[#1081] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@pisklak, post #1078

Robi, czy chce zrobić? Nastawienie ludzi ma swoje źródła przynajmniej dekadę wstecz, kiedy autor także robił gry dla własnej przyjemności (np. Archmage). Po takim czasie ciężko być ciągle cierpliwym i cieszyć się razem z autorem. Gdyby to było jego pierwsze podejście, to nikt by się nie czepiał.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 14:21:24 przez WyciorX
[#1082] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@WyciorX, post #1081

Pan ma zaledwie 15 postów, a pamięta co było na PPA 10 lat temu? Tak jak pisałem, nie będę tolerował trollowania z fałszywych nicków. Założy Pan konto a potem skasuje.

Nie zamierzam streszczać historii moich problemów, z którymi walczę od 18 lat, szczególnie osobie, która nie jest na tyle odważna by podać prawdziwych danych.

Magazyn powstaje mniej niż 2 lata, ale bardzo dużo się wydarzyło w tym czasie i Magazyn 1.0 prezentuje się już całkiem OK, choć to nie wszystko co chcę osiągnąć.

Aktualnie chcę osiągnąć:
- Edytor - kompletny ze wszystkimi funkcjami,
- Obiekty nanoszone z maską,
- Kilka obiektów dynamicznych (taśmociągi),
- Płynna animacja (opcjonalnie),
- Dźwięki.

Wtedy uznaję grę za kompletną. A teraz proszę o powrót dyskusji na właściwe tory.
[#1083] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1082

Zwyczajnie miałem tu już kiedyś konto panie Robercie mniej więcej od 2008 roku (był specjalny dział na forum poświęcony grze Archmage), może pan się oburzać i uzasadniać zdenerwowanie "fałszywymi nickami", nazywać pisanie prawdy trollowaniem, ale historii i tak pan nie zmieni. Ludzie, który Ciebie znają od dawna robią sobie żarty, bo są znużeni.

Jak chcesz osiągnąć te pięć rzeczy na raz, skoro nie lubisz przerywać raz zaczętej pracy? A tu jeszcze chcesz robić "the making of", czyli coś co się robi po ukończeniu dzieła.

Skończ edytor, skończ silnik, na końcu szlifuj grafikę i dźwięki, nie skacz z płatka na płatek i nie zajmuj się to coraz nowszymi rzeczami rozpraszającymi uwagę jak ekran tytułowy, nad którym będziesz pracować 2 miesiące, nie tylko zaczniesz robić widoczne postępy, ale i zamkniesz usta malkontentom. To nie my Ciebie nie rozumiemy, to Ty nie rozumiesz nas.

Krytyka twojej specyfiki pracy też nie wykracza poza tory dyskusjio grze Magazyn, w przeciwnym razie, wszelkie pochwały także nie mają tu miejsca.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 15:30:30 przez WyciorX
[#1084] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@WyciorX, post #1083

Krytyka mojej osoby wykracza poza dyskusję o grze Magazyn. Od dawna proszę o to, by zaprzestać takich praktyk. To jedyne czego wymagam od moich rozmówców! To nie są duże wymagania z mojej strony.

Wątek wyglądałby nieco inaczej, gdybym nie musiał odbijać piłeczek (pomidorów?) typu "sakiewka ze złotymi monetami wygląda jak moszna", co jest według mnie sprzeczne z prawdą.

Mogę zupełnie ignorować takie uwagi, ale ciężko jest wówczas wychwycić jakieś cenne wskazówki, które przekazują inni rozmówcy.

Gra rozwija się na bieżąco i przyznam, że na początku prac nie miałem jakiegoś bardzo sprecyzowanego pomysłu. Chciałem zrealizować prostą grę na konkurs.

Doszło w tym czasie kilka pomysłów i aktualnie jest bardzo dużo rzeczy uporządkowanych i ukończonych.

Przyznam, że w 2018 roku miałem spore problemy i brnąłem w ślepe zaułki, gdzie dopomogli mi koledzy by wyjść na prostą, o czym pisałem.

Powstało kilkanaście (kilkadziesiąt?) scenerii do Magazynu.

Oto kamienie milowe w projekcie - czyli wydane grywalne dema:

DEMO NUMER 0 (na RetroKomp 2018).



DEMO NUMER 1 (katakumby - z załączoną muzyką):



DEMO NUMER 2 (z taśmociągami):



DEMO NUMER 3 (z możliwością zapisu/odczytu plansz - wreszcie wiele plansz):



DEMO NUMER 4 (dźwięki, animacje - praca w toku):



Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 18:39:34 przez Hexmage960
[#1085] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1084

akurat to skojarzenie sakiewki to również mnie naszło jeszcze przed wytknięciem tego przez kolegę, ale siedziałem cicho. Nie masz więc pewności, jaki procent komentujących/obserwujących wątek jednak "zaprzestaje praktyk". :P
[#1086] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@snajper, post #1085

Te praktyki dotyczą tylko i wyłącznie krytyki mojej osoby. Takie nieszkodliwe uwagi można mieć.
[#1087] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1084

.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 19:26:26 przez WyciorX
[#1088] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1086

Musisz być odporny na WSZELKĄ krytykę kiedy coś publikujesz, nie reaguj w taki sposób jak teraz.
Śmiej się z tego wraz z innymi i staraj poprawić, przełykając gorzką pigułkę w zaciszu domowym.OK
[#1089] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1084

sakiewka ze złotymi monetami wygląda jak moszna"


Bo można powiedzieć, że tak właśnie wygląda choć moim pierwszym skojarzeniem była głowa robota z antenką i żółtymi oczami. W każdym razie nigdy nie pomyślałbym że to worek monet. Sakiewka/worek z wysypującymi się złotymi monetami w ujęciu pikselowym 16x16 wygląda na przykład tak:

Tu oryginalny clipart: link
[#1090] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@niebuszewo, post #1089

Tu oryginalny clipart: link

Podlinkowana przez Ciebie sakiewka wygląda gorzej i też mi się z czymś innym kojarzy. Jakaś paszcza.

Moja sakiewka jest OK. Jedyne co chciałem dorobić to sznureczek.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 21:01:42 przez Hexmage960
[#1091] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1090

Widzę tutaj artystyczny odpowiednik programistycznego syndromu "u mnie działa".
[#1092] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #1088

czyli że co... można jeździć po Hexie jak po łysej kobyle zaczynając od tego co próbuje zrobić a kończąc na wycieczkach osobistych (bo i takie komentarze tu bywały) i to jest okej ale jak chłopak pisze żeby odpuścić to reakcja jest nieodpowiednia?
Może przestańcie sie napierdzielać to nie będzie czego przełykać w domu.
To że masz prawo na forum wyrazić swoje zdanie jeden z drugim nie znaczy jeszcze że MUSISZ to zrobić. Szczególnie jeśli znasz temat Roberta i jego twórczości dotychczas.
Ja bym tak chciał zobaczyć tych wszystkich którzy się napieprzają jak publikują coś swojego a reszta wali im takimi tekstami jakie się tutaj pojawiają... Ciekawe jak długo będą cwaniaczyć i przełykać pigułkę w domowym zaciszu.
Jest takie powiedzonko.. Nie pomagasz, to przynajmniej nie przeszkadzaj.

Dajcie chłopu spokój. Niech robi jak potrafi. Jak Was nudzi czekanie na efekt końcowy to zamiast pisać pierdoły u góry jest opcja ignoruj wątek. wystarczy kliknąć a kiedyś jakiś kolega powie Wam że Hex wydał grę to wtedy sobie odblokujecie, pobierzecie i zagracie.
Może nawet dzięki temu stanie się to szybciej niż później.
[#1093] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1090

Jedyne co chciałem dorobić to sznureczek.

I to jest właśnie to, za co spotyka cię krytyka. Sto razy pisałeś że grafika jest definitywnie skończona i że teraz skupisz się tylko na kodzie i obiecywałeś że do końca tygodnia czy miesiąca gra będzie w pełni skończona.

Następnie mija kilka dni lub tygodni i nagle oświadczasz że:

- dorobiłem sznureczek,
- poprawiłem czapeczkę,
- zmieniłem wisienkę,
- narysowałem nowy woreczek.

Ludzie oczekują od ciebie skończonej gry, ewentualnie ogłoszenia progresu czegoś ważnego, a nie w kółko pisanie że jest nowa wersja czapeczki lub że nastąpił upgrade wisienki.

Nie zasłaniaj się chorobą, bo w historii forum ppa (i nie tylko tu) było wielu zdrowych programistów którzy hucznie ogłaszali jakiś projekt (grę lub program), zaczynali coś robić i nie kończyli. To nie ma nic wspólnego z chorobą, tylko jest to słomiany zapał i zaczynanie projektu od d... strony.

W tym wątku dostałeś wiele konstruktywnych uwag do projektu, z żadnej nie skorzystałeś. Wielokrotnie złożyłeś publiczne obietnice które za każdym razem łamałeś i do dziś łamiesz. Gra którą robisz to projekt na max kilka wieczorów, nie kilka lat.

W tym wątku powinieneś opublikować trzy posty, pierwszy że ogłaszasz rozpoczęcie pracy nad grą, drugi z informacją co znaczącego zrobiłeś i trzeci z linkiem do gotowej gry. Zamiast tego opublikowałeś DZIESIĄTKI postów o nowej wersji graficznej kafelków. Mam wrażenie, że cały ten projekt i wątek na forum to trolling z twojej strony, wydaje mi się że ty wcale nie chcesz wydać tej gry, bo gdybyś ją wydał dwa lata temu (czyli wtedy kiedy powinieneś to zrobić) to wtedy nie mógłbyś tyle pisać o wisienkach i czapeczkach, co wydaje się być twoim głównym celem.

Powtórzę za innymi: skończ kod, dorób etapy i natychmiast wydaj grę. Liczę na to, że za tydzień opublikujesz posta o treści „szanowni koledzy, przestawiam wam w pełni skończoną grę Magazyn, gra jest definitywnie skończona, serdecznie zapraszam was do grania, czeka na was 100 atrakcyjnych etapów, a ja idę na krótki odpoczynek po którym wrócę z kolejnym projektem”. Zrób to z szacunku do nas i zgodnie z tym co nam tu obiecywałeś DZIESIĄTKI razy.
[#1094] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1086

Ja chciałem wiedzieć czy w przyszłości jest szansa na tego źrebaczka!
[#1095] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aurel, post #1093

Jedyne co chciałem dorobić to sznureczek.

I to jest właśnie to, za co spotyka cię krytyka.

Krytyka mnie spotyka, bo chcę dorysować sznurek do sakiewki? Nie bądźmy drobiazgowi - to nie jest złamanie obietnicy. Poza tym: znów krytyka mojej osoby, a nie projektu.

Ludzie oczekują od ciebie skończonej gry, ewentualnie ogłoszenia progresu czegoś ważnego, a nie w kółko pisanie że jest nowa wersja czapeczki lub że nastąpił upgrade wisienki.

Podsumowałem kamienie milowe w projekcie, czyli grywalne dema. Widać, że projekt ewoluuje, tylko stopniowo. Mam po prostu większe wymagania co do ukończonej gry, bo mogłem Magazyn 1.0 uznać za grę ukońćzoną.

Nie zasłaniaj się chorobą, bo w historii forum ppa (i nie tylko tu) było wielu zdrowych programistów którzy hucznie ogłaszali jakiś projekt (grę lub program), zaczynali coś robić i nie kończyli. To nie ma nic wspólnego z chorobą, tylko jest to słomiany zapał i zaczynanie projektu od d... strony.

Teraz już nie mówimy od której strony zacząłem projekt. W historii projektu sporo zostało zrobione.

W tym wątku dostałeś wiele konstruktywnych uwag do projektu, z żadnej nie skorzystałeś. Wielokrotnie złożyłeś publiczne obietnice które za każdym razem łamałeś i do dziś łamiesz. Gra którą robisz to projekt na max kilka wieczorów, nie kilka lat.

I w jakiej postaci ta gra wyglądałaby na kilka wieczorów? Co z grafiką, dźwiękami, silnikiem, elementami gry, kafelkami, obiektami, płynną animacją, punktacją, poziomami, grafiką pomocniczą, edytorem, czy menu? A to nie wszystko.

W kilka wieczorów można zrobić koncept, szkic, projekt. Ale nie całą grę, która oferuje szereg atrakcji.

Co do uwag to słucham ich i wielokrotnie się do nich stosowałem. To bezpodstawna krytyka.

W tym wątku powinieneś opublikować trzy posty, pierwszy że ogłaszasz rozpoczęcie pracy nad grą, drugi z informacją co znaczącego zrobiłeś i trzeci z linkiem do gotowej gry.

I znów jak by wyglądała gra, gdybym poświęcił 3 wypowiedzi na temat gry? Przecież pewne elementy dochodziły podczas prac.

Powtórzę za innymi: skończ kod, dorób etapy i natychmiast wydaj grę. Liczę na to, że za tydzień opublikujesz posta o treści „szanowni koledzy, przestawiam wam w pełni skończoną grę Magazyn, gra jest definitywnie skończona, serdecznie zapraszam was do grania, czeka na was 100 atrakcyjnych etapów, a ja idę na krótki odpoczynek po którym wrócę z kolejnym projektem”. Zrób to z szacunku do nas i zgodnie z tym co nam tu obiecywałeś DZIESIĄTKI razy.

100 etapów to może nie, ale chciałbym by demo nr 4 (licząc po wydanych grywalnych demach), było już tym ostatnim.

Chcę by docelowa gra spełniała też wymagania i oczekiwania graczy.

I właśnie tego oczekuję: nie krytykowania mojej osoby, ale gry.

Napiszcie czy mój Sokoban jest w dechę/beznadziejny. Że grafika jest OK/brzydka, że poziomy są nudne/atrakcyjne, że elementy gry współgrają ze sobą/są niespójne. To mi da wskazówki co ewentualnie poprawiać, na co położyć nacisk.

@Nogorg

Przyznam, że nie wiem o co chodzi z tym źrebakiem.

Ostatnia aktualizacja: 11.06.2020 23:33:09 przez Hexmage960
[#1096] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1095

Krytyka mnie spotyka, bo chcę dorysować sznurek do sakiewki? Nie bądźmy drobiazgowi - to nie jest złamanie obietnicy. Poza tym: znów krytyka mojej osoby, a nie projektu.

Krytyka jak prowadzisz ten projekt, nie dotyczy ona Twojej osoby.
Chodzi o to bys zrobil jedna wersje, wydal a potem sznureczkow, wisienek innich "dupereli" mozesz robic na peczki.
Podsumowałem kamienie milowe w projekcie, czyli grywalne dema. Widać, że projekt ewoluuje, tylko stopniowo. Mam po prostu większe wymagania co do ukończonej gry, bo mogłem Magazyn 1.0 uznać za grę ukońćzoną.

Tyle ze on idzie a potem znow sie cofa. Zrob chociaz silnik gdzie gra sie kreskami, kolkami czymkolwiek. Potem rozbuduj silinik o motywy i bedziesz mogl rysowac do woli i opisywac to tutaj. Powiem Ci szczerze ze ludzie bardzo by sie ucieszyli jakbys tak do tego podszedl.
Teraz już nie mówimy od której strony zacząłem projekt. W historii projektu sporo zostało zrobione.

W tym watku mowimy o wszystkim. W histori projektu odnotowano juz duzo roznych akcji, ktore nie prowadza do ukonczenia gry.
I w jakiej postaci ta gra wyglądałaby na kilka wieczorów? Co z grafiką, dźwiękami, silnikiem, elementami gry, kafelkami, obiektami, płynną animacją, punktacją, poziomami, grafiką pomocniczą, edytorem, czy menu? A to nie wszystko.
W kilka wieczorów można zrobić koncept, szkic, projekt. Ale nie całą grę, która oferuje szereg atrakcji.

Co do uwag to słucham ich i wielokrotnie się do nich stosowałem. To bezpodstawna krytyka.

To mozna dorabiac pozniej, tak sie wlasnie robi projekty.
Krytyka byla ale sluchac nie chcesz a teraz nazywasz ja bezpodstawna.
I znów jak by wyglądała gra, gdybym poświęcił 3 wypowiedzi na temat gry? Przecież pewne elementy dochodziły podczas prac.

Wiekszosc elementow jest podmienianych, malo jest nowych, ktore "pchaja" projekt do przodu.
100 etapów to może nie, ale chciałbym by demo nr 4 (licząc po wydanych grywalnych demach), było już tym ostatnim.

Chcę by docelowa gra spełniała też wymagania i oczekiwania graczy.

I właśnie tego oczekuję: nie krytykowania mojej osoby, ale gry.

Jak bedziesz tak chcial zrobic jak piszesz to sie chyba niedoczekamy.
Jeszcze raz, w tym watku jest duzo uwag, ktorych nie sluchasz. Dotyczy glownie prowadzenia projektu.
[#1097] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@stefkos, post #1096

No wreszcie krytyka na poziomie. Bardzo dziękuję i oby tak wyglądała krytyka mojego projektu w przyszłości.

Jeśli chodzi o ten sznurek, to Aurel pisał, że rzekomo "złamałem obietnicę", że nic już nie robię przy grafice.

Co do placeholderów - zgadzam się, choć lubię "widzieć" elementy gry zanim je zaprogramuję.

Co do "bezpodstawnej krytyki" to chodziło tylko o tą krytykę, że jakoby nie słucham się opinii. Uważam, że tej opinii się w większości słucham. Tyle, że najlepiej jak jest podana w odpowiedni sposób, z zachowaniem reguł asertywności.
[#1098] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@softiron, post #1092

Nie zrozumiałeś mnie zupełnie.
Człowiek publikujący swoje prace publicznie musi mieć grubą skórę, albo się wykończy nerwowo.
Tutaj koledzy i tak są bardzo łagodni, i to co nazywasz "...jak po łysej kobyle" to muśnięcia zefirka jedynie
[#1099] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1095

Mam po prostu większe wymagania co do ukończonej gry, bo mogłem Magazyn 1.0 uznać za grę ukońćzoną.


nie wiem jak inni, ale w moim odczuciu samo nadawanie wersji gry numeru 1.0 (bez żadnego dopisku "dev" czy "alpha" świadczy właśnie o tym, że została ukończona. Choć oczywiście każdy może sobie przyjmować sposób wersjonowania jaki mu się żywnie podoba i za finalną grę uznać v42.10203.16754++, ale np. taki SuperTux w wersji 0.1.3 był już praktycznie grą kompletną, łącznie z edytorem leveli i możliwością podmiany wszystkiego.
[#1100] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1090

No mi się Twój worek bardziej podoba. Ten kolegi wyżej jakiś taki rozlazły. Sznureczek możesz dorobić ale i tak bez sznureczka fajnie wygląda. Co do wisienek to są dobre są, ewentualnie listka mógłbyś dorobić.

Podsumowując,
Sznureczek, listeczek nie zaszkodzi ale i bez tego dobrze się te elementy prezentują.


Ostatnia aktualizacja: 12.06.2020 09:42:41 przez amikoksu
[#1101] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #1098

to muśnięcia zefirka jedynie


10/10 OK
[#1102] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@twardy, post #489

Przepowiednia Twardego nadal aktualna

Chyba lepiej byłoby, gdyby cały ten temat nie istniał. Lepiej dla gry, dla autora i dla wszystkich.
Ponad 1100 postów porzuconych sugestii, niedoszłych planów i przekładanych terminów.
Mimo niedorzeczności temat przyciąga, bo w połączeniu z komentarzami zaczął pełnić rolę rozrywkową, jak kabaret.
[#1103] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #1102

No właśnie, w sama grę mało kto zagra dłużej niż 5 min, a tu bawimy się już tyle czasu.
[#1104] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #1103

Hexmage przed chwilą napisał cytuję „jak by wyglądała gra, gdybym poświęcił [tylko] 3 wypowiedzi na temat gry?”. On wyznaje zasadę, że im więcej wypowiedzi tu napisze, tym gra będzie lepsza. Dlatego napisał tu setki postów z obietnicami i nowymi wersjami rączek i czapeczek.

Szkoda tylko że postępując w tej sposób uprawia czysty trolling, niestety wielu prowokatorów tutaj go usprawiedliwia, piszą żeby pozwolić mu pracować tak jak lubi w swoim tempie, co jeszcze bardziej zachęca go do ciągnięcia wątku w nieskończoność. Dlatego przed nami kolejne miesiące pełne setek wypowiedzi z obietnicami terminów, nowymi grafikami, usprawnieniami ikonek, przeróbkami przycisków edytora itd.
[#1105] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aurel, post #1104

Ale to w zasadzie nic złego.Kolega ma problemy a pisanie tu najwyraźniej dobrze mu robi.
Niech pisze zatem i publikuje nam swoje dzieła, na zdrowie OK
[#1106] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1095

Przyznam, że nie wiem o co chodzi z tym źrebakiem.


Mógłbyś wykorzystać to iż źrebię to pochodzi z linii prawdziwych Amig i wpleść w fabułę swojej gry. Wówczas zamiast nieokreślonych gnomów przesuwających skrzynki po magazynie nie wiadomo po co dodałbyś grze pożytecznego waloru edukacyjnego z akcentem amigowym. Jako, że dzieci lubią źrebaczki gra mogłaby stać się bardziej atrakcyjna dla młodych graczy. Zarazem uwrażliwiałaby je na los zwierzątek, uczyłaby odpowiedzialności za żywe stworzenie oraz tego że pracowitość, systematyczność i konsekwencja w działaniu doprowadza do obranego celu. Ba, mogłaby być nawet w głębszej warstwie być komentarzem do aktualnej sytuacji stadniny w Janowie, może na miarę utworu K. Starszewskiego. Rozsławiłaby więc przy okazji markę Amigi! pomysł
[#1107] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Aniol, post #1103

A graliście w dema? (te słowa piszę do zainteresowanych, nie ogółu)

Rozgrywki jest już sporo - te załączone 7 etapów jest na 10 minut. I można robić własne poziomy - ile tylko zechcecie.

Myślę, że miałem rację co do tego, że nie chcecie grać w ogóle w tą grę lub Was nie interesuje, jednak z ochotą udzielacie się w wątku - a jeszcze bardziej ochoczo, kiedy ten udział polega na krytyce mojej osoby, bez znajomości tematu.

A więc ja pracuję nad kolejną wersją i demem.

Ponad 1100 postów porzuconych sugestii, niedoszłych planów i przekładanych terminów.

W trakcie 1100+ dysputy zaprezentowałem 3 duże dema, 20+ zestawów grafik. Brakuje tylko spięcia wszystkiego w jedną całość. I to chciałbym by było podsumowaniem mojej pracy przy grze Magazyn.

Skoro już powstały, to mogę wykorzystać 20 przygotowanych przeze mnie motywów i wtedy każdy sobie załaduje ulubiony.

Ja nie chcę ignorować żadnej wypowiedzi osób, które wypowiadają się w wątku (z szacunku do rozmówców), ale będę musiał to zastosować wobec niektórych wypowiedzi, bo odpowiedzi na te posty nie prowadzą do niczego.

Dalej drążą tematy, które chciałbym już dawno zakończyć.

Nie jestem bez winy - wielokrotnie przyznawałem się do błędów. Ale na wiele rzeczy nie miałem pełnego wpływu.

Ta gra jest jak puzzle, które nie pasują do siebie a ja próbuję je dopasować.
[#1108] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #1107

a ja próbuję je dopasować.


"Nie próbuj, rób albo nie rób, nie ma próbowania."
[#1109] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@niebuszewo, post #1108

moje uwagi do gry (ostatnie demo)
- brak dźwięku na winuae
- postać porusza się skokowo przydało by się tu więcej ruchów postaci
- mury/kafelki nie mają granic zlewają się na planszy może to jest zamierzony cel
- brak informacji/planszy o ukończeniu etapu
- przeszedłem 3 plansze dość łatwo brak utrudnień limit czasowy, przeszkadzajki itp
- ciągle widać kursor myszki na planszy
- od 4 planszy zaczyna się ciekawie pojawiają się klucze i drzwi
- a na 5 to już trzeba kombinować i się poddałem
[#1110] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@JacK_Swidnik, post #1109

Dzięki za testy.
1. W tej wersji nie ma dźwięków.
2. Właśnie opracowałem rysowanie obiektów z maską, więc będzie sporo więcej animacji w nadchodzącym demie,
3. Czy chodzi o to, że między murem a podłogą nie ma rozgraniczenia? Aktualna grafika nie powinna mieć tych problemów,
4. To zamierzone, by pierwsze plansze były łatwe. Docelowo będzie kilka poziomów trudności i plansze pogrupowane według nich,
5. Jeżeli to przeszkadza, mogę bez problemów schować wskaźnik myszy,
6 i 7. No to chyba dobrze, że poziom trudności jest w pewnym momencie wysoki. To świadectwo, że w Sokobanie można robić ciekawe poziomy.

Myślę, że nie zawiedziesz się na pełnej wersji gry, będą etapy na rozgrzewkę.

Dziękuję jeszcze raz.

Tak jak napisałem, właśnie opracowałem rysowanie obiektów o nieprostokątnym kształcie, więc mogę łączyć je z tłem - i uzyskam dzięki temu dużo więcej efektów animacji.

W kolejności dostosowuję silnik, by współpracował z nowymi animacjami i elementami.

Ostatnia aktualizacja: 12.06.2020 22:00:52 przez Hexmage960
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem