Forum: 398 postów zawiera frazę "reshoot"
wole zeby wyszla o 2 lata pozniej niz miala byc "niedokonczona" jak inne, ktore wyszly. Niestety ale takie "Wiz: Quest for the Magic Lantern", "reshoot-R" czy "Black Dawn Rebirth" wygladaja jak gry ukonczone w polowie prac. Moze jednak warto opoznic wydanie gry i ja dopracowac niz wydawac pol-produkt.
Kolejne nagranie z reshoot Proxima 3. Przedstawia ono projekt nowego tła na prawdziwym sprzęcie.
Poprzeczka została wysoko podniesiona. Nie przesadzał bym z tą poprzeczką, naprawdę lepsze gry są na AGA. Ale gra nie jest zła, wyjaśniam żeby nie było niedomówień. Zgadzam się z Mailmanem, 5/10 ogólnie, można było lepiej. Poprzeczkę wysoko podnieść może reshoot: Proxima 3 albo Boss Machine. Również tak krytykowany przez niektórych Super Metal Hero ma szansę ją podnieść. Ale Wiz nic nie podnosi w żadnym aspekcie poprzeczki - ani grywalnością, ani pomysłem, ani grafiką czy muzyką, to typowy "średniak". :tak:
W reshoot'cie widze jedna przelomowa innowacje... mianowicie ten paskudny szaro-bury miejski smog, ktory psuje caly efekt a na dodatek zajmuje czas procesora, ktory mozna by przeznaczyc na cos innego. No ale to wlasnie jest to, jak ktos sie nie zna na designie gier, to chocby stworzyl ich 100, to nigdy zadna z nich hitem nie bedzie :tak:
reshoot jest lepsze od Banshee (83%) według Richarda Löwenstein :mrgreen: Jako wady Banshee Richard podał brak przełomowych innowacji i głupią historię. Dlatego stworzył grę, która tych wad nie zawiera :mrgreen:
No Reshooot 3- jak w "buzie" strzelił, ale fajnie, że poprawiono te nieszczęsne postacie z dialogami, któe kuły w oczy w reshoot-R. W końcu wyglądają przyzwoicie i jest przy tym fajny efekt przeźroczystości :tak: :thumbsup:
Trailer reshoot Proxima 3 z gamescom.
reshoot Proxima 3 prawdopodobnie będzie miała mówioną fabułę gry.
Dodam, że muzyka i udźwiękowienie jest dobre. Zarówno dynamiczny kawałek pod czas gry, chociaż to nie moja stylistyka, pomaga w grze i potęguje adrenalinkę, jak i odgłosy i fajny głoś kobiecy (kojarzy się z dobrymi produkcjami Team17) informujący o zebranych dopałkach - NA PLUS :thumbsup:
Zakupiłem wersję cyfrową i jest nawet zadowolony ;-) Gra się przyjemnie płynnie na gołej A1200/CD32 :thumbsup: Sam konstrukcja/pomysł na grę jest jaki jest- mnie prostota i pewne ograniczenia nie przeszkadzają. Grafika jest na dobrym poziomie, szczególnie ślicznie wygląda efekt ruchomej "mlecznej" mgły/mgławicy/plazmy w tle, tak samo fajne animowane tło i paralaksa prezentują się dobrze. Już nie razi tak bardzo dithering i mała ilość kolorów obiektów przeciwników (lepiej dobrana paleta itp), ale 2 rzeczy kłują w oczy, aż przykro: 1. Logo reshoot na planszy tytułowej- poprostu słabiutkie :-? Pozostała część planszy jest OK 2. Pojawiające się od czasu do czasu grafiki twarzy bohaterów- masakra :!: Tak paskudnego poziomu ditheringu dawno nie widziałem, grafiki doklejone na siłę i na szybko- szkoda słów- wstyd :oops: Po zatymi 2 elementami jest naprawdę fajnie, płynnie i przyjemnie. Cena za wersję cyfrową mogła by być przez pół, no ale to już kwestia na inną dyskusję. Ostatnia aktualizacja: 10.06.2020 14:03:50 przez BULI
Jako że widzę ciągle podobne marudzenia w tym wątku stwierdziłem że warto tych markotnych zapytać czy rzeczywiście nic ciekawego nie znaleźli. Dlatego poniżej pozwoliłem sobie dać listy gier które w tym roku wyszły oraz mają wyjść. Gry, które już wyszły w wersji pełnej: Curse of Rabenstein Drag & Drop Fred's Journey Raid Over Moscow Redpill Puzzle Rotator Tiny Invaders Tiny Little Slug Zgr3d Gry, których wyszły już wersje demo/preview: Aztec Challenge CD32 Bagman GermZ Kung-Fu Master Legacy Magazyn Mini Zorro SVLCVSS Tapper Gdy które mają wyjść: Boss Machine Chips Dread Inviyya Jump! Lala Prologue Project Horizon reshoot Proxima III Scourge of the Underkind Shadow over Sergoth Super Metal Hero Trailmarch Wiz: Quest for the Magic Lantern Wolfling Yoomp Nie liczyłem tutaj portów takich jak Heart of Darkness czy Hydra Castle Labyrinth. Chociaż może powinienem. Zastanawiam się także ile z tych gier wyjdzie w tym roku (lub w ogóle) i jak będzie się to miało ilościowo i jakościowo w porównaniu do poprzedniego roku. Ostatnia aktualizacja: 18.05.2020 11:55:13 przez Solo Kazuki
gra na jakikolwiek retrokomputer to nie nieboszczyk, że "dobrze albo wcale" W zasadzie to właśnie tak trochę jest. Wszystko co związane z retrokomputerami to swoistego typu informatyczna nekromancja. Chyba właśnie dlatego niektórzy mają podejście "dobrze albo wcale" na amigowe wcielenie innej gry z 8-bit (Yoomp!) ludzie czekają obgryzając paznokcie. Nie każdy. Ja czekam na całkowicie inne gry - Legacy, Boss Machine czy nowy reshoot. --- A tak ogólnie odnoszę wrażenie że niektórzy albo nie zauważają albo przespali, że jest coraz większy ruch w sprawie gier dla Amigi. Gdy widzę że niektórzy piszą ogólnie w stylu "same marne konwersje" czy podobne to się zastanawiam czy rzeczywiście nic ciekawego nie znaleźli, marudzą dla marudzenia czy może dopiero co ktoś ich odhibernował. :lol:
Niezle :tak: Zdecydowanie lepiej to wyglada niz np. reshoot , no ale jednak jak wynika z poprzednich produkcji, trzeba poczekac na efekt koncowy, bo jak juz wiadomo reshoot mial byc killerem a sam zostal zamordowany przez krytyke :mrgreen:
Nadal brakuje dopracowanej grafiki.
Ja się natomiast zastanawiam, czy rzeczywiście jest sens otwierać nowy wątek w sprawie powstającej wciąż gry o której wielokrotnie już było wspominane w tym wątku i zapewne jeszcze sporo będzie wspomniane zanim gra zostanie ukończona.
A ktoś wie kiedy ma być premiera tej gry? Jest tylko informacja,że w tym roku...ale brak szczegułów co do konkretnej daty.. Gra wygląda rewelacyjnie!:-)
Zgadzam się :tak: Robi wrażenie :thumbsup:
Trzeba przyznać że pan Richard Löwenstein ładny engine odwalił, ilość obiektów, warstwy, kolory i prędkość.. https://www.patreon.com/posts/36095751?fbclid=IwAR1vSwOdYoOXJH5wMrZjECBLtQ8s1jj8Vi8hWo19UJmbtMG7G3bT-h0Zxbo
Do zespołu tworzącego reshoot Proxima 3 dołączył Virgill / Maniacs of Noise. Nie znalazłem informacji gdzie ta muzyka będzie użyta, przypuszczam że intro lub czołówka/menu gry.
Jak dla mnie wygląda super! Czekam też na reshoot III Proxima. Zapowiada się dobry rok dla fanów gier shmups.
Kolejne naganie TechDemo gdy reshoot Proxima III. Tym razem autor poprawił algorytm odpowiadający za pociski. Obecnie wygląda to tak. Ostatnia aktualizacja: 29.01.2020 21:45:41 przez Solo Kazuki
Nigdzie nie ma pełnej listy gier wydanych w 2019. Brakuje wielu pozycji, które są nie uwzględnione. A na EAB znalazł się ktoś kto zagłosował na Cuba 1898 czy All Valley Karate Championship. Mniej więcej pełna lista powinna wyglądać tak: 1. All Valley Karate Championship 2. Amisaber 3. Battlebrush 4. Bataille Navale 3D [modification] 5. BioJet 6. Black Dawn Rebirth 7. Blain Home [Backbone] 8. Bridge Strike 9. Capacitator [Backbone] 10. Celtic Heart 11. Coque N Kieagua Rally 12. Cuba 1898 [Backbone] 13. Griffon Legend [SDL] 14. JetHunt [AGA] 15. KoBo Deluxe 16. Landfill 17. Lord Vader [Backbone] 18. Lumberjack Platform [RedPill] 19. ModSurfer 20. OpenDune [SDL] 21. Pong 4K [CD32] 22. Recoil [Atari ST conversion] 23. Repara Tronics [RedPill] 24. reshoot R [AGA] 25. River Raid Reloaded 26. Rygar - The Legendary Warrior [AGA] 27. Santa Escape 28. Sardonic 29. Sinbad and the Throne of the Falcon [Atari ST conversion] 30. Skillgrid [AGA] 31. Tetris-Pro v1.5 32. The Legend of Zelda: Navi's Quest [SDL] 33. The Ninja Zombie Killer [RedPill] 34. Total Carnage S.E. [modification] 35. Trap Runner: Black Strawberry Cake 36. Vegetables Deluxe
W Banshee zagrywam się od kilku dni z synem :-D reshoot R dla mnie jest super! Czekam z niecierpliwością na kolejną grę z serii:tak:
Oj tego reshoot-a bym przytulił. Po ostatnich posiedzeniach przy Banshee mam ochotę na więcej :thumbsup:
Następne nagranie z prac nad reshoot Proxima III. Tym razem ukazana jest mechanika zniszczeń otoczenia, co autor nazwał "PerforaTech".
Wow - znienawidzony, lansowany, reshoot R, na II miejscu!! Do końca trwania ankiety jeszcze 3 tygodnie. Jeszcze pewnie dużo się zmieni, kto wie, może i wyląduje na pierwszym. :thumbsup:
Wow - znienawidzony, lansowany, reshoot R, na II miejscu!! Grałem na V4 Standalone pod AROSem Caffeine (w demo). Zrobiło na mnie spore wrażenie, w kontekście grywalności, muzyki (no i co tam - grafiki), przypomniało mi granie w Project X. Grywalność: jest istotnie łatwiejsza (a więc i przyjemniejsza - powiedzmy) niż Project X. Dlatego taki był mój głos.
Kolejna gra - miałem nawet przyjemność: reshoot-R, the AROS demo version:
(...) reshoot, Rygar AGA (...) reshoot R, jakby co. I dlaczego przy Rygar jest AGA (jakby była także inna wersja...) a przy reshoot R nie? Co do gier, na EAB będzie na pewno głosowanie więc będzie lista gier, które wyszły w 2019 roku.
Chłopaki, jakie są waszym zdaniem najlepsze gry na Amigę, które wyszły w 2019 roku? Bridge Strike, reshoot, Rygar AGA? Jakie jeszcze godne uwagi pełne wersje wyszły?
Dostępne jest najnowsze nagranie z toku prac nad reshoot Proxima III
czy ja mam jakies zwidy czy to kolejne wcielenie reshoot'a? I to i to :mrgreen:
czy ja mam jakies zwidy czy to kolejne wcielenie reshoot'a? przesz ci przeciwnicy sa zywcem wyjeci z reshoota... :-?
Jeszcze jedno nagranie z reshoot Proxima III
Rzeczywiście, pewnie mniej zacząłem gierczyć, kiedy chałupniczo zaczęliśmy własne gnioty robić :lol: Nie rozumiem jeno, gdzie jest nieporozumienie z porównaniem z Project-X'em ;-) - wszak to ten sam gatunek z podobnymi elementami... Mam SUBIEKTYWNIE lepsze wspomnienia z Project-X niż np. z amigową wersją R-Type (no i dzieli je w końcu 5 lat) i w sumie dobrze, że Factor 5 poszedł później w Turrican'y :-) tworząc kultową serię. Dla mnie Project-X jest jednym z "niedoścignionych" wzrorów amigowych "bocznych strzelawek" ;-) i grafika ludzi z Team17 broni się i dzisiaj, jak i bardziej mi się podoba niż reshoot (cóż, jakby to naiwnie ująć - jest bardziej "figuratywna" ;-) poza tym, że dopieszczona na maxa), ale to bez przytyku do autorów R'a - programy do grafy 3d wówczas raczkowały, ale za to któż może sobie dziś pozwolić na ręczne pieszczenie ton pixlowanej grafiki na Amigę... - i tak wielki szacun, za wyprodukowanie reshoot'a, jak i również masy grafy tamże, o plazmowanych efekciorach nie wspominając :-)
a mnie sie wydaje, ze kiedys malo grales w gry a duzo gadasz. porownanie Project-X do reshoot-R to NIEPOROZUMIENIE.
Na tjubie giera prezentuje się zaiste godnie :!: PS. taka socjologiczna obserwacja jeno - wychodzi godny od dekad potencjalny następca "Project-X", powiedzmy, komercyjna giera na zaiste ciekawym poziomie, jest na czym oko zawiesić... i 6 (słownie: sześć) komentów... Tymczasem 2 wątki wcześniej njus o grze/porcie PD/freeware giery z lat '80-tych (w którą oczywiście każdy z tutaj wchodzących się zagrywał na pewno w tył i w przód :lol:) - i ponad 10x więcej komentarzy! -gratulacje/g... burze/"konstruktywne krytyki"/domysły/interpretacje/translatory:lol: /tyrady/... :shock: noż kurka wodna - czy to tylko mi się wydaje, że to dziwne, czy jak? :shock::evil::lol: :?:
Kurcze, miałem dylemat między Pong4K, reshoot R a Bridge Strike. Ostatecznie głos poszedł na Bridge Strike.
Dobra, zamówiłem w wersji elektronicznej, zobaczymy.
Tak, Bo, jak inaczej. Nie taką jak na cd. Ostatnia aktualizacja: 21.10.2019 20:30:04 przez Dorian3d
Na dyskietkach? To ta gra ma muzykę z CD, czy nie?
A czy wersja na AROS i Vampire V4 jest w czymś lepsza od pozostałych wersji ? Ale to nie są rendery na układzie graficznym 3D czy procesorze głównym tylko odtwarzane animacje, czy tak ?
Miło się czyta info, że jakaś nowa gra obsługiwana jest przez Vampire V4 :-D
Jakiś czas temu powstała instalka WHDLoad dla tej gry. Ciekawe czy ta "nowa wersja" została poprawiona i WHDLoad nie jest potrzebny...
Kupiłem na tej stronie: https://www.amigashop.org/advanced_search_result.php?keywords=reshoot
Pany, kupował ktoś gierę reshoot R? Jeśli tak, to skąd najlepiej?
Hyperborea - nowy pionowy shmup. Na filmiku test silnika, grafika zapożyczona z Battle Squadron. Lepsze niż reshoot? http://www.indieretronews.com/2019/10/hyperborea-upcoming-bullet-hell-shooter.html Ostatnia aktualizacja: 15.10.2019 21:09:50 przez forge
To wszystko to na razie wersje prac w toku, cytując autora grafiki: Please note that these are early tech videos, the final version will change over time. Między reshoot a reshoot R da się zauważyć postęp, mam nadzieję że poprzeczka jest podnoszona i reshoot Proxima III będzie jeszcze lepsza. Na razie wygląda to według mnie lepiej niż reshoot R, oby tak dalej.
Autor ma taki styl i już. Gram w reshoot R i dla mnie grafika na +, problemów z czytelnością nie mam. Tutaj też mi się podoba.
Dziwna i nieczytelna ta grafika. Czemu autor wreszcie nie przygotuje normalnej grafiki do swojej strzelanki z serii reshoot?
Prawdopodobnie ProXima 3 zmieniło nazwę na reshoot Proxima III. Wydanie gry planowane jest na rok 2020.
11 EURO to dużo?! Bida ns tym zachodzie, dobrze, że reshoot R jest tańszy :twisted: Ostatnia aktualizacja: 05.08.2019 10:09:34 przez BULI
Bardzo dobrze, ostatni akapit w sumie duzo wyjasnia (recenzja na dwie strony): natomiast o BS sa dwie recenzje, jedna pelnoprawna na cala strone i bardzo bardzo pozytywna. A druga w ramach newsow od osoby, ktora takze recenzowala wlasnie reshoot R:
BTW. Autor reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie. Z drugiej strony. Gdyby Riczard chciałby ze mną współpracować to ma moje namiary bo się kontaktowaliśmy. Możliwe, że chodzi o jakiś specyficzny styl, technikę i jakość której ja niestety, nie jestem w stanie zaprezentować. Dlatego też nie jest zainteresowany kontaktem. Riczard to dosyć konkretny gość. Grzeczny i konkretny.
Da sie to zrobic, ale i tak zdaje sie ze na 4 levelu gra sie wiesza, tak wynikaloby z opisu Hipooniosa na YT. Wiec i to trzeba byloby poprawic. BTW. Autor reshoot R szuka grafika do gry platformowej. To kto pierwszy sie zglosi? Selur :) A moze Kojot? A moze ktos inny? Czysty asembler to pewnie bedzie. http://eab.abime.net/showthread.php?t=97864 I´d surely love to code and design a platform game, and basing it on the reshoot R engine, it might look kind of nice too. If anyone is interested to collaborate in terms of ideas, visuals and sound, please feel free to PN me!
No, nas na taki sponsoring nie stać. Zainwestowałem datki ze składki w obecność na Digital Dragons. To spore sumy. Miło, że jednak wspominają o nas na stronach Amiga Future ;-) Mam nadzieję, że też jakoś pozytywnie. Co do reshoot R, jak sami W Amiga Future napisali, wspierali ten projekt promując go kilkakrotnie, przynajmniej 2 numery wcześniej. Trudno żeby ostatecznie podeszli negatywnie do tej gry ;-) Ostatnia aktualizacja: 10.07.2019 15:13:56 przez Koyot1222
Koyot ja cenię Twoją poprawność polityczną, ale nie bójmy się powiedzieć tego otwarcie - grafika w reshoot R jest OKROPNA! Rzetelny recenzent powinien to wychwycić i tym bardziej czekam na to, co napisano w Amiga Future. Nie zdziwię się, jeżeli będzie to "artykuł sponsorowany"...
Znaczy się z reshoot R? No, fakt, jakimś super grafikiem nie jestem, ale wiele z elementów występujących w grze wygląda słabo. Szczególnie te losowe piksele, poszarpane krawędzie pozostałe po automatycznym wycięciu obiektów. Okropne statyczne obrazki ilustrujące dialogi. Okropne nie ze stylu i kreski ale z okropnej kompresji. Można było by dodać im jakieś "scratche" co sugerowało by zakłócenia i myślę że by się obroniło. Ale z drugiej strony, zrobił to ktoś zza granicy i z tego co HOL ma w informacjach to zrobił to sam, jeden samotnie. W porównaniu z reshoot, reshoot R wygląda dużo lepiej i ciekawiej. Jest progres. Rynek decyduje jakie gry mają być produkowane dla klasyka. Co by tu nie mówić, BS i PONG nawet łącznie, ilościowo sprzedanych sztuk przegrał z reshoot. Ludzie bardziej wolą produkcje reshoot.
Sami napisali, że promowali grę już przez dwa numery wcześniej ;-) Widać, że są zafascynowani "reshoot R". Dobrze, niech promują, może chociaż jeden zarobi tyle aby sfinansować powstawanie kolejnej gry na klasyka. :thumbsup:
ciekawe jak ocenili reshoot R. Jak znam uklady i ukladziki, to pewnie najlepsza gra na swiecie od 1996r :mrgreen:
najlepsza ocena gry bedzie ilosc sprzedanych kopii ale daje sobie leb uciac, ze w Top 100 ta gra nigdy sie nie znajdzie.
@Solo Kazuki Masz racje, nie ten filmik obejrzalem :(
Gra jest jaka jest, ale bez przesady... 1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain". Oczywiście że jest, widać to na filmikach. Pojawia się nawet napis i ilość punktów. Widać to choćby na nagraniu Sabermana, około 1:30 masz bonus "wave" a około 1:40 "chain". 2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii. Jak w wielu grach, nie wymagaj jednego rozwiązana we wszystkich. Przynajmniej "migają" jak dostają bo i to nie jest wszędzie. 3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328 Przecież to "reshoot" a nie "reshoot R". Czy ty aby dobrą grę oglądałeś? https://www.youtube.com/watch?v=VY8986r4hGk 4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas). Są dodatki strzelające pod kątem w górę i w dół, więc nie jest tak do końca jak piszesz... 5) Jedno zycie w grze. Też się tak zdarza. Za to masz system jedno ulepszenie - jedno trafienie. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest kilka żyć ale jedno trafienie i redukcja ulepszeń do zera, co ma miejsce w wielu grach. Edit: Może odniosłem mylne wrażenie, ale mam takie że się nadmiernie przyczepiłeś. Albo w ogóle oglądałeś nie tą grę... Ostatnia aktualizacja: 13.06.2019 08:31:24 przez Solo Kazuki
Autor obiecywal ze ta gra to ma byc z gornej polki, ale tak nie jest: 1)Nie ma zadnego systemu naliczania punktow typu "combo" czy "chain". 2)Wytrzymali przeciwnicy nie zmieniaja koloru, gdy sie ich atakuje, wiec nie wiadomo ile zostalo im energii. 3)Gra posiada bugi, ktore zabijaja, gdy nic nie dzieje sie na ekranie. https://youtu.be/TfGN9OYjWgg?t=328 4)Nie podoba mi sie system broni (bardzo waski laser zmusza gracza do pozostawania w tej samej plaszczyznie co przeciwnik przez dlugi czas). 5) Jedno zycie w grze. Zastrzezen mialem wiecej, ale teraz nie moge przypomniec. OK, nie bede wiecej narzekal. Podsumowujac, to autor szumnie zapowiadal swoje dzielo, jako gre od experta od gier shump, ale ja nie widze w niej zadnych dobrych rozwiazan. Ostatnia aktualizacja: 12.06.2019 23:09:04 przez powerzx
fizyki gry to jest straszne drewno. Fizyki? Co dokładnie masz na myśli?
Nie podoba mi sie ta gra. Moze od strony technicznej to jest majstersztyk, ale od strony wizualnej i fizyki gry to jest straszne drewno. Juz bym wolal pograc w cos na ZX Spectrum niz w to cudo. Mam wrazenie ze autor gry nie gral w shumps i nie ma o nich zadnego pojecia.
Kurcze. Nie wiem czy to nawet nie lepiej. Gra wcześniej graficznie była bardziej obojętna. Teraz ma charakter, budzi emocje negatywne i pozytywne w równym stopniu. Może to być też dobrze. Zobacz reshoot R, sama grafika budzi niesamowite emocje, do tego stopnia, że ludzie dzielą się na zdecydowanych zwolenników i zadeklarowanych przeciwników. Sama gra? Już tak nie bardzo, jest poprawna i grywalna. PONG 4K jest bardzo grywalny i powinien się obronić. ;-) Zbierzemy opinie i pomyślimy. Ostatnia aktualizacja: 06.06.2019 10:23:31 przez Koyot1222
Wygląda to troche jakby autor w pośpiechu kończył grę i zostawił to wszystko niedopracowane. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze :/
Niezłe. Oceniam po YT co prawda ale wygląda to naprawdę dobrze, widać i słychać wpływy renesansowych artystów z końca XVI wieku... takich jak np. Team17 i dzieł takich jak Project-X, które są również rozpoznawane jako wczesne zwiastuny końca tej epoki i następującego zaraz po niej amigowego baroku... Niemniej jednak... gdybym był bardziej grającym osobnikiem, to chętnie odpaliłbym te 50 eurasów za wersję "pro". Ach ten piękny scanline... inspiruje niczym DaVinci... szkoda ewidentnej odtwórczości, choć niewielka, bo napędzana wyposzczeniem ... 8-) Jeszcze większa, dużo prawdziwsza szkoda, że nie ma do ściągnięcia grywalnego dema (lub nie mogę znaleźć, co też oznacza, że autorzy dali ciałka, bo jeszcze jestem całkiem trzeźwy), bo to mogłoby pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. Drogo? Hehehe... :lol: W/g mnie tanio, po tyle chodzą gierki na PS3/PS4, takie nad którymi trochę więcej osób spędza zdecydowanie więcej roboczo-godzin. Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 00:26:46 przez mccnex
BTW na apollo-forum podwiesili link Vampire V4
wyślij mcgeezerowi.... From Poland... with love.... Z dopiskiem - tak się robi gry na AGA. Do Ryśka od reshoot też można. Fajnie wygląda i z zapowiedzi ciekawie może być. Mechanika tuneli Stardusta i gier na tym opartych nie jest często brana na warsztat a szkoda. Ostatnia aktualizacja: 02.06.2019 06:26:32 przez mailman
teraz fani CD32 mogą po mnie jechać Nie mam zamiaru. Akurat w przypadku CD32 chodzi również o napęd, który (wraz z pojawiajacymi się możliwościami) jest updatem nieinkrementalnym.
"Takie gry to powinny na gołej 500-tce chodzić. Takie gry to powinny łamać możliwości sprzętu." Żeby sarkazmu było wystarczająco dużo ;-)
"pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów" Dokładnie taki slogan reklamowy powinien towarzyszyć grom, przeniesionym z A500 na CD32 :lol: (przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, teraz fani CD32 mogą po mnie jechać ;))
Ryszard kiedyś się chwalił pisząc, że on wie jak powinna wyglądać dobra strzelanina i taką postanowił stworzyć... Cytując z innego wątku na forum "pamiętaj, że AGA to nie tylko liczba kolorów" :-) (to nic do Ciebie - tylko taki sarkazm sytuacyjny pasujący do otoczki ostatnich wydarzeń podczas reklamowania gier "for AGA").
Gdzie te 400 kolorów? Może podczas wyświetlania tabeli wyników ;-) Portrety przy dialogach wyglądają bardzo ładnie na stronie patronite. Co się z nimi stało? Jeśli dobrze zrozumiałem, autor dopasował je do wyglądu i stylu gry ;-) Śmiesznie byłoby napalić się na te 400 kolorów i kupić grę w ciemno, uruchomić ją po raz pierwszy... i zostać przywitanym przez taki ekran tytułowy. Jako ciekawostkę znalazłem kilka gier ocenionych przez autora reshoota: Agony 81%; Apidya 91%; Banshee 83%; Disposable Hero 82%; Project X 78%; Super Stardust 79%; XP8 79%
Cytat ze strony producenta gry Features Developed exclusively for Amiga CD32, 1200 and 4000 Handcrafted to your Amigas AGA-hardware Autofire option, highscore-save to NV-RAM (lowlevel.library needed on Amiga 1200/4000) Multiple layers of organic fogeffects and smooth parallax scrolling More than 400 colors onscreen at once Steady 50 Hertz framerate for smooth gameplay experience High quality soundtrack and FX simultaneously Autofire, highscore-save on CD32 NVRAM (also on Amiga 1200/4000 with nonvolatile.library from OS 3.1) Runs on basic A1200, A4000 and CD32 hardware, no expansions needed <------ :thumbsup::thumbsup: Tested on 68020, 68030, 68040 and 68060-cpu
Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji. Ano jest
Czyli nadal nie wiemy, jak ta gra działa na gołej A1200? Bo patrząc na filmiki, gdyby to była goła A1200, technicznie byłby szacun :)
Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo? Na EAB w TheZone jest ponoć demo starej wersji.
Technicznie prima, te skalowane w tle layery + ilosc przeciwników, nieźle!
Rysiek coś tam pisał na EAB, że chyba będzie, ale nie wiadomo kiedy.
Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska. Za cyfrę true, ale do wersji fizycznej dolicz wysyłkę. Podobnie jak do deluxe.
Chciałem zadać pytanie, ale znalazłem już odpowiedź pod Twoim filmikiem :) Saberman 1 dzień temu Yes, on the emulator. Tomorrow I will try to upload a movie from reshoot R launched on Amiga 1200. Jestem ciekaw :) edit----- Kurde jest, nie widziałem: https://www.youtube.com/watch?v=rrQuV19hVqg edit2----- Amiga 1200 ACA 1233/40MHz & FPU 68882 50MHz 128MB FAST RAM 2MB CHIP RAM IndiVision AGA MK2c Kurcze, ale jak ta gra chodzi na gołej A1200? ;) Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 16:32:33 przez morph123
W porównaniu do poprzedniej części gry jest postęp. Są power-upy, różne poziomy z inną grafiką. Jak się "podładuje" statek to nie giniemy od jednego trafienia. Ale wciąż jest tylko jedno życie. Nie ma regulacji poziomu trudności. Nie ma haseł do kolejnych etapów. Nie ma menu z opcjami. Ścieżka dźwiękowa nie jest w postaci CD-Audio (dziwne dla gry wydanej na CD). Animacja bardzo płynna - duży plus. Kolorystyka chwilami koszmarna - gdzie te 400 kolorów na ekranie (spójrzcie na "portrety" przy dialogach, wyglądają jak niechlujny skan)? Wybuchy bardzo nieudane. Samozwańczy industry veteran musi się jeszcze sporo nauczyć w kwestii grywalności swoich dzieł. Może mniej szokowania technikaliami, a więcej pomysłów na treść gry. Jak osiągnie status industry god to może stworzy grę, w której dopracowane będzie wszystko.
Technicznie moje :poklony: Wygląda całkiem dobrze. Cena... Jestem w stanie zrozumieć cenę, bo kupi z 100-200 osób, więc kokosów z tego i tak nie będzie, ale lepiej niż za 1/3 (50pl)n o 10 osób więcej kupi. Dema pewnie nie ma, bo bez dema niektórzy z ciekawości może kupią :twisted:
Oba tytuły dzieli technologiczna i jakościowa przepaść, to fakt, jednak warto zwrócić uwagę na ich wymagania systemowe. Golusieńka jak ją fabryka stworzyła A1200 vs min 030/8MB (myślę więc że taki 040 pozwoli dopiero bez chrupnięć zaliczyć największe "zadymy") po prostych obliczeniach matematycznych :-D wychodzi 2-2,5 krotna różnica w cenie sprzętu gotowego do odpalenia w/w gier. Edyta: czekam na zapowiedzianą (soon) wersję dyskietkową :thumbsup: Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 15:01:54 przez szczupi26
To chyba raczej "nowszego" zamiast "nowoczesnego". Bo nowoczesny oznacza: - charakterystyczny dla nowych czasów, współczesny - postępowy, niezacofany Czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakąkolwiek wersję demo?
Myślałem, że "nowoczesny" w znaczeniu designerskim a nie że w ostatnim dwudziestoleciu :)
Dlatego żeby sprecyzować napisałem "nowoczesny". Mam świadomość, że na klasyka powstała lepsza graficznie gra z tego gatunku. Niestety było to bardzo dawno temu :-?
Kwestia gustu. Mnie się podoba, choć wkurzają crashe gry przy starcie. choć podejżewam że to kwestja mojego setupu.
T-Zero trzeba przynać świetnie wygląda i to inna liga. Co do reshoot R uważam że wygląda bardzo dobrze.
Raczej należalo napisać ok 130 zl za cyfrę i ok 150zl za zwykłą wersję fizyczną na CD, i też uważam, ze cena nie jest niska. Oczywiście nie da się ukryć, że mam bardziej pozytywne nastawienie do tej gry, wyrobione na podstawie ostatniego grywalnego dema (o autorze się nie wypowiadam). Zgadzam się, brak aktualnej wersji demo to niewątpliwa wada. Ostatnia aktualizacja: 30.05.2019 10:19:56 przez BULI
Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną. Hmm, porównajmy:
Oglądałem relację Amiga Billa. Co mogę napisać. Autorowi gry gratulacje się należą. Technicznie nie ma lepszego nowoczesnego shumpa na Amigę klasyczną. Niestety szybko się nie zanosi na to aby został zdetronizowany. Wygląd gry, no to jest właśnie kwestia sporna. Gra nie wygląda klasycznie. Jest bardzo oryginalnie, ale to nie każdemu przypada do gustu.
Cena niczym gra AAA na konsolę lub PC, brak wersji demonstracyjnej - to nie zachęca, zwłaszcza po wtopie jaką zaliczył prequel. Ciężko będzie znaleźć w sieci rzetelną recenzję tej gry, aby mieć chociaż w miarę obiektywne wyobrażenie czy warto wydać prawie 150 zł na cyfrę lub 220 zł na wersję deluxe.