Forum: 398 postów zawiera frazę "reshoot"
Konkurencja w strzelankach 2D ? To dopiero jak wyjdzie ProjectX2, czy jak to nazywaja. Konkurencje to masz w grach 3D, strategiach, a nie w strzelankach 2D. link Niestety on sprzedaje wersje cyfrowa w jednym archiwum, to sie nie dowiemy, na jaki sprzet ludzie kupuja najczesciej. A downloadable game for Windows, macOS, Linux, and Android 29.00€ EUR or more reshoot Proxima 3 is a modern shoot-em-up game for the Amiga platform. The game is defined by lush visuals, immersive audio, fast-paced gameplay, and adaptive attack wave design that responds to the players' actions Main Features Runs natively on Commodore Amiga A1200, A4000, CD32 Also on emulation systems like WinUAE, FS UAE, A500 Mini, MiSTer
byc moze, na pewno nie wersje na inne platformy, bo tam jest olbrzymia konkurencja.
Być może the A500 mini robi robotę. Ktoś chce powspominamy nać dawne czasy, zagrać okazjonalnie to kupił i pobierze wersję cyfrową gry.
Nie czytales Ryska, on sam pisal, ze byl zaskoczony, ze strzelanka na Amige AGA sie sprzedaje calkiem dobrze, bo myslal, ze to nisza jest. Jakby podal ile to by sie chwalil. Ponad tysiac kopii na pewno moglo sie sprzedac, skoro Turrican 2 AGA (pierwsza wersja), byl sciagany ponad 6.500 razy tylko z samego ITCH.IO. Mozesz sie go spytac ile ogolem, zeszlo kopii. Ja pytalem sie autora (wersji AGA) Turrican 2. Tak to bym byl za wscibski, jakbym sie wszystkich pytal, ile kopii gry zeszlo. Zostawie to tobie.
serio, tysiace ? mysle, ze masz troche wyolbrzymione oczekiwania :mrgreen: "...Windows, Linux, MacOS i Android" i ile osob to kupi na te systemy ? nascie ? dziesiat ? Rysiek to taki dobry marketingowiec ale nie czlowiek sukcesu wiec nie sadze, ze to idzie w tysiace, pewnie by juz ujawnil te dane ale lepiej tworzyc magiczna aure, ze produkt sprzedaje sie jak swieze buleczki. Nie widze, zadnego sensu utajniana liczby sprzedanych kopii poza tym, ze sprzedaly sie srednio jak na oczekiwania tworcy. Choc jako marketingowiec, moze sie obawia, ze ktos wyskoczy z kapelusza i zrobi lepszego Reszuta i odbierze mu rynek.... kto wie.
To sie spytaj Ryska w watku na EAB. Podejrzewam, ze to moglo byc pare tysiecy sztuk. Raczej na pewno ponad tysiac. Jego gra tez jest tylko na AGA. Ale Rysiek wersje cyfrowa sprzedaje na Amige, Windows, Linux, MacOS i Android. Wiec to moze robic roznice, jesli chodzi o ilosc sprzedanych sztuk.
...no to mozemy se zgadywac, bo to ze pierwsze dwa tygodnie byly super nie oznacza, ze kolejne tez. Poki co z oficjalnych danych najlpiej na Amidze sie sprzedalo Wiz - Quest for the Magic Lantern w ilosci ~700 kopii, czyli niezle a to byla tylko gra AGA, wiec wlasciciele OCS poszli na grzyby. A to juz dawno mowilem, ze rynek PC i mobile to jest wszechswiat konkurencyjnych gier i bylo co tam nie wyjdzie z cienia. Jak ktos nie ma super pomyslu na gre i swietnego grafika 3d, to swiata na PC/Mobile nie zawojuje.
Tak mi sie wydaje, bo ktora gra bylaby lepsza? W pierwsze 2 tygodnie sprzedano 300 sztuk. link Teraz 55 w tydzien. No i Rysiek byl zadowolony ze sprzedazy. Pisal, ze zarobil na tej grze wiecej, niz na swojej pierwszej grze na iOS mobile. Ale oczywiscie 100% danych nie ma.
e tam... i tak nie mialem zamiaru. Ale to dobrze, ze sie sprzedaje. To znaczy, ze wbrew temu co inni gadaja jakis amigowy rynek istnieje i ze skoro ludziom nie chce sie robic gier dla slawy, to moze dla kasy zrobia :tak: a skad masz takie informacje, ze to najlepiej sprzedajaca sie gra ? gdzies to mozna potwierdzic ?
To juz nie kupisz, w tydzien sprzedalo sie wszystkie 55 sztuk limitowanej wersji tej gry. Ogolnie to chyba jest jedna z najlepiej sprzedajacych gier Amigowych w ostatnim okresie, a moze nawet i w XXI wieku.
Większość gier nie ma jednak takiego modelu. Ani reshoot 1 2 3, ani Yeti Mountain czy A Pig’s Quest na C64. I inne. Płatne. Ja nie do końca rozumiem, ale to zapewne odosobniony przypadek.
Zgadzam się co do szurania/trzaskania, syntetycznego gęgania- przy pierwszym ogrywaniu myślałem, że coś mi się z Paula stało :mrgreen: Ostatnia aktualizacja: 21.10.2024 15:03:16 przez BULI
Selur spoważniał wreszcie. A tak na serio to ja kiedyś zagrywałem się w Another World, Wolfchild, Sword of Sodan, Alien Breed, Shadow of the Beast 3, Speedball 2, North and South, Lemmings, Pinball Famtasies, Lotus 2 i inne. Wszystkie wymienione gry są oryginalne, dopracowane w tym sterowanie, atrakcyjne graficznie i muzycznie. I taka powinna być gra: - oryginalna (sorry remake’i) - dopracowane (sorry scorpion engine) - atrakcyjne graficznie - attakcyjne muzycznie (najlepiej hity) Z nowszych gier przesłanki te spełnia moim zdaniem reshoot. A częściowo Inviyya i Rotator, w Roguecraft nie grałem. Są extra gry na C64 typu Pig’s Quest czy Yeti Mountain czy Briley Witch Chronicles ale jak wspomniano, na tej platformie jest o wiele łatwiej. Powyższe sugeruje iż super gry na Amidze nie powstaną bez udziału - muzyka - grafika - kodera - może art directora Brzmi jak firma game dev? Niestety tak. O czym też już pisano. Pocieszające jest że w moim skromnym odczuciu, gry będą się coraz bardziej sprzedawały. Więc będą budżety na kilka osób.
Zrob sonde, o typ gry (RPG, strategia, strzelanka, RTS itd) tylko z wyborem az do 3 typow gier to bedziesz znal typ gry. A potem druga sonde jaka gra z typu, ktory wygral pierwsza sonde ich interesuje. Z tego co ja widze, to chyba ostatnio najwieksze wziecie mialy strzelanki na AGA, czyli Turrican II i reshoot Proxima 3. Tyle, ze T2 AGA byl darmowy, choc inne darmowe Amigowe gry nie mialy az tylu pobran.
Powinienes cos zjesc i wzmocnic Te czesc muzgu czy te z poszczegania przez Twoj uklad nerwowy. Przepraszam, czy to jest sarkazm, czy może wrodzony styl wypowiedzi autora cytatu?
Nawet w shmupach warto czasem czytać instrukcję (rtfm ;) ). Można się z niej np. dowiedzieć, że w momencie zgonu wciśnięcie i przytrzymanie fire powoduje restart od bieżącego poziomu a nie od pierwszego. Dzięki za informację, rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na tą funkcjonalność.
Jeśli chodzi o 2 level, najbardziej przeszkadza falujące tło. Można dostać zawrotu głowy. Te slowa jezeli sa prawdziwe u Twej osoby oznaczaja,ze cos z jakims aspektem Twej percepcji jest nie tak.Powinienes cos zjesc i wzmocnic Te czesc muzgu czy te z poszczegania przez Twoj uklad nerwowy.Pracuj nad soba.Telewizja i wlasnie takie gry wywolyja na powierzchnie rozne braki w twym ukladzie.Jezeli ktos to wykorzysta to utrwali w tobie ow brak ,a nawet go poglebi.Z tego wychodzi sie poranionym i niezdatnym do zycia.CUD -cialo,umymysl,duch.Amen:!::?: Ostatnia aktualizacja: 20.10.2024 08:41:04 przez COMPA
reshoot R równierz można sobie kupić w nowym pudełku.
Przydałby się system kodów dla poszczególnych leveli, tak aby nie rozpoczynać za każdym razem od początku. Ogólnie tytuł godny polecenia, jesli ktoś lubi ten typ rozgrywki. Nawet w shmupach warto czasem czytać instrukcję (rtfm ;) ). Można się z niej np. dowiedzieć, że w momencie zgonu wciśnięcie i przytrzymanie fire powoduje restart od bieżącego poziomu a nie od pierwszego. Ogólnie gra jest super pod względem grywalności i stawiam ją wysoko w rankingu tego typu gier w ogóle. A na Amidze to już ścisły top. Ostatnia aktualizacja: 19.10.2024 22:13:40 przez kempy
Uwazam, ze najbardziej obrzydliwe sa te latajace pudelka z p*****mi czy co to mialo byc... Mam fizyczną wersję, lubię od czasu do czasu zagrać choć nie jestem za dobry w takie tytuły. To dobry tytuł, choć nie pozbawiony wad. Jeśli chodzi o 2 level, najbardziej przeszkadza falujące tło. Można dostać zawrotu głowy. Z mocnych stron, duża dynamika, różnorodność i bardzo przyjemna i dopasowana muzyka. Słabsze strony to jaskrawa kolorystyka, dialogi pisane i zasłaniające część ekranu. Przydałby się system kodów dla poszczególnych leveli, tak aby nie rozpoczynać za każdym razem od początku. Ogólnie tytuł godny polecenia, jesli ktoś lubi ten typ rozgrywki.
To kup używany. Albo uszkodzony.
Za boxa dam 30 ojro i ani centa wiecej 8-) Jakby gra miala dobra oprawe graficzna/dzwiekowa (muzyka jest dobra ale to szuranie/trzaskanie i syntetytczne gęganie to 3cia liga ) i lepszy design leveli, to kto wie... moze bylby hicior w top 10 amigowych shooterow. Uwazam, ze najbardziej obrzydliwe sa te latajace pudelka z p*****mi czy co to mialo byc... No niestety, graficznie ta gra lezy, zmarnowany potencjal silnika ale moze 4-ta czesc w koncu sie wybije :tak:
Ma sie o tyle, ze uwazasz, ze gre trzeba pisac tak, zeby bylo latwo ja portowac, najlepiej w C. W przypadku Amigi, wystarczy dodac emulator dla wersji cyfrowej: "A downloadable game for Windows, macOS, Linux, and Android 29.00€ EUR or more reshoot Proxima 3 is a modern shoot-em-up game for the Amiga platform."
Co do oplacalnosci lub nie, pisania nowych gier na Amige. To autor reshoot Proxima 3, napisal ze mial z niej wieksza kase niz ze swojej pierwszej gry na iOS (mobile). link
reshoot Proxima 3. Co prawda na Easy, ale jest.
Zapraszam do zerknięcia na rozgrywke reshoot Proxima 3. Nowa dobrze zrealizwana gra dla Amig z kościami AGA. - nie przeszkadzają jej rozbudowane Amigi - super zrealizowane tła, szczególnie efekt falowania (np. 2 poziom) - duża grywalność i "sieczka" na ekranie przy dużej ilości obiektów - wszystko w 50 kl/s. - komunikaty podczas gry mogłyby być na przezroczystych tłach :)
Bardzo ciekawa wypowiedź i wiele innych w temacie, było miło poczytać. Koyota także, którego szanuje za grafiki w Tanks Furry, Bridge Strike, czy The Last Squadron :-). Super robota Koyot, a gierki grywalne i fajowe. Panie i Panowie pogadaliśmy, fajnie było, temat znów zjeżdża na PC vs Ammiga i zaraz będzie kopią innych tematów na forum. Może wróćmy do wyboru najlepszej gry roku 2023 na Amigę? TRANSMISJA JEST JUŻ USTALONA NA 24.03.2024 Jakie są Wasze typy najlepszych gier na Ami w 2023? Jako, że wolę klasyczne Amigi to dla mnie nr 1 to reshoot 3 Proxima. Rick Dangerous Enhanced to niestety fajnie wygląda tylko, a sterowanie totalnie schrzanione plus detekcja kolizji nie wydarzona w stosunku do oryginalnego Ricka, chociaż parę poprawek i byłoby super. Po co autor wymyślał koło na nowo ze sterowaniem? Mógł chociaż dać do wyboru, stare lub pod pada cd32 i byłoby cacy. Maria Reinard ma potencjał i musze pograć dłużej, graficznie mi się podoba. Cyberpunks 2 to kolejna generyczna gra od Mutation Software, która wygląda lepiej na screenach niźli się w to gra i dla mnie rozczarowanie. Ogólnie wszelkie gry Mutation to takie rzemiosło, niezła grafika i toporna gry walność. Wiz, Tiny Toy, Doddle Bug, czy wcześniejsze Cyberpunks. Będe wiec chyba zmuszony głosować na Dark Forces i Death Rally, które na PC bardzo ceniłem i na klasykęz arcade pokroju Tappera, Bagmana, Xeviousa czy Froggera. Szczególnie Tappera i Froggera to lubię często popykać. Ooze the Escape podobał mi się na Speccy i C64. A jakie są Wasze wrażenia? Pozdrawiam
Kilku to znaczy, których? Dark Forces jest, reshoot 3 Proxima jest, Rogue Declan Zero jest, Death Rally jest, Maria Renard jest, Cyberpunk 2 jest, Boxx 4 jest, Night Shift jest, Rick Dangerous Enhanced, Xevious 1200 jest, Absolute Zero jest, OOze: The Escape jest, Ring Around The World jest, Tapper jest, Tenebra jest. Jakoś nie widże tych kilku, których brakuje. Brakuje tylko Ambermoon Advanced, który jest oparty na starym kodzie, więc go nie brałem pod uwagę, to raczej DLC z nową historyjką tylko.
1. DEATH RALLY 2. STAR WARS - DARK FORCES 3. reshoot 3 - PROXIMA
Chcielibyśmy was serdecznie zaprosić na drugą edycję retro imprezy o nazwie RAM, która odbędzie się w osiedlowym domu kultury Pawłowicach Śląskich przy ulicy Wojska Polskiego 11 w dniach 12-14 kwietnia. Start imprezy 12 kwietnia w piątek o godzinie 21:00. Niestety nie jest to impreza przeznaczona dla dzieci, wiec wstęp tylko dla osób pełnoletnich. Czym jest RAM? RAM to nieoficjalna kontynuacja bardzo znanej i lubianej retro imprezy o nazwie Retronizacja, która doczekała się 4 edycji. Renton, organizator Retronizacji poinformował jakiś czas temu publicznie, iż niestety nie będzie już w stanie kontynuować tej zacnej imprezy. Z tego tez powodu grupka ludzi takich jak: Adolfinio, Cios, EMPI, JakubH, Mario, Sordan, WojT, X-Type postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i "uratować" imprezę oraz spróbować chociaż w minimalnym stopniu upodobnić się do Retronizacji. Z sympatii do tej imprezy próbujemy stworzyć podobną atmosferę stąd też RAM odbywać będzie się dokładnie w tej samejl lokalizacji, w tym samym terminie (czyli 2 tygodnie po Revision/wielkanocy). Z góry jednak chielibyśmy zaznaczyć, iż Renton nie ma nic wspólnego z organizacją RAM (ale potwierdził swoje uczestnictwo w imprezie :)) i absolutnie pod żadnym pozorem nie mamy zamiaru stworzyć konkurencji dla tak wybitnej imprezy jaką była Retronizacja! Jeśli w przyszłości zdarzyło by się tak, że Renton postanowiłby jednak kontynuować Retronizację, wtedy momentalnie ustępujemy miejsca, zwalniamy salę i kolejny RAM wtedy się nie odbędzie. Reasumując - jeśli byłeś na jakiejkolwiek edycji Retronizacji to raczej na pewno spodoba ci się też i na RAMie. RAM#1 odbył się rok temu w formie nieoficjalnej. Nie pojawiła się wtedy żadna publiczna informacja o tym wydarzeniu. Mimo wszystko frekwencja dopisała, a sama impreza według niektórych była bardzo udana stąd też postanowiliśmy w tym roku, że publiczne zaproszenie na imprezę również się pojawi, co też właśnie czynimy. Cena wejściówki to 60 zł od osoby (płatne tylko na miejscu). Panie wchodzą za darmo. Cena wejściówki obejmuje uczestnictwo na imprezie od godziny 21:00 w piątek 12 kwietnia do godziny 12:00 w niedziele 14 kwietnia. Niestety nie ma możliwości kupna wejściówki tylko na 1 dzień. Stawiamy na turnieje growe, integrację oraz dobrą zabawe. Na sali będzie też można spożywać swój alkohol. W promieniu około 50 metrow znajduje się duży sklep Lewiatan, który na pewno nie jeden z nas nieraz odwiedzi 🙂 W Pobliżu jest tez pizzeria oraz kebabownia. Turniej głowny to turniej SWOS 96/97. Turniej ten zostanie przeprowadzony w sposób profesjonalny przez dobrze znanego ze środowiska https://www.sensiblesoccer.de/ gracza EMPI. Do dyspozycji na ten turniej będą 2 rzutniki oraz 2-3 Amigi. Dla większych doznań nie będzie możliwości wyboru swojej ulubionej drużyny. W zależności od ilości chetnych graczy będzie to turniej afrykański, bądź afrykańsko-azjatycki. Do wylosowania bedą najsłabsze drużyny z tych kontynentów 🙂 Będzie również trzeci, główny rzutnik, na którym będą odbywać się pozostałe turnieje growe. Na sali będzie profesjonalne nagłośnienie, na big screenie można będzie się spodziewać od czasu do czasu dem, wildów itp., a po teleturnieju RAM Bank! zapowiadane są luźne potańcówki przy IMPie 😉 Na RAM #1 mieliśmy imprezowiczów również z Niemiec, Anglii i Irlandii na których również i w tym roku liczymy 😉 Obecny harmonogram imprezy wygląda następująco: piątek: 21:00 - otwarcie bram sobota: 11:00 Turniej SNK vs Capcom C64 12:00 Turniej reshoot Proxima 3 Amiga 13:00 Turniej River Ride Atari Xe 13:00 Turniej SWOS Amiga 16:00 Turniej Teken 2/3 PSX 17:00 Turniej Mario Kart N64 19:00 Rozdanie nagród oraz dyplomów 20:00 Teleturniej RAM Bank! niedziela: 12:00 koniec imprezy Harmonogram ten może ulec nieznacznie zmianie. Jeśli tak się stanie poinformujemy o tym na naszej oficjalnej stronie internetowej: https://ram.amiga.website/. Na wyżej podanej stronie wkrótce znajdzie się również regulamin imprezy oraz zdjęcia z poprzedniej edycji RAM. Nie ukrywamy, iż najsłabszym ogniwem tej imprezy jest nieco uboga baza noclegowa. Jedyna opcja noclegu w okolicy to hotel Koniczynka: http://hotel-koniczynka.pl/asp/start,0 Miejsca są mocno ograniczone więc kto pierwszy ten lepszy. Można również zainteresować się dosyć pokaźną bazą noclegowa w pobliskich Pielgrzymowicach, jednak dystans do party place będzię już wtedy dystansem typowo taxówkowym bo do pokonania będzie okolo 11-12 km w jedną stronę. Dla odważnych bedzię też darmowa opcja noclegu na sali w dowolnym, randomowym, nie przeszkadzającym nikomu zakamarku. Do dyspozycji będzie kilka materaców gimnastycznych, jednak zachęcamy do zabrania własnych materaców/karimat, śpiworów, poduszek, kołdr, pluszaków. Sala jest bardzo duża, a stołów i krzeseł jest całe mnóstwo, nie mniej jednak niestety nie będzie możliwości wcześniejszej rezerwacji stolików, wiec i tutaj obowiązywać będzie zasada - kto pierwszy ten lepszy. Mimo wszystko dołożymy wszelkich starań by każdy kto przyjedzie ze swoim sprzętem takowe miejsce przy stole dla siebie znalazł. Obecnie również rozważamy pomysł streamu, głównie z turnieju SWOS, teleturnieju RAM Bank!, a także z pozostałych turniejów growych. Oficjalną koszulkę RAM #2 można zakupić już teraz w cupsell pod tym linkiem: https://ram.cupsell.pl/. T-shirty dostępne są męskie oraz żeńskie w róznych kolorach i rozmiarach. Prowizja ustawiona jest na 0%, więc nie pobieramy żadnych opłat. W ramach możliwości postaramy się zapewnić jakieś nagrody rzeczowe w turniejach growych oraz dyplomy. Przewidywany również jest grill.
U mnie jest tylko jeden faworyt - reszta odpada w przedbiegach. Ten gagatek to reshoot Proxima 3. :) Jeśli miałbym dodać coś do skompletowania Top 5 to chyba te gry: (port) Star Wars: Dark Forces Maria Renard's Revenge Boxx4 (port) Xevious 1200 Ostatnia aktualizacja: 03.12.2023 11:40:20 przez kempy
Opłacać to się chyba nigdy nie opłacało xD Ale tworzyć można jak najbardziej - najczęściej jako hobby a hobby nie musi być racjonalne ;) Np. Nowa reshoot Proxima 3 kosztuje od 30 do 50 Euro To by trzeba Twórcy zapytać ilu miał chętnych, osobiście planuje kupić po nowym roku.. jeśli założyć że 50 osób kupiło wersje za 30 euro to może Pan twórca zarobił coś w granicach 5-7 tys. Zł.
reshoot Zainspirowany reshootem zagrałem w Project-X.
Tak , w reshoot pauza jest pod jednym z tych dwoch, nie pamiętam który strzela a ktory pauzuje. Oświecikeś mnie z tą kontynuacją. Właśnie znowu zginąłem ma 3 poziomie i za każdym razem zastanawiam się co ten migający fire chce mi przekazać 🤣. Wracając do pauzy to zazwyczaj jak uruchamiam z pod wb to w ogóle nie działa. Jak bez SS to i owszem.
MaxRally - nuuuda, skasowane. Fightin' Spirit - nadal słabe, nawet na dwóch fire. ;/ reshoot Proxima 3 - jest już trzeci level. Przy okazji, warto czytać instrukcję bo z niej się dowiedziałem, że począwszy od tego poziomu przytrzymanie przycisku fire po śmierci pozwala na kontynuację. Z drugiej strony mamy też babol w opisie, bo pauza jest pod "x" lub "z" (nie pamiętam już), ale na pewno nie pod spacją. North & South - klasyka i ciągle bawi. Ostatnia aktualizacja: 10.11.2023 21:23:12 przez kempy
Od kilku dni w reshoot Proxima 3. Już się przyzwyczaiłem do tej kakofonii dźwięków i walczę ze swoimi słabościami, bo ta gra mnie przerasta.
No ale chyba miales racje w sprawie zgody autora, bo Rysiek nie wyrazil zgode na trainer do gry reshoot 3. Ale jaja, to już trzeba się pytać o zgodę, żeby trainera zrobić. I to jeszcze na Amidze. 🤣 Nie myślałem, że dożyję tak idiotycznych czasów. Dzięki za ciekawostkę. :thumbsup: Ostatnia aktualizacja: 18.10.2023 11:29:21 przez majster
No ale chyba miales racje w sprawie zgody autora, bo Rysiek nie wyrazil zgode na trainer do gry reshoot 3. link Choc ten trainer dziala tak samo jak WHDload czyli modyfikuje program w pamieci Amigi a nie plik na dysku. Dyskusja jest od 491 postu, tutaj: link Zgadzam sie z Ryskiem, ze trainer zabija grywalnosc gry, ale nie zgadzam sie, ze potrzebna jest jego zgoda na dystrybucje trainera do jego gry. Choc moze jest to jakos prawnie ujete. Ale na PC-cie tysiace modow do gier istnieje. BTW. Jest nowa wersja slave'a do WHDload, ktora naprawia bledy Ryska. BTW2. No i Rysiek, pisze tez ze gra lepiej wyglada na Amidze niz na emulatorze, dlatego mialem takie odczucie, ze gra nie dziala prawidlowo na tych filmikach z YT robionych na emulatorze.
Znaczy się, że tak? https://www.ppa.pl/szukaj/?section=forum&query=reshoot&id=&daylimit=0
Ogolnie chcialem sie podpiac pod jeden watek, ale ma zablokowane odpowiedzi, bo ja nie lubie zaczynac watkow. Wiec wybralem, ten dzial, moze zly, nie wiem. Chcialem odpisac na watek, gdzie byla mowa o grze reshoot 3. Wybralem wyszukiwarke, potem zaznaczylem Forum i wpisalem reshoot. A tutaj mi wynajduje najnowsze teksty reshoot, ale w Aktualnosciach, ktorych nie zaznaczalem. Wiec to raczej na pewno nie jest prawidlowe dzialanie wyszukiwarki.
Gałką to sobie możesz pokręcić :twisted: ale to nie ściszy SFXów względem muzyki w grze :tak: Przy okazji na A1200 z Fastem pomyka tak samo szybko :thumbsup:
Pogrywam sobie teraz na spokojnie na CRTku i gra się naprawdę przyjemnie- wciąga :thumbsup:, w zasadzie teraz nic mi nie przeszkadza poza jakością/doborem SFXów. Na szczęście jest opcja wyłączenia dzwięków i dzięki temu przekonałem się, że muzyka pod czas rozgrywki jest całkiem przyjemna :thumbsup: Szkoda, że nie ma opcji ściszenia SFX :tak: Ostatnia aktualizacja: 14.10.2023 22:37:22 przez BULI
A czy gra ma standardowy instalator na dysk twardy?
Wepl popełnij slave do obsługi gry przez WHDLoad.
nie wiem jak inni ale jak ogladam ten moment kiedy chmurki na niebieskim tle zaczynaja skrecac , to mam zwidy i wydaje mi sei ze monitor sie kolysze :mrgreen:
Po 30 minutach testów wczoraj w nocy: - program działa elegancko systemowo, czyli odpalony na wypasionej A4000 z GFX, Mediatorami, PPC i na A1200 z 030 ładnie zamyka system i odpala się bez problemów, nie ma problemów z prędkością działania (np za szybko etc), nie trzeba nic wyłączać CACHE, stos TCP-IP. - prędkość na wyżej wspomnianych konfiguracjach jest SUPER :thumbsup: Naprawdę czuć, że nasz statek porusza się z dużą dokładnością i responsywnością więc wydaje mi się, że te 50 FPSów przynajmniej dla głównego "bohatera" jest. Nie wiem jaka dokładnie jest wielkość ekranu gry, ale widać, że obszar wyświetlany jest lekko zwężony po bokach w pionie :tak: Dzisiaj jak zdążę to sprawdzę na A1200 z FASTEM czy dalej jest tak dobrze. - grafika jest dobra ale niedopracowana (o czym się rozpisywaliśmy w innym miejscu). Na ekranie LCD kłują w oczy wystające piksele (brak jakiegokolwiek antyaliasingu) i ostre przejścia kolorów/ mała ilość kolorów na obiektach. Na CRTku wygląda to znacznie lepiej, ale gdyby pomógł ktoś z zmysłem artystycznym (myślę, że zwykłe przeskalowanie i redukcja kolorów to za mało) to efekt końcowy z pewnością byłby dużo lepszy - świetnie prezentuje się efekt dwuwarstwowego animowanego tła, szczególnie w momencie opadania/ loty statkiem w dół pod czas walki z boosem na końcu pierwszej planszy:tak:PODGLĄD - na ekranie dużo się dzieje i nie ma nudy, ani spowolnień podczas rozgrywki :thumbsup: - muzyka na ekranie tytułowym jest nawet przyjemna, pod czas rozrywki brzmi to już różnie, szczególnie w połączeniu z "charczącymi" odgłosami/SFX z gry (np strzelanie w nocy kiedy nie mogłem dać głośno dźwięku sprawiało, że zacząłem się zastanawiać czy nie mam popsutych głośników- poważnie :shock:) Ogólnie dobre, pierwsze wrażenie psują, moim zdaniem niedopracowania graficzno/muzyczne, ale równie dobrze może to być kwestia stylu i gustu, myślę, że jeśli gra wciągnie gracza, to z czasem przestanie on na to zwracać większą uwagę :tak: Ostatnia aktualizacja: 13.10.2023 10:35:30 przez BULI
No to jak na palete 8-bit, to wyglada to bardzo zle. Na pewno byla skonwertowana i to pewnie pierwszym lepszym programem. No coz... moze reshoot 4 bedzie lepszy :mrgreen:
Opis reshoot 3 przez autora: link I wszystkie 3 czesci reshoot maja ta same ekipe: koder, muzyk i grafik. Choc dla mnie pierwsza czesc ma grafike raczej typu "place holder", ewentualnie to bardzo futurystyczna strzelanka jest. Druga czesc juz wyglada w miare OK. Ostatnia aktualizacja: 11.10.2023 00:45:59 przez Don_Adan
Tylko koderzy to nie sa graficy, wiec do wiekszych zmian potrzebny jest dobry grafik albo zrodlo grafiki z PC-ta. Przy reshoot 3 to się nie sprawdziło.
W końcu jakaś gra, w którą będzie można zagrać nie raz. Najbliższej rodzinie przekażę przymusowy zakup wersji "CD" pod choinkę. Ostatnia aktualizacja: 10.10.2023 15:37:46 przez koczis
Kiedyś próbowałem skontaktować się z Richardem w sprawie grafiki do serii reshoot. Proponowałem współpracę. Otrzymałem grzeczną odpowiedź "Nie, dziękuję". Rozeszliśmy się bez obrazy. Obserwuję go na facebook i sporo się napracował przy nowej odsłonie RIII. Ma swoją wizję na tę grę, czy kolejne. Nie twierdzę, że to zła wizja bo efekty techniczne to górna półka. Ma swoich odbiorców, to też dobrze.
Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya ) Trzeba mieć tylko poprawkę na to, że Project-X (szczególnie ten oryginalny, nie SE) oraz Apidya mają dosyć trudny poziom trudności. Do tego Project-X mimo że jest ładny ma tak średni gameplay - niektóre poziomy są na siłę wydłużone. Podobnie zresztą jest moim zdaniem w Banshee (dłużyzny). Jak dla mnie shmup może być krótki, ale niech będzie intensywny i mało powtarzalny.
Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya ) Z pewnością reshoot Proxima 3 oferuje mniej.
i? faktycznie long play a przechodzenie gry od zero to ogromna roznica. Ile grania oferuje ta pozycja? (wliczajac poziom trudnosci i porownojac do bansee / project / apidya ) mysle o kupieniu, ale na "godzine grania za pierwszym razem" to jakos nie bardzo..... Ostatnia aktualizacja: 10.10.2023 00:49:27 przez pch
24-bitowy piksel art. Ciekawe, ciekawe. :-) Dawno nie grałem w żadną strzelankę. Nawet w Project-X nie grałem. Ostatnie strzelanki to u mnie były na Commodore 64, w tym Katakis, czy Swiv. Grafika o ile bardzo kolorowa, troszkę nie jest w moim guście. Ale w akcji gry nie widziałem. Ostatnio troszeczkę pograłem w Body Blows Galactic i Valhallę.
Longplay to jedno, ukończenie gry bez żadnych wspomagaczy to drugie, zakładam że żeby przejść cała grę od początku do końca trzeba jakieś 6-8h masterowania, chyba że ktoś naprawdę ogarnia. Ostatnia aktualizacja: 09.10.2023 19:46:11 przez Amcio
30-40 minut "mięsa" to jest chyba standard dla shmupów. A niektóre te najbardziej znane jak oryginalny R-Type czy Gradius można kończyć w niecałe 20 minut (tak mówi mi np. YT). W tego typu grach można sobie później maksować wyniki, przechodzić na jednym życiu, albo po prostu grać dla samej przyjemności strzelania. reshoot Proxima ma dwa poziomy trudności, więc trzeba grę przejść dwa razy. ;) Ostatnia aktualizacja: 09.10.2023 16:35:36 przez kempy
Etapów jest pięć. Pierwsze dwa etapy przeszedł w dziesięć minut. Teoretycznie gra na pół godziny.
Tak, screeny z „ Red Dwarf Star” wyglądają PRO, natomiast reshoot 3 przypomina programmer art niestety.
Fani tego typu gier mają w czasach emulacji wszystkiego na wszystkim dosłownie raj. Chyba nie przesadzę jeżeli powiem, że nawet na amigowych maszynach, używając różnych emulatorów, da się znaleźć ze 200-300 takich gier. :-)
Muzycznie nie jest to Szopen, ale muza jest energiczna i pasuje do rozgrywki.
Grafika mocno średnia ale to i tak jedna z lepszych strzelanek 16/32 bit w ostatnich latach. Cenowo za wersję pudełkową spoko. Tylko pytanie czy to gra na godzinę czy na godziny, zakładając że się nie kaleczy a się gra.
- grafika obiektów, w szczególności: wybuchy (masakra), konwersja kolorów jest czasami zbyt chamska i kole w oczy (te twarze, które się czasami pojawiają są fatalne, boss na końcu filmu jakby konwertowany z HAM8 na HAM6 Jako, że śledziłem ten temat od dłuższego czasu, wypowiem się co z mojego warsztatowego punktu widzenia z grafiką poszło nie tak. Podstawa, z której reshoot 3 brał grafikę to projekt, który nazywał się wcześniej "Red Dwarf Star". Generalnie, bardzo ładna grafika, ale pod względem koderskim coś tam niedomagało. Grafika leżała sporo czasu a blog nie wspominał o jakichkolwiek postępach. Aż w pewnym momencie pojawił się news. Richard oficjalnie zapowiedział że assety z "Red Dwarf Star", zostaną "zapożyczone" do nowej odsłony serii "reshoot". Bardzo mnie to ucieszyło, bo bardzo dobra grafika leżała od dłuższego czasu a silnik Richarda robił bardzo fajne rzeczy. Tu chyba zaczynają się problemy, bo grafika, pierwotnie tworzona dla "Red Dwarf", robiona była dla gry o ciemnym otoczeniu. To robiło bardzo fajne wrażenie, bo detale wyłaniały się z zimnej ciemnej głębi. To plastycznie bardzo dobry zabieg, bo efekt wyglądał bardzo naturalnie. Widać na tych pierwszych screenach roboczych, że Richard poprawnie zajął się "przeszczepem" grafiki do swojej nowej gry. Niestety, widać też, że grafika zaczyna sporo tracić na przejściach tonalnych. Musiałby się wypowiedzieć na ten temat sam Richard lub ktoś obeznany w tym temacie. Ale wydaje mi się, że błąd nie leży w konwersji tej grafiki ale w ograniczeniach samego silnika gry. Finalnie dostajemy to: Grafika z "Red dwarf" wrzucona jest na jasne tło, miejscami gdzie miało być ciemno, to zrobiły się "okienka" i tło prześwituje. Podejrzewam, że kolor który był pierwotnie tłem, teraz jest ustawiony jako "alpha". Boki, które były pierwotnie zatopione w grafice tła, teraz od niej odstają. Dodatkowo, widać, że do gry została dołączona grafika łudząco podobna do tej z reshoot 2. Zupełnie inna tematycznie od "Red Dwarf". Możliwe, że Richard dobrze współpracując już od dłuższego czasu z poprzednim grafikiem, chciał pociągnąć dalej temat. Ostatecznie efekt graficzny jest po prostu brzydki. Coś tu nie zagrało. Technicznie to jest super, bo efekty mnie oszałamiają. Dawno czegoś takiego nie widziałem na gołej 1200/CD32. Niestety, potraktowanie grafiki w ten sposób i przemieszanie daje bardzo złe ogólne wrażenie.
Jest już oficjalny trailer do reshoot Proxima 3: link Może mi ktoś wytłumaczyć jak jest tutaj rozwiązany soundtrack dla A1200/HD? Czy podczas gry z HDD mamy tylko same efekty dźwiękowe? Czy trzeba mieć Audio CD oraz czytnik CD lub/i CD32, żeby grać z ścieżkami audio? Co dokładnie zwiera wersja "reshoot Proxima 3 Download-Version"?
Tutaj jest opis reshoot Proxima 3, cena i trailer. link Szkoda, że ten "trailer" to film sprzed dwóch lat. Mam nadzieję, że zaraz po premierze pojawią się jakieś gejmpleje na YT, żeby zobaczyć jak gra faktycznie wygląda.
Najprawdopodobniej ceny reshoot Proximy 3 będą się tak kształtować: Signature Edition €47,95 Signature Edition plus USB €49,95 Pure Edition €34,95 Digital Edition €29,95 Soundtrack €14,95 cyt. za: link
Tutaj jest opis reshoot Proxima 3, cena i trailer. link
Uzupełnienie informacji: reshoot Proxima 3 ma wyjść 7 października.
Oryginalne gry nie mialy trainerow aktywowanych (przynajmniej zadnej gry nie kojarze). Za to trainery dodawane do crackow byly. Rysiek (jak go nazywa Selur) ten od reshoot-ow sie wkurzyl jak mu dorobili trainer, bo wedlug niego mu gre popsuli (bodaj do reshoota 2), bo on bodaj najlepsze wyniki w necie mial zbierac/wyswietlac.
Nareszcie gra reshoot Proxima 3 została ukończona, niedługo powinna być już dostępna. Poniżej nagranie wersji beta na prawdziwym sprzęcie, żeby nie był sam "suchy tekst".
reshoot Proxima 3 jest ukonczona, po ponad 4 latach tworzenia. Sprzedaz juz niedlugo, pewnie na tym Amiga38 w Niemczech, czy jak sie to nazywa. Gra wygladala ladnie. link
Wydanie gry reshoot Proxima 3 jest planowane na koniec 2023 roku: https://www.patreon.com/posts/reshoot-proxima-80278786
Mija prawie miesiąc od planowanej premiery reshoot Proxima 3 i dalej nic :thumbsdown: Może ktoś z Was ma jakieś informacje ?
Macie może jakieś info nt. reshoot Proxima 3 ? W przypadku braku problemów gra miała zadebiutować wczoraj, jednak na dedykowanych stronach cisza o ewentualnym przesunięciu premiery.
Ja tam nakręcony jestem na reshoot Proxima 3, został tydzień :yippee:
Witam serdecznie. Żeby uspokoić co poniektórych to napisze, że otrzymałem do testów pełną wersję Jumpa i to będzie jedna z najlepszych gier w historii Amigi. Kefir to profesjonalista, jakbyście widzieli jak on dokładnie sprawdza, czy poziom trudności jest dobrze zbalansowany (tabelka specjalna do testów), więc ja się nie dziwię, że się premiera przesunęła, jeszcze biorąc pod uwagę fakt, iż gra jest bardzo zaawansowana technologicznie jak na Amigę. Co do narzekaczy na cenę gry to chyba oni pod kamieniem spędzili ostatnie kilka lat, albo nigdy nie kupowali nowych retro gier. Parę nowości z Psytronik na C64 - w boxie: Terrestrial - 45 funtów, Lykia 50 funtów, za starsze gry po 35 funtów w boxie. Montezuma's Revenge w boxie na NESa z wysyłką wyszła mnie ostatnio 80 dolców. Amigowe gry? reshoot R w boxie 35 euro, Inviyya w Boxie - też 35 ojro. Podsumowując cena Jump! jest jak najbardziej adekwatna, a nawet patrząc na jakość gry - rzekłbym promocyjna. Aha i grę kupiłem dawno temu, też czekam jak Wy. Pozdrawiam
A tutaj bardzo krotki filmik z reshoot Proxima 3. Etap Slonce. link
Niezmiennie od paru tygodni reshoot-R
Dawno nie było o reshoot: Proxima 3, więc poniżej nagranie z obecnej wersji beta
Premiera reshoot Proxima 3 została zapowiedziana na marzec 2023.
Nie wiem, dlaczego wypowiadasz się za wszystkich, ale to nie prawda. Niedługo zostaną wydane na Amigę gry, które bez kompleksów będą mogły stanąć obok najlepszych w historii. Fakt, że nie zostały wydane na szybkiego tylko potwierdza, że deweloperzy postanowili wydać gry jak za dawnych czasów. A to przykładowa lista: (Nieszczęsny) Alarcity, AQUABYSS, Boss Machine, DREAD, Jump!, Metro Siege, reshoot Proxima 3, Scourge of the Underkind czy Software Manager Deluxe. Nad każdą z tych gier deweloperzy siedzą już od wielu lat inwestując nie tylko swój czas, ale i niemało pieniędzy. Sprawdziłem te tytuły, wszystkie mają max. po 100-200 polubień na YouTube. Szkoda mi nawet mojego czasu, żeby szczegółowo pastwić się nad tymi grami, nikłe zainteresowanie mówi samo za siebie. Już pierwszy tytuł "Alarcity" to jakaś żenada, a nie amigowy killer. Jeżeli coś na YT ma 1000 odsłon i 100 lajków, to ile osób kupi gotową grę ? Więc ja się wcale nie dziwię, że nikomu nie chce się robić porządnych gier na Amigę. A to , że być może rzeczywiście ktoś "siedzi od lat nad tymi grami, inwestując nie tylko swój czas, ale i niemało pieniędzy" - wcale nie znaczy, że osiągną one poziom choćby zbliżony do najlepszych produkcji, typu Super Frog, Lion Heart czy Ruff'n Tumble. Jak na razie to co zobaczyłem, tym bardziej mnie utwierdziło w przekonaniu, że na Amigę nigdy już nie zobaczymy nowej, naprawdę fajnej gry. Co najwyżej z rzadka, raz na 5 lat, może trafią się produkty poprawne, na czwórkę w skali 1-6.
Wszyscy wiemy (...) Nie wiem, dlaczego wypowiadasz się za wszystkich, ale to nie prawda. Niedługo zostaną wydane na Amigę gry, które bez kompleksów będą mogły stanąć obok najlepszych w historii. Fakt, że nie zostały wydane na szybkiego tylko potwierdza, że deweloperzy postanowili wydać gry jak za dawnych czasów. A to przykładowa lista: (Nieszczęsny) Alarcity, AQUABYSS, Boss Machine, DREAD, Jump!, Metro Siege, reshoot Proxima 3, Scourge of the Underkind czy Software Manager Deluxe. Nad każdą z tych gier deweloperzy siedzą już od wielu lat inwestując nie tylko swój czas, ale i niemało pieniędzy. Ostatnia aktualizacja: 20.08.2022 11:23:04 przez Umpal
Hejka. Wiecie może gdzie znajdę wersję tych gier pod WHDLoad? 1.Wiz https://www.youtube.com/watch?v=OtbdQ4H3hmI 2.Worthy https://www.youtube.com/watch?v=EAM7uwlxFAo 3.reshoot R https://www.youtube.com/watch?v=BIFQSYWWE_k Potrzebuję je wgrać do A500 Mini Pobrałem Wiz z głownej strony WHD Load http://www.whdload.de/games/Wiz.html jednak Mini jej nie widzi. Inne gry pobierałem ze strony https://gamesnostalgia.com/whdownload/a I wszystkie śmigają super. Wiem, że muszą być w LHA nie w ZIP. Czy ktoś mi wytłumaczy o co w tym chodzi? Coś mi świta, że chodzi o plik Slave(Mini mi wyrzuca taki komunikat) Będę wdzięczny za pomoc:-D
Atari 130XE, C64 Mydelniczka (krótko i w sumie zapomniałem o nim, bo przez dwa lata i napisałem, że druga była Amiga hehe), Amiga 500, PC, PS2 i następne plejstejszyny i jakieś xboxy. Amigę cd32 z TerribleFire 328 mam i szczerze mi to w zupełności wystarczy, bo w przypadku Amigi to wolę takie gry 2D jak Inviyya, reshoot R z tych nowszych niż wyścig zbrojeń 3D. Nowsze gry to gram, ale na nowszych sprzętach, jednakże coraz mniej, bardziej wolę indyki. A tak to 90% czasu retro gry. Amigę kocham za to co dostarczyła mi w świecie 2D (Turricany, Lionheart, Chaos Engine, Apidya) i temu jestem wierny. Bloody, Doomy, czy inne FPSy to trzaskałem na PC Cyrixie. Chciałbym jednak żeby Jump! mi śmigał na tym TGF328 :-) i żałuję, że TZero mi źle działa (wiesza się, są glitche, dema się ślimaczą), ale to przeżyję. Na Amigę to czekam na Scourge of Underkind chyba najbardziej. Pozdrawiam
Dzisiaj o 8PM CET na koncie Amiga Bill'a na Twitch będzie miała miejsce światowa premiera zapowiadanej już od dłuższego czasu gry reshoot Proxima III. Ostatnia aktualizacja: 17.12.2021 14:08:04 przez Solo Kazuki
Wprawdzie news zamieszczę gdzie trzeba jak już będzie oficjalnie, ale dzisiaj o godzinie 8PM CET na Twitchu Amiga Bill'a będzie światowa premiera reshoot Proxima III. :lol: Ostatnia aktualizacja: 17.12.2021 13:53:41 przez Solo Kazuki
Ja jestem jednak optymistą, widać wzmożony ruch w amigowym świecie. Przypomnijcie sobie co było 2-3 lata temu - totalna bieda! Teraz nadchodzą powoli, ale jednak, gry klasy AAA - Boss Machine, reshoot PROXIMA III, Metro Siege czy nasz Yump!... Jest też spora liczba portów z automatów. Pytanie tylko czy my klienci zakupami zrekompensujemy nakład pracy... Niestety, amigowe tytuły wymagają już troszkę większęgo zespołu niż te na C64. Koder/grafik/muzyk to minimum, a tak naprawdę przydałby się jeszcze wizjoner/prowadzący, bo wiele było na Amidze gier technicznie pięknych a nie grywalnych. Inna sprawa to otoczka - fajnie, jeśli produkt końcowy byłby ładnie wydany, bo my lubimy raczej fizyczne rzeczy, jak retro to retro:)
Obie powyższe gry zapowiadają się świetnie. W reshoot może troche przeszkadzać ten dziwny dithering. No i mam nadzieję, że jest więcej niż jedno życie ...
Kolejne nagranie z reshoot Proxima 3
Żeby ludzie nie zapomnieli o projekcie pojawiło się kolejne nagranie z reshoot Proxima 3
Na razie udało mi się tylko ogarnąć jeden power up na double shota. Ogólnie w pierwszym poziomie są dwa powerupy, ale trzeba dojść do bossa bez straty życia, co mi się jeszcze nie udało. Na szybko porównałem sobie z Tinyus i różnice są spore. W Tinyus obiekty są mniejsze i więcej dzieje się na ekranie, jest też bardzo rozbudowany system powerupów. Inviyya za to zdecydowanie lepsza pod kątem oprawy. No i przede wszystkim obie gry lepsze niż reshoot R w którym jest jedno życie... btw: fajnie, że można tak sobie porównać kilka NOWYCH gier na Amigę i do tego kolejnych kilka podobnych się szykuje :D Ostatnia aktualizacja: 13.04.2021 00:52:54 przez twardy
Super! Zapomniałem w zestawieniu, bo chyba dawno newsa nie było. Jeszcze przepomniał mi się reshoot Proxima 3.
Kupiłem sam Retro-RECEIVER/dongiel (bluetooth), za całkiem przyzwoite pieniądze, czyli 65zł na Allegro (na AliExpres były droższe). I całkiem fajnie to współdziała z Amigą i np padem od Nintendo Wii (Wii Mote+ bo taki akurat miałem pod ręką) :tak: Opóźnień nie czuć, chociaż pewnie delikatne są. Pod SegaMegaDrive i PC (ma też port miniUSB) działa od strzału. Pod Amigą trzeba po stronie Dongla zamienić PINY 5 z 7 (zewrzeć pin 5 i 7,oraz odciąć linię 5 po stronie Amigi) zgodnie z schematem: Po zastosowaniu tej skomplikowanej machinacji nie musimy już podłączać zasilania do dongla przez USB jak to robił kolega na powyższym filmie. Tutaj zdjęcie z mojej gry reshoot R na A1200: Ostatnia aktualizacja: 05.02.2021 22:37:27 przez BULI