Prototron przygotował aktualizację "Final Fight Enhanced", czyli konwersji gry "Final Fight". Dla przypomnienia jest to wersja rozszerzona w stosunku do znanego na Amidze oryginału. Autor postanowił wprowadzić do niej elementy z różnych odmian i różnych wersji. Jednym z nich jest możliwość wyboru czwartej postaci - Maki - zaczerpniętej z "Final Fight 2". Autor podkreśla, że projekt od samego początku miał wyłącznie aspekt osobisty i miał służyć jako element nauki assemblera. Nie był tworzony z myślą stworzenia komercyjnej pozycji i w związku z tym może zawierać błędy lub innego rodzaju rozwiązania, które były koniecznymi do powzięcia kompromisami, aby konwersja mogła zostać ukończona. Aktualizacja wprowadza nowy utwór muzyczny na etapie z windą, nowy ruch dla postaci Guy oraz Maki, usunięto błąd zwiazany z zawieszaniem się gry po wyeliminowaniu Belgera oraz wprowadzono kilka usprawnień dotyczących animacji. Tytuł do uruchomienia wymaga 2 MB pamięci Chip, 0,5 MB pamięci Fast oraz dwuprzyciskowego kontrolera. Można go pobrać z zasobu Google Drive autora. Więcej informacji o historii projektu można znaleźć na forum EAB.
Jerome "Glames" Senays z Boing Attitude przeprowadził wywiad z Georgem Sokianos - osobą, która między innymi zajmuje się pracą nad portem WebKit dla AmigaOS 4 oraz rozwojem portu edytora LiteXL dla AmigaOS 4 i MorphOS-a. Oryginalnie rozmowa została opublikowana w siódmym numerze magazynu Boing.