Ilkka Lehtoranta przygotował nową wersję dobrze znanego emulatora Commodore 64. W najnowszej wersji swoje miejsce znalazły m.in. elementy: obsługa Catweasel w zakresie oferowanego przez to urządzenie dźwięku z alternatywnego układu SID (które jest w nie wbudowane), obsługa AHI do emulacji układu 6581 lub 8580 (jako alternatywa dla osób, które nie posiadają Catweasel), MUI GUI, port Arexxa, obsługa joysticka. Poza wymienionymi jest także wiele innych zmian, o których szczegółowo można poczytać w dokumentacji. Archiwum można pobrać z Aminetu lub korzystając z pakietu MorphUp.
W dniu dzisiejszym zakończyło się scenowe party Breakpoint 2006. W kategoriach amigowych wystawiono 12 produkcji: 8 w demo compo oraz 4 w połączonych 4k compo i 64k compo. Pierwsze miejsce w demo compo zajęła produkcja grupy IRIS - Kilofix, tuż za nią było dzieło Ephidrena - Lux Aetherna Lucia Eis, a na trzecim miejscu uplasował się lider z poprzednich lat The Black Lotus z produkcją Requiem. W kategorii intra pierwsze miejsca zajęło 4k intro grupy Loonies - Planet Loonies. W dalszej kolejności znalazły się dwie produkcje RNO (Armpit (2) oraz Tyson (4)) i grupa Moods_Plateau i ich Mikrobi. Wart odnotowania jest fakt, że podobnie jak w zeszłym roku zorganizowano kategorię 96k game compo. Zwycięzcą sprzed roku był remake Lotusa, o którym możecie poczytać na naszym portalu. W tym roku nie wystawiono żadnej amigowej produkcji, a zwycięzcą został remake Pinball Dreams (co prawda jeszcze nie ukończony) napisany dla Commodore 64. Dokładne wyniki oraz wszystkie produkcje znaleźć można tutaj.