zamieścił: mailman
Staf Verhaegen uaktualnił port Regina Rexx - alternatywnego interpretera języka ARexx. Archiwum w wersji dla systemu MorphOS do pobrania stąd.
zamieścił: mailman, nadesłał: Drako^BB
Miło nam poinformować o zbliżającej się kolejnej edycji AmiParty. Spotkanie odbędzie się 9-10 lutego 2013 i, tak jak ostatnim razem, w miejscowości Kamień koło Chełma. Więcej informacji znajdziecie na stronie spotkania, a także na stronie wydarzenia na Facebooku. Serdecznie wszystkich zapraszamy.
zamieścił: mailman
Odcinek 164 cyklicznego wydawnictwa BitJam poświęcony jest twórczości Allistera Brimble. A wszystko to z okazji pomyślnego uzyskania patronatu fundacji Kickstarter na wydanie dwupłytowego albumu z na nowo zaaranżowanymi i zremiksowanymi utworami muzycznymi jego autorstwa. Bitjam podcast tym razem składa się z 10 zremiksowanych tematów muzycznych Allistera z gier "Superfrog", "Alien Breed", "Zeewolf", "Assassin", "Project-X" czy "Body Blows". BitJam dostępny jest do pobrania w postaci dużego setu (plik MP3), który można wypalić na płytę (plik CUE).
zamieścił: mailman
Miło nam poinformować, że ósmy numer Polskiego Pisma Amigowego został udostępniony do pobrania w formie elektronicznej (w niskiej i wysokiej rozdzielczości). Systematycznie, w miarę możliwości i czasu, na portalu będą publikowane również wszystkie artykuły zamieszczone w kolejnych numerach magazynu.

Przypominamy, że magazyn powstaje dzięki czytelnikom piszącym do niego teksty. Zachęcamy do nadsyłania artykułów (tematykę należy wcześniej uzgodnić z redakcją - to pozwoli Wam nie zdublować się z innym autorem pomysłem na artykuł, a nam rozplanować prace i obłożenie numeru). Obecnie trwają prace nad numerem dziesiątym - czekamy na Wasze artykuły. Wkrótce, pomimo pewnych kłopotów, pojawi się zapowiadany i ukończony już od dłuższego czasu dziewiąty numer pisma.
zamieścił: mailman
Benedykt Dziubałtowski przygotował recenzję polskiej gry Heliosfera. Zapraszamy do lektury.
zamieścił: grxmrx, nadesłał: BlaBla
Grupa BlaBla upubliczniła wersję 1.0 komunikatora KwaKwa, który obsługuje protokół Gadu-Gadu. Nowością jest obsługa tzw. emotek. Ponadto w programie wyeliminowano błędy zgłoszone przez użytkowników. Archiwum można pobrać bezpośrednio stąd. Poza komunikatorem zaktualizowano do wersji 0.7 program NVM, dzięki któremu możliwe jest pobieranie napisów do filmów z serwisu YouTube. Archiwum można znaleźć tutaj. Obydwa programy są przeznaczone dla systemu operacyjnego MorphOS.
zamieścił: mailman
Paweł "Sosabowski" Fic przygotował recenzję karty procesorowej ACA 620 - nowego dziecka ze stajni Individual Computers. Zapraszamy do lektury.
zamieścił: mailman
Dostępna jest nowa wersja XAMOS-a - reimplementacji AMOS-a w C++ z użyciem biblioteki SDL. Projekt powstał jako gałąź rozwijanego dla Javy jAMOS-a. W najnowszej wersji oznaczonej cyframi 0.29 ciąg dalszy budowy fundamentów pod OpenGL (choć nadal nie jest to jeszcze aktywowane) oraz poprawka działania w trybie pełnoekranowym, a także dodanie funkcji wyjścia z tego trybu klawiszem ESC lub CTRL+C. Archiwum z wersją dla AROS-a i MorphOS-a do pobrania stąd.
zamieścił: grxmrx
Debug 101 to narzędzie typu source level debugger dostępne dla systemu AmigaOS 4.1. Program działa w oparciu o interfejs Reaction i póki co oferuje podstawowe możliwości analizy krokowej programu napisanego w języku C. Wersję 1.0 można pobrać ze strony OS4Depot.
zamieścił: mailman
Jeden z czytelników forum English Amiga Board natrafił na stronie Daniela Cooka na dosyć leciwy artykuł o nigdy nie wydanej grze Hard Vacuum. Projekt miał być grą z gatunku RTS wzorowanym na wielkim hicie jakim była gra Dune 2. Prace nad grą trwały od 1993 roku i zaangażowani w nią byli autor strony, Daniel Cook, Ryan Geithman oraz niejaki Patch. Na stronie możemy przeczytać o historii tworzenia tytułu oraz pobrać trochę plików graficznych, które tworzono m. in. w DPaint oraz Brilliance na Amidze 1000. W skład udostępnionego zestawu wchodzi 60 obrazków pojazdów, 120 zestawów grafik terenu, 30 budynków, 30 innych grafik oraz ekrany interfejsów. Grafiki zostały udostępnione do dowolnego wykorzystania.
zamieścił: mailman
Dwa lata temu na forum Amiga.org pojawiła się inicjatywa, aby Roadshow, stos TCP/IP dla AmigaOS 4.x, zaistniał także w wersji dla AmigaOS 3.x. Autor stosu, Olaf Barthel, wyraził chęć przygotowania stosownej kompilacji. W porozumieniu z APC&TCP plan się udał i obecnie można pobrać wersję demonstracyjną. Jest ona tak naprawdę finalnym produktem, lecz ograniczonym czasowo w działaniu - rozłączenie następuje po 15 minutach użytkowania. Aby móc korzystać ze stosu bez przeszkód, należy wnieść opłatę rejestracyjną. Na chwilę obecną stawka nie została jeszcze ustalona i rejestracja nie jest możliwa, ale zgodnie ze słowami autora ma to być kwota rzędu 20-25 euro. Wszelkie szczegóły, jak również formy dystrybucji zostaną przedstawione w styczniu 2013 roku.
zamieścił: mailman
Odcinek 163 cyklicznego wydawnictwa BitJam poświęcony został Atari i zakończonego w miniony weekend party atarowców SillyVenture, które odbyło się w Gdańsku. W skład kompilacji wchodzi 13 utworów z gier i dem. BitJam dostępny jest do pobrania w postaci dużego setu (plik MP3), który można wypalić na płytę (plik CUE).
zamieścił: mailman
Grupa Retroguru, podczas sobotniego spotkania Viennese Retro-Market, które odbyło się w Wiedniu, zaprezentowała grę Sqrxz 2 w wersja dla Amig klasycznych. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, na stanowisku grupy można było w grę zagrać, jak również ją kupić w specjalnej wersji wydanej na dyskietkach. Sprzedano 50 sztuk. Kolejna taka okazja będzie mieć miejsce podczas tUM 2012. Sqrxz 2 dostępne jest do pobrania ze strony projektu w wersji dyskietkowej w postaci obrazu ADF, wersji zainstalowanej na dysk twardy oraz jako obraz CD (do uruchomienia na CDTV oraz CD32).
zamieścił: mailman
Ask Me Up to kolejna gra spod szyldu Boing Attitude, twórców Word Me Up XXL. Gra jest typową grą logiczną, gdzie gracz otrzymuje pytanie z 15 różnych dziedzin (sport, film, muzyka, geografia, natura itd.) i musi udzielić poprawnej odpowiedzi wybierając jedną z czterech możliwych. Wraz z postępem w grze i dorobkiem punktowym istnieje możliwość odblokowywania nowych zestawów pytań. Gra dostępna jest w kilku odmianach: demonstracyjna (zawiera 80 pytań oraz reklamy), komercyjna wersja L (zawiera 300 pytań, bez reklam), komercyjna wersja XL (zawiera 900 pytań, bez reklam). Planowana jest również komercyjna wersja XXL, która ma zawierać 1200 pytań, brak reklam oraz grafikę jakości HD. Wersję demonstracyjną przeznaczoną dla AmigaOS 4.1 można pobrać stąd. Trwają prace nad wersją dla systemu MorphOS. Gra dostępna jest w języku angielskim i francuskim.
zamieścił: mailman
BSzili przygotował dla systemu MorphOS i AROS nową wersję portu gry Quake II, który bazuje na kodzie Yamagi. Port obsługuje zarówno podstawową wersję gry, jak i dwa oficjalne dodatki do niej "Quake II: The Reckoning" oraz "Quake II: Ground Zero". Najnowsza wersja wprowadza głównie poprawki w zakresie obsługi modów, wyświetlania ekranu tytułowego, wprowadzania poleceń z konsoli, większej niezawodności w zakresie wykrywania ścieżek audio z dostępnych napędów. Archiwum z wersją dla MorphOS-a do pobrania stąd, a dla AROS-a stąd. Do działania potrzebne będą pliki z oryginalnej, pełnej wersji gry.
  • Pierwszy raz na stronie

  • Menu PPA.pl

  • Forum

Gra Blood typu 3D na A... (29) 
Amiga 500 i FDD (13) 
Fonty (18) 
Zakup A1222+ (17) 
GCC 2.7.0 - Include (12) 
Zapowiedzi nowych gier... (6306) »
Uruchomienie Firebird ... (330) »
Sprawdzanie modelu pro... (60) »
zapomniany CDXL (274) »
W jaką amigową grę gra... (2522) »
  • Użytkownicy online

  • Graffiti

Komplet

dodane przez: Tomski

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem