@snifferman, post #177
@snifferman, post #177
@Hubez, post #178
W 1997 jeszcze wychodziły nowe gry na Amigę 500 z 1Mb.
I co z tego ? Skoro budziły tylko litość i uczucie żenady ? Lepiej, żeby w ogóle nie wychodziły.
Dla Apollo 1240 a potem BPPC miałem w co grać (warezy, soft z maca) do jakiegoś 2002 roku i nie było problemu w stylu "o kurcze nie mam w co grac
Zwykły dzieciak który nie był bogaczem, to może miał parę złotych na lizaka, ale nie na komputer, więc wg mnie ściemniasz.
@michal_zukowski, post #135
1. 90% userów peceta w późnych latach 90tych miało bieda karty muzyczne podłączone pod biedagłośniczki
2. Poprawnie skalibrowana Paula na 14bitach nie różniła się znacznie od takiego zestawu
3. A podłączona pod dobry wzmacniacz i głośniki nawet była lepsza.
@snifferman, post #183
@ZbyniuR, post #189
na PC lepiej nie wyglądały
@kempy, post #197
@ligant, post #199
starcraft 1 i aoe 2 wsysają napalma jedną dziurką od nosa
@mmarcin2741, post #200
@Hubez, post #202
Need For Speed 1
Min. Recommended (low resolution): 68030 CPU, 16MB fastram, 2x CDROM, 20MB HD space.
@mmarcin2741, post #203
Gramy w niskiej rozdzielczości, żeby utrzymać klimat retro.To jest argument
Teraz będzie o szybkości działania. O ile ja na swojej Amidze 060/66MHz 32MB i AGAtką mogę grać z zadowalającą prędkością w lo-resie...Zastanawiam z jaką prędkością w lo-resie chodzi to na 030?
@mmarcin2741, post #203
@Hubez, post #205
@michal_zukowski, post #207
@michal_zukowski, post #207
@Hubez, post #205
A ja pamiętam jak widziałem Superfroga na Amidze jakoś w 1994 roku w nieistniejącym już GIGANCIE w Krakowie. Stałem za ladą i obserwowałem jak pracownik sklepu grał (zakładam, że na Amidze), trochę nieudolnie w Superfroga.
Pamiętam w jakim byłem szoku jak widziałem ten scrolling, grafikę i ogólną płynność tej gry.