Dostępny jest do nabycia szesnasty numer dwumiesięcznika ZZap! Amiga. Wewnątrz znaleźć można recenzje gier "Donkey Kong", "Cecconoid" (gra otrzymała złote odznaczenie z oceną 96%), "Bunny's Bounty", "Roguecraft" (gra otrzymała wyróżnienie w postaci pieczątki Sizzlera), "Duck Hunt", "Colonization" (gra otrzymała wyróżnienie w postaci pieczątki Sizzlera), "Kondi Crush", przegląd konwersji gier Arcade ("Bomb Jack Beer Edition", "Final Fight Enhanced", "Turbo Sprint", "Tiny Bobble", "Green Beret") oraz historia gry "Dungeon Master". Ponadto recenzja albumu "PaulaAgnusDenise", recenzja książki "68000 The Flame Wars", wspomnienia Tima Wrighta dotyczące gry "Microcosm", scenowe wspomnienia Mystika, wywiad z JOTD przy okazji premiery "Moon Patrol". Dodatkowo stałe rubryki, czyli kolekcje scenowych grafik, obrazków z oryginalnych pudełek z gier. W numerze znalazła się również kolejna część artykułu dotyczącego silnika Scorpion. Magazyn składa się z 60. kolorowych stron i dostępny w cenie 4,99 funta. Osoby wspierające magazyn za pomocą platformy Patronite już mogą czytać numer siedemnasty, który zadebiutuje w ogólnej sprzedaży za około 2 miesiące.
Dostępny jest do nabycia szesnasty numer dwumiesięcznika ZZap! Amiga. Wewnątrz znaleźć można recenzje gier "Donkey Kong", "Cecconoid" (gra otrzymała złote odznaczenie z oceną 96%), "Bunny's Bounty", "Roguecraft" (gra otrzymała wyróżnienie w postaci pieczątki Sizzlera), "Duck Hunt", "Colonization" (gra otrzymała wyróżnienie w postaci pieczątki Sizzlera), "Kondi Crush", przegląd konwersji gier Arcade ("Bomb Jack Beer Edition", "Final Fight Enhanced", "Turbo Sprint", "Tiny Bobble", "Green Beret") oraz historia gry "Dungeon Master". Ponadto recenzja albumu "PaulaAgnusDenise", recenzja książki "68000 The Flame Wars", wspomnienia Tima Wrighta dotyczące gry "Microcosm", scenowe wspomnienia Mystika, wywiad z JOTD przy okazji premiery "Moon Patrol". Dodatkowo stałe rubryki, czyli kolekcje scenowych grafik, obrazków z oryginalnych pudełek z gier. W numerze znalazła się również kolejna część artykułu dotyczącego silnika Scorpion. Magazyn składa się z 60. kolorowych stron i dostępny w cenie 4,99 funta. Osoby wspierające magazyn za pomocą platformy Patronite już mogą czytać numer siedemnasty, który zadebiutuje w ogólnej sprzedaży za około 2 miesiące.

Camila Boemann udostępniła nową wersję środowiska deweloperskiego (IDE) o nazwie CodeCraft. Program stanowi rozszerzenie do występującego w AmigaOS 3.2.2 narzędzia TextEdit, co jasno nakreśla jego wymagania. Wersja 1.15 powstała przy udziale Darrena Collesa, a nowości to w dużej części funkcje dodające wsparcie dla języka AmigaE i kompilatora E-VO, z czego najważniejsze to:
Ukazał się 169. numer magazynu Amiga Future. Przeczytać w nim można między innymi recenzje gier "Glubble", "Kondi Krush", "Tristam Island", "Rogue Declan", "Ghosts of Blackwood Manor", "Kick Off". Ponadto recenzja Hollywood Designer 7, przegląd dostępnych zasilaczy dla Amigi 500, 600 i 1200. W numerze również kącik Trevora Dickinsona, przegląd nowości na Aminecie, kącik scenowy. Spis treści numeru dostępny jest 
Achim Pankalla przygotował dla AmigaOS 4 wersję 1.30 portu arkusza kalkulacyjnego
Niejaki
Firma
Steffen Häuser z firmy Hyperion Entertainment ukończył prace nad portem gry "Gorky 17" w wersji dla AmigaOS 3.x (68k). Tytuł stanowi połączenie gry przygodowej, strategicznej i RPG. Gracz dowodzi małym oddziałem żołnierzy NATO, którzy muszą ustalić co kryje się za tajemniczym pojawieniem się dziwnych istot w polskim mieście Lubin. Gra w wersji AmigaOS 3.x (68k) jest dostarczana w pakiecie z zainstalowaną na CD wersją AmigaOS 4.x (PPC) (wydaną prawie dekadę temu, lecz obecnie praktycznie już niedostępną). Dystrybuowana jest w pudełku z drukowaną instrukcją oraz pendrive USB z instalatorem dla wersji 68k. Gra dostępna jest w języku angielskim, niemieckim, francuskim (tylko napisy), włoskim, hiszpańskim, rosyjskim, polskim i węgierskim (do pobrania ze strony producenta).
Rafał Zabdyr opublikował w serwisie 

