Wątek zamknięty
[#631] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@grg, post #630

BVision

Bvision
[#632] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@Deftronic/..., post #631

I jeszcze jedna ciekawa aukcja z A4000:

A4000
[#633] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@Deftronic/..., post #632

Ciekawa :

a ja z innej beczki:

Uwaga! UNIKAT! ;)

ciekawe w jakim sensie to "unikat"?

"Nie znam się na Amigach, więc zapewne znawcy po zdjęciach dowiedzą się co w sobie zawiera. Jesli nie - wszelkie informacje udzielę na maila"

a to mnie po prostu roz...: albo się nie znam i nic nie mówię, albo robię z siebie dekla i pościemniam... ale oczywiście 100% POZYTYW...

Ciekawe czy jego stary też by za niego 100% pozytywa dostał?

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2012 21:28:57 przez Tom Rain

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2012 21:29:10 przez Tom Rain
[#634] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@Tom Rain, post #633

ten kolo juz kiedys sie pytal tutaj na forum co to za amiga
:)
i chcial za nia 900 zl cos mi swita

ogolnie mam polew ostatnio z aukcji na polskim allegro

doslownie siadam i mam niezly ubaw

sprzedaja taki shit ze az strach czy tu kiedys wkoncu ujrze jakas porzadna amige 4000 , 4000t ? jaka grafike , karte sieciowa? podzespoly do a4000 do a1200? chyba sie nei doczekam
ciagle jak widze sprzedaja shit swiezo wyciagnety ze smietnika
[#635] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@Blendor, post #634

Sprzedają to co mogą wygrzebać a u nas Amigi to najczęściej były wypasione A500 z rozszerzeniem pamięci, dżojem i czasem dodatkową stacją lub goła A1200, bo jakby miała jakieś turbo lub rozszerzenie to cała rodzina pamiętała by jako to drogi i wartościowy sprzęt.

Okazyjnie bywają ciekawe Amigi lub dodatki i nie znajdują kupców bo wystawiane są za ceny na poziomie tych z Amibay.


Pozdrawiam
[#636] Re: Ceny na eBay'u ciąg dalszy...

@RadoslawF, post #635

zgodze sie Radoslawf , ale tylko z jednym w pl byla bieda i mamy tego efekt