O Soms3D (Secret of My Soul) informowaliśmy już niejednokrotnie, a swego czasu zamieściliśmy nawet recenzję wczesnej wersji engine'u gry tworzonej na podobieństwo tytułu Silent Hill. Grupa Anime Development przygotowała właśnie nową, noworoczną wersję przeznaczoną dla systemu AmigaOS 4.0. Archiwum można pobrać stąd, a nowe obrazki pochodzące z tej wersji obejrzeć tutaj.
Na początku grudnia Oliver Brunner ukończył wrapper GTK-MUI implementując w nim wszystkie wymagane w bounty funkcje. W dniu wczorajszym, na portalu Amiga-News.de poinformował o pomyślnym przebiegu testów deweloperskich, których następstwem stało się umieszczenie przez Jacka Pattona kodu źródłowego wrappera w źródłach AROS-a. Tym samym wrapper GTK-MUI został dołączony do tzw. Nightly Builds, czyli codziennych, automatycznych kompilacji najnowszej wersji. Dalszy plan prac nad projektem obejmuje dodanie jak największej liczby funkcji GLib, a Ilkka Lehtoranta pracuje nad przemianą wrappera w natywną dla systemu MorphOS, dynamiczną bibliotekę gtkmuippc.

Paul Heams przygotował nową wersję programu 

