkowe. Wszystko to dzięki autorowi gry Andrzejowi Bugajnemu, który przeportował grę. Astral ma teraz nowe oblicze: jest dużo bardziej grywalny oraz wprowadzono kilka ciekawych pomysłów. Więcej informacji dostępnych jest na stronie grupy 

